Ik ook hoor maar dit vond ik even zielig. En twee minuten later word ik weer misselijk van hemquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
serieus? Ik vind het zo'n achterbakse pisvlek
ik lag gister al voor tien uur te pitten, dus ben wel blij dat ik al gekeken had, heftig weekend gehad. Volgende week kijk ik ook gewoon meequote:Op maandag 3 oktober 2011 14:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar dit vond ik even zielig. En twee minuten later word ik weer misselijk van hem
Ik had alleen de eerste tien minuten van aflevering 5 gezien dus ik volg het allemaal nog braaf op tv
Ben nu pas bij 5quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kon me niet inhouden en heb tm afl 7 gekeken
ik ga weekend als ik by mijn vriend ben 8 en 9 downloaden, maar die bewaar ik dan voor een paar weken later als ik met hem meega naar duitsland en overdag toch in mijn uppie zit. Even nog wat andere series uitzoeken ook.quote:
twitter:DJPaulyD twitterde op dinsdag 06-12-2011 om 06:43:09Who Is Ready For Season 5 Of Jersey Shore On @MTV Jan. 5th ?? #YeahhBuddyyyyy reageer retweet
hier in NL waarschijnlijk in feb of maartquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
YEAH BUDDY! Nog 1 maandje, dacht dat het pas in februari was.twitter:DJPaulyD twitterde op dinsdag 06-12-2011 om 06:43:09Who Is Ready For Season 5 Of Jersey Shore On @MTV Jan. 5th ?? #YeahhBuddyyyyy reageer retweet
Ja precies ik zag al dat ik fout zat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hier in NL waarschijnlijk in feb of maart
Als je niet wilt wachten tot die tijd: http://jerseyshoreseason5(...)son-5-episode-1.htmlquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hier in NL waarschijnlijk in feb of maart
wat is dat voor een debiele site?????? tijdens de intro een reclame die niet meer weggaatquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Als je niet wilt wachten tot die tijd: http://jerseyshoreseason5(...)son-5-episode-1.html
Bij mij gaat de reclame weg na 20 secondesquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wat is dat voor een debiele site?????? tijdens de intro een reclame die niet meer weggaat
bij mij begon het met reclame,dan terugblik en dan weer reclame,kreeg echt een blokmidden in het kijkveld en kreeg het niet weggeklikt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Bij mij gaat de reclame weg na 20 secondes
Download gewoon, is ook betere kwaliteitquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
bij mij begon het met reclame,dan terugblik en dan weer reclame,kreeg echt een blokmidden in het kijkveld en kreeg het niet weggeklikt.
maargoed ik kijk inmiddels hier http://jerseyshores.nl/jersey-shore-seizoen-5
perfect en helemaal geen reclame
misschin in feb of maartquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:07 schreef Brieke het volgende:
Wanneer begint het nieuwe seizoen op MTVnl?
Heb mtv een mail gestuurd, maar krijg geen reactie terug.
heb geen computer en zou niet weten hoe dat moet, ik was bij mijn moeder vorige weekquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Download gewoon, is ook betere kwaliteit
nice, heb nu al tm afl 5 gezien, maar kijk het sowieso nog een keer op mtv.nlquote:Op maandag 20 februari 2012 02:41 schreef Anonymousz het volgende:
18 maart nieuwe afleveringen
tijd binnenkort meer info
om 22:00 uurquote:Op maandag 20 februari 2012 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
nice, heb nu al tm afl 5 gezien, maar kijk het sowieso nog een keer op mtv.nl
i know, keek het altijd gewoon op tvquote:
quote:Snooki wordt moeder'
LOS ANGELES - Nicole 'Snooki' Polizzi is zwanger.
Bronnen zeggen tegen New York Post dat de realityster van plan is om flink wat lucratieve deals te sluiten.
De 24-jarige ster uit Jersey Shore, die vorig jaar vele kilo's afviel, is ongeveer drie maanden in verwachting. De vader van het kind is haar vriend Jionni LaValle.
Snooki schijnt al een deal te hebben gesloten met Us Weekly. Het tijdschrift mag het nieuws aankondigen op de cover. Begin februari zei de brunette nog bij ABC's Good Morning America dat ze wel kinderen wil, maar nog niet zwanger was.
Onlangs werd bekend dat Snooki samen met haar collega Jenni 'JWoww' Farley een eigen show krijgt op MTV. De zender zit nu met de handen in het haar, zeggen bronnen. Snooki stond namelijk bekend als feestbeest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |