waarom zou ik daarheen gaan als ik geen zin in spoilers hebquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:30 schreef Sasman het volgende:
Je kan je vragen daar ook gewoon stellen hoor.
hahahha ik was je al aant replyenquote:Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef MaJo het volgende:
Zullen we dit topic lekker spammen mascara-klodder?
Ik zit er in ieder geval weer helemaal klaar voor
Denk het ook jaquote:Op zondag 18 september 2011 21:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Denk dat veel mensen het online kijken ofzo![]()
Ik zit er alweer klaar voor
Ik had seizoen 1 t/m 3 ook in 2 weken gekekenquote:Op zondag 18 september 2011 21:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Vorig seizoen had ik iets van 8 afleveringen gedownload en dat gewoon heel erg aso achter mekaar zitten kijken
Haha kan ik me wel voorstellen jaquote:Op zondag 18 september 2011 21:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Vorig seizoen had ik iets van 8 afleveringen gedownload en dat gewoon heel erg aso achter mekaar zitten kijken
ja dat is het amerikaanse topicquote:Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik had seizoen 1 t/m 3 ook in 2 weken gekeken.
Maar er loopt nog een ander topic, daar is het wat drukker.
Ja weten we, maar dat is het USA topic en daar zijn ze dus verder dan wijquote:Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik had seizoen 1 t/m 3 ook in 2 weken gekeken.
Maar er loopt nog een ander topic, daar is het wat drukker.
ik kan niet downloaden, ik lift illegaal met de buren meequote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha kan ik me wel voorstellen jaHet gekke is dat ik eigenlijk alle series download maar dit kijk ik gewoon braaf op tv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |