Kijk, jij begrijpt het tenminstequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn wel verdomd mooi gemaakte impressies zeg! Ik was er ook ingetrapt!
[..]
Misschien zijn het wel gewoon algemene opmerkingen over het huis, aangezien je die quote in jouw bericht. En misschien was de reactie van Evilicious wel sarcastisch..
Misschien hoor...
Jij kennelijk niet. Je quote mij waar ik duidelijk zeg dat het een klein kuthuis is en vervolgens begin je te blaten over de kleur en over de keuken.quote:
Oh, La Primavera..quote:
Je gebruikt ze als je gericht wil reageren op een opmerking van een eerdere poster.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:20 schreef Evilicious het volgende:
Laten we het er maar op houden dat ik nog een rooky op het forum ben en niet zo goed weet wanneer ik de quote knop moet gebruiken en wanneer niet...
Geen probleem. Ik ben ook nog een rookie hier op fok en ik ben verders niet boos op je hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:20 schreef Evilicious het volgende:
Laten we het er maar op houden dat ik nog een rooky op het forum ben en niet zo goed weet wanneer ik de quote knop moet gebruiken en wanneer niet...
Ik zie mezelf hier wel wonen hoor... Het blauw neem ik wel voor liefquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:17 schreef sjampoeh het volgende:
Nu weer even on-topic ?
Ik geloof dat blauw hun favo kleur is ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)enveldlaan-52/fotos/
Ja, precies, leuke woning! Overigens ook best wel een smaakvol ingericht.quote:Op zondag 4 april 2010 00:12 schreef Hilzillah het volgende:
Ik zie mezelf hier wel wonen hoor... Het blauw neem ik wel voor lief
Vind het ook heel mooiquote:Op zondag 4 april 2010 00:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik zie mezelf hier wel wonen hoor... Het blauw neem ik wel voor lief
Als ik daar op de koffie ga, wordt het één bakje uit beleefdheid. Het koekje sla ik af om zo snel mogelijk weer weg te wezen...quote:
Hahaha ik zórg er wel voor dat ik gewoon nooit op de koffie hoef...quote:Op zondag 4 april 2010 01:38 schreef 49R het volgende:
[..]
Als ik daar op de koffie ga, wordt het één bakje uit beleefdheid. Het koekje sla ik af om zo snel mogelijk weer weg te wezen...
Het interieur van de Morero's uit "gooische vrouwen"quote:Op zondag 4 april 2010 10:10 schreef Marlalala het volgende:
Dit vind ik toch ook wel heel vreselijk....
Ik denk dat deze mensen eerst in de Jordaan woonden, 3 hoog achter en toen dankzij de Staatsloterij een villa hebben gekocht...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor alle foto's: http://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-74806488-ibizastraat-7/
quote:Op zondag 4 april 2010 10:10 schreef Marlalala het volgende:
Dit vind ik toch ook wel heel vreselijk....
Ik denk dat deze mensen eerst in de Jordaan woonden, 3 hoog achter en toen dankzij de Staatsloterij een villa hebben gekocht...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor alle foto's: http://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-74806488-ibizastraat-7/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |