Niet haten hèquote:Op donderdag 1 april 2010 14:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zulks vind je niet in Hoogezand.
Dat kon je nog wel eens mee/tegenvallen.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Niet haten hè![]()
Maar zo'n glazen ding door je huis, nee, dat komt hier niet door de welstandscommissie.
En dan te bedenken dat die in deel 24 of zo ook al een keer voorbij gekomen is, dus verkopen doet 't niet ergquote:Op donderdag 1 april 2010 15:59 schreef onderjas het volgende:
Ik vind dat huis met die boom er in ECHT vet!
ook echt een stuk staal uit het afvoerputje van de douche gesloopt om de afvoer van de wastafel en waarschijnlijk de wasmachine kwijt te kunnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je tegelijkertijd douchen en je tanden poetsen![]()
funda
Die boom is toch niet echt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef knappekloon het volgende:
een boom in het huis?? is weer eens wat anders dan een plantje[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juist ja. 1 April hequote:Op donderdag 1 april 2010 20:52 schreef kvd het volgende:
[..]
stukkie nepboomstam om het idee te creeeren dat je binnen ook buiten kunt zijn
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:29 schreef kvd het volgende:
Jij je zin, binnen een buitensfeer te creeeren...
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:25 schreef Niara het volgende:
[..]
lolwat een makelaar
Ik zie niks raars???
[ afbeelding ]
Gewoon omdat ik de ijsbeer en pinguïn schattig vind
Ik zie ze niet geloof ik....
[ afbeelding ]
kwallenkunst
Hier gevonden
[ afbeelding ]
enge skeletaapjes?![]()
motivatie om op de hometrainer te klimmen?![]()
Nee, gewoon Wajangpoppen![]()
[ afbeelding ]
flamingo's bij de vijver
dit huis
En ik had nog nooit een.. granieten?stenen? vloer in een flat gezien
Da's bij o.a. Hindoestanen heel gewoon, een spiegelende granieten/marmeren tegelvloer.
[ afbeelding ]
dit huis
Het is wel een akelig riante woningquote:Op donderdag 1 april 2010 09:18 schreef Gwywen het volgende:
Tja...![]()
[ afbeelding ]
Sowieso een nogal ehm... apart huis.
Zal wel een kunstenaar wonen of zo.
Dat de aanprijstekst in 't Engels staat vind ik ook best opmerkelijk.
Het is idd een prachtig huis: van buiten opmerkelijk en van binnen zeer ruim en comfortabel ingericht. Ik zou zo willen ruilen, en ik woon nu niet slecht..quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:16 schreef 49R het volgende:
[..]
Het is wel een akelig riante woningIk vind de combinatie van oud en hypermodern werkelijk fantastisch
Jammer dat de komma een plaatsje verkeerd staat
OOOh wat gaaf!!quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:54 schreef Evilicious het volgende:
[..]
Mooi roze is niet lelijk...
Maar ik denk dat je er van moet houden...
Behang is nog wel oké, maar een roze keuken????
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind die keuken juist geweldig![]()
En die trap ook.
Dat behang zou ik dan weer nerveus van worden, hoewel de kleuren goed zijn
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nieuwe frontjes en je bent klaar. Keuken ziet er verder heel nieuw en van de juiste apparatuur voorzien uit
Ik had het over het huis an sich, niet over de foeilelijke inrichtingquote:
Lach maar; ik zie al voor een kleine 20.000,- aan meubels en verlichting, easy....quote:
Ooooooow....quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:01 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik had het over het huis an sich, niet over de foeilelijke inrichting
Ik bedoel dat is toch geen huisje waar iemand in woont die een dergelijk salaris heeft.
Dát bedoelde ik.
Ik moet ook werkelijk alles uitleggen
Ik vind het mooi.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:18 schreef Gwywen het volgende:
Tja...![]()
[ afbeelding ]
Sowieso een nogal ehm... apart huis.
Zal wel een kunstenaar wonen of zo.
Dat de aanprijstekst in 't Engels staat vind ik ook best opmerkelijk.
lijkt idd erg veeel op photoshopquote:Op donderdag 1 april 2010 18:07 schreef Evilicious het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch duidelijk een vorm van photoshop... of niet????
Zoiezo een beetje een vreemde foto-reeks
http://www.funda.nl/koop/(...)7-cornewalstraat-3-b
Nogal logisch!!! Die appartementen bestaan nog helemaal niet!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:12 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
lijkt idd erg veeel op photoshop
Ja wat dacht je dan met een dergelijke post:quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:53 schreef Evilicious het volgende:
[..]
Ooooooow....
Bedoelde je dat joh...
Klein kloterig kuthuisje voor iemand met zoveel geld opmerkelijker dan het huisje zelf.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een klein kloterig kuthuisje voor iemand die zoveel geld heeft als Giel Beelen?!
Dat vind ik eik nog opmerkelijker dan het huisje zelf zegmaar
Zijn wel verdomd mooi gemaakte impressies zeg! Ik was er ook ingetrapt!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:39 schreef Leonietje83 het volgende:
[..]
Nogal logisch!!! Die appartementen bestaan nog helemaal niet!
"In het oude Vreeswijk wordt de voormalige touwslagerij aan de Handelskade / Cornewalstraat herontwikkeld tot 10 luxe appartementen."
Dus het zijn impressies... Eerst kijken, dan commentaar leveren!
Misschien zijn het wel gewoon algemene opmerkingen over het huis, aangezien je die quote in jouw bericht. En misschien was de reactie van Evilicious wel sarcastisch..quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan met een dergelijke post:
[..]
Klein kloterig kuthuisje voor iemand met zoveel geld opmerkelijker dan het huisje zelf.
Zo moeilijk was het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |