Het lijkt wel een scene uit Baantjerquote:Op woensdag 7 april 2010 20:55 schreef ParanoidEv het volgende:
WAT ligt daar op de vloer!?
[ afbeelding ]
Link toegevoegd! Bedankt voor de meldingquote:Op woensdag 7 april 2010 12:41 schreef error_404 het volgende:
@ The_Tankgirl; linkje?
Meestal hebben ze zulke smalle trappen alleen in engelse huizen.quote:
Want? Het mag zeker wel en is ook niet gevaarlijk. Of het fraai en handig is, is natuurlijk een tweede...quote:Op donderdag 8 april 2010 01:11 schreef Hiddendoe het volgende:
Nee, absoluut niet, levensgevaarlijk.
Overigens, wel een charmant huisje![]()
Juist, in mijn jeugd woonde ik op kamers waar de badkamer dezelfde combinatie had.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:12 schreef bleiblei het volgende:
Een koolstofmonoxide melder is dan sowieso wel handig.
Ik meen dat de combinatie van goed heet douchen in een niet goed geventileerde badkamer niet echt lekker kan uitpakken met een ketel op de badkamer.
Ik verbaas me er elke keer weer over dat mensen spullen niet even weghalen. Nu is het een fiets, maar regelmatig ligt er ook gewoon een hoop rommel. Je ruimt toch even op? Of willen die mensen niet verkopen?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:46 schreef sjampoeh het volgende:
ja, wij hebben ook altijd de fiets in de keuken staan![]()
[ afbeelding ]
linkhttp://www.funda.nl/koop/(...)aan-36/fotos/#foto-5
Het huis van een piropedofilatofiel?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:14 schreef The_Tankgirl het volgende:
plassen vanuit de douche![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de boeken mogen ook niet stoffig worden![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-14-b/fotos/#foto-15
Edit:Oeps!! Link vergeten!
Als ik mijn huis nog niet had gehad, was dit echt een potentiele geweest. Wat een pareltje.quote:Op maandag 5 april 2010 00:57 schreef R2R het volgende:
Niet negatief opmerkelijk, maar positief.
Verhuurd geweest sinds 1936 (toen was het nieuw) en nu te koop.![]()
Klik
[ afbeelding ]
* R2R zou dat keukentje laten zitten.
Te gaaf om eruit te halen gewoon.
Je ruilt Rotterdam toch niet in voor Schiedam, kom op zegquote:Op donderdag 8 april 2010 17:05 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Als ik mijn huis nog niet had gehad, was dit echt een potentiele geweest. Wat een pareltje.
Edit, ik ben helemaal verliefd. En wat een ruimte voor dat geld... 140m2 voor 129.000...![]()
Twijfel, huidige huis verkopen ?!?!?!![]()
Dat is inderdaad het enige minpuntjequote:Op vrijdag 9 april 2010 08:56 schreef BertusG het volgende:
[..]
Je ruilt Rotterdam toch niet in voor Schiedam, kom op zeg
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Beetje tunneleffect daar:
"Come to the liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight Carol Annnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn"
quote:Door een binnenhuisarchitect is in dit appartement op een vernuftige wijze een computer-, werkhoek ontwikkeld die het effect heeft van een 4e kamer. U moet dat zien. Nooit meer opruimen!
Dat lijkt wel de proosdijerveldweg in ede...quote:Op donderdag 1 april 2010 10:22 schreef Evilicious het volgende:
Ieder ander ziet dat dit een vogelhuisje is, maar wat een vreemde locatie!
[ afbeelding ]
Meer een Sauna, wat een wansmaak hebben sommige mensen toch.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:04 schreef huuphuup het volgende:
weet niet of ie al voorbij is gekomen maar deze mensen hebben echt een blokhut van hun huis gemaakt
Ahhh, die wil ik!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:16 schreef Xs2Shanna het volgende:
Deze krijg je er bij?
[ afbeelding ]
Verder wel een schitterend plekje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |