Zal er ook een herentoilet in dat huis zijn?quote:Op maandag 5 april 2010 18:22 schreef R2R het volgende:
Wil niet weten hoe het daar ruikt als ze al zo'n bord ophangen
[ afbeelding ]
Klik
Hahaha, dat is het huis van mijn beste vriendinquote:Op maandag 5 april 2010 18:22 schreef R2R het volgende:
Wil niet weten hoe het daar ruikt als ze al zo'n bord ophangen
[ afbeelding ]
Klik
Ik had dezelfde deal met mijn ex in mijn oude huis.quote:Op maandag 5 april 2010 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hahaha, dat is het huis van mijn beste vriendin![]()
Wij vroegen ons al af wanneer hij hier in het topic zou komen![]()
Mooi roze he?
Het was eigenlijk simpel, zij heeft haar vriend gezegd dat er minimaal 1 ruimte in het huis roze moest zijn, en hij mocht kiezen welke![]()
Met andere woorden: Als de wc er niet zo uit had gezien, had je een stuk meer roze in de rest van het huis gezien![]()
Misschien dus wel een leuke tip voor de heren met roze-verslaafde vriendinnen?
Dan ga ik mee, geweldig huis.quote:Op zondag 4 april 2010 00:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik zie mezelf hier wel wonen hoor... Het blauw neem ik wel voor lief
Hahaha wat een kansloos gebeurenquote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef R2R het volgende:
Openslaande deuren![]()
Direct naar de ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straat![]()
Geweldig idee, weet je wat, we doen het ook aan de achterkant!
Direct naar de ......
[ afbeelding ]
straat aan de andere kant van het huis
Hier dus.
Die vloer ga je er ook niet makkelijk uit krijgen denk ik.quote:Op maandag 5 april 2010 19:56 schreef Marlalala het volgende:
[ afbeelding ]Die vloer doet me een beetje aan water denken...
Voor de andere foto's zie hier
Valt wel mee (het eruit halen dan). Volgens mij is het gewoon laminaat. Links onderin zie ik twee keer hetzelfde patroon terugkomen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:01 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Die vloer ga je er ook niet makkelijk uit krijgen denk ik.![]()
En mooi is het allerminst.
Het leken me tegels, glimt aardig dan voor tegels.quote:Op maandag 5 april 2010 22:13 schreef 49R het volgende:
[..]
Valt wel mee (het eruit halen dan). Volgens mij is het gewoon laminaat. Links onderin zie ik twee keer hetzelfde patroon terugkomen.
Ja maar het nadeel is wél dat als je dronken bent en je mikt verkeerd...het héél lastig schoon maken isquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Die wc is echt wel handig. Zelfs als je gedronken hebt kun je rustig naar de wc gaan! Je bent ervan verzekerd dat je er niet af zult vallen. Links en Rechts word je door de muur tegen gehouden
zal er om denken als dit huis te koop komt dat we het duitse autobahn paaltje uit de tuin halen voor de foto's gemaakt wordenquote:Op woensdag 7 april 2010 07:31 schreef Dwyrin het volgende:
[ afbeelding ]
&
hectometerpaaltje als trofee
linkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |