Stand AKQ #1920quote:
Geweldig liedje, niet?!quote:
Nee, het ligt in Berlijn dus die kans is vrij klein. Één van die straten heeft trouwens wel, geheel toevallig, een redelijk bijpassende naam.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:54 schreef Rucebo het volgende:
Berliner Strasse?
Zeker. Verder nog de Zimmerstrasse en de Mauerstrasse, grappig genoeg.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:55 schreef Terpentin07 het volgende:
friedrichstrasse?
Wat een vreemde reactie weer. Er staan wel vaker vragen langer open, ik heb continu hints gegeven en ik had al gezegd dat ik een nieuwe vraag zou stellen na de laatste hint. Wat ik ook gedaan heb.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:52 schreef banaantjeEE het volgende:
We zijn nu al een uur aan je vraag bezig, die duidelijk niemand weet. Stel maar gewoon een nieuwe.
quote:Leonard Shelby (Guy Pearce) lijdt aan anterograde amnesie nadat hij bij een inbraak in zijn huis, waarbij zijn vrouw is omgekomen, een klap op zijn hoofd heeft gehad. Hij kan zich alles tot die dag nog herinneren, maar kan sindsdien geen nieuwe herinneringen meer aanmaken. Toch is hij vastbesloten de moordenaar van zijn vrouw te vinden en helpt zichzelf door de belangrijkste feiten op zijn lichaam te tatoeëren, zoals dat de moordenaar ene "John G" is.
quote:
Zekerquote:Op zondag 21 maart 2010 21:20 schreef Zeroku het volgende:
Maastricht?
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zeker
Stand AKQ #1920
3 BeamofLight
4 Its-Jojo-4you
8 nightcowboy
10 tomtomtaat
8 ScottTracy
4 slaveloos
8 banaantjeEE
4 Yankee
6 Rucebo
6 Terpentin07
4 De_Hertog
2 Zeroku
Ik had er al 8. Iemand heeft me blijkbaar uit die lijst gegooidquote:Op zondag 21 maart 2010 19:17 schreef Rucebo het volgende:
[..].
Stand AKQ #1920
3 BeamofLight
4 Its-Jojo-4you
8 nightcowboy
10 tomtomtaat
8 ScottTracy
4 slaveloos
6 banaantjeEE
8 Zeroku
2 Yankee
6 Rucebo
2 Terpentin07
Angstromquote:Op zondag 21 maart 2010 23:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Naar welke Zweedse natuurkundige is een eenheid met de factor 10-10 vernoemd?
geel?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Heraldische kleuren:
Welke kleur wordt bedoeld met 'sabel'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |