quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat klopt. Begin maar met het bouwen van een schuilkelder.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is een Turko-Reptiliaans complot. Eerst Nederland overnemen, dán de rest van de wereld.
Goed dan.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Die hebben we in Nederland al genoeg, restanten van de koude oorlog. Die kunnen we als het tijd is, zo weer in gebruik nemen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn verjaardag, zo'n maand geleden, had ik nog een hele lieve PM van hem gekregen. Ik vroeg hoe het met 'm ging en waarom hij nooit meer op fok komt. Maar hij heeft niks terug gestuurd.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:37 schreef Ayca het volgende:
Ik ga naar mijn tanteals ik terug ben kijk ik wel of ik een goede foto kan vinden van mijn huidskleur
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:37 schreef Ayca het volgende:
Ik ga naar mijn tanteals ik terug ben kijk ik wel of ik een goede foto kan vinden van mijn huidskleur
Of je laat gewoon een foto van jezelf zien.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:37 schreef Ayca het volgende:
Ik denk dat hij het druk heeft met het echte leven.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag, zo'n maand geleden, had ik nog een hele lieve PM van hem gekregen. Ik vroeg hoe het met 'm ging en waarom hij nooit meer op fok komt. Maar hij heeft niks terug gestuurd.
omg..quote:Op zondag 21 maart 2010 13:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag, zo'n maand geleden, had ik nog een hele lieve PM van hem gekregen. Ik vroeg hoe het met 'm ging en waarom hij nooit meer op fok komt. Maar hij heeft niks terug gestuurd.
Hij mag ons gewoon niet meer.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het druk heeft met het echte leven.
Hehe.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij was jullie pesterijen zat! Hij is geen chinees.
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
wij gaan toch ook een keer stoppen met dit topic?
nouja ik had met een foto gemaakt maar daar zag je het niet duidelijk opquote:Op zondag 21 maart 2010 13:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of je laat gewoon een foto van jezelf zien.
Wel grappig als dezelfde mensen hier echt nog posten na 5 jaar, maar ik denk het niet..quote:
Van je huid, of van jezelf?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
nouja ik had met een foto gemaakt maar daar zag je het niet duidelijk op
Reptillians wel.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niks heeft het eeuwige leven, Zeliha.
laat dat een waarschuwing zijn voor julisquote:Op zondag 21 maart 2010 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij was jullie pesterijen zat! Hij is geen chinees.
Ach, Aychineesje gaat hier toch niet zomaar weg?quote:Op zondag 21 maart 2010 14:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
laat dat een waarschuwing zijn voor julis
ik kan niet zonder fok iddquote:Op zondag 21 maart 2010 14:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, Aychineesje gaat hier toch niet zomaar weg?
Paaseitjesquote:Op zondag 21 maart 2010 14:33 schreef Ayca het volgende:
LOL, tante liet zo de eieren zien, mijn broertje: huh is het pasen dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |