quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat klopt. Begin maar met het bouwen van een schuilkelder.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is een Turko-Reptiliaans complot. Eerst Nederland overnemen, dán de rest van de wereld.
Goed dan.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Die hebben we in Nederland al genoeg, restanten van de koude oorlog. Die kunnen we als het tijd is, zo weer in gebruik nemen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn verjaardag, zo'n maand geleden, had ik nog een hele lieve PM van hem gekregen. Ik vroeg hoe het met 'm ging en waarom hij nooit meer op fok komt. Maar hij heeft niks terug gestuurd.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:37 schreef Ayca het volgende:
Ik ga naar mijn tanteals ik terug ben kijk ik wel of ik een goede foto kan vinden van mijn huidskleur
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:37 schreef Ayca het volgende:
Ik ga naar mijn tanteals ik terug ben kijk ik wel of ik een goede foto kan vinden van mijn huidskleur
Of je laat gewoon een foto van jezelf zien.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:37 schreef Ayca het volgende:
Ik denk dat hij het druk heeft met het echte leven.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag, zo'n maand geleden, had ik nog een hele lieve PM van hem gekregen. Ik vroeg hoe het met 'm ging en waarom hij nooit meer op fok komt. Maar hij heeft niks terug gestuurd.
omg..quote:Op zondag 21 maart 2010 13:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag, zo'n maand geleden, had ik nog een hele lieve PM van hem gekregen. Ik vroeg hoe het met 'm ging en waarom hij nooit meer op fok komt. Maar hij heeft niks terug gestuurd.
Hij mag ons gewoon niet meer.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het druk heeft met het echte leven.
Hehe.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij was jullie pesterijen zat! Hij is geen chinees.
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
wij gaan toch ook een keer stoppen met dit topic?
nouja ik had met een foto gemaakt maar daar zag je het niet duidelijk opquote:Op zondag 21 maart 2010 13:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of je laat gewoon een foto van jezelf zien.
Wel grappig als dezelfde mensen hier echt nog posten na 5 jaar, maar ik denk het niet..quote:
Van je huid, of van jezelf?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
nouja ik had met een foto gemaakt maar daar zag je het niet duidelijk op
Reptillians wel.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niks heeft het eeuwige leven, Zeliha.
laat dat een waarschuwing zijn voor julisquote:Op zondag 21 maart 2010 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij was jullie pesterijen zat! Hij is geen chinees.
Ach, Aychineesje gaat hier toch niet zomaar weg?quote:Op zondag 21 maart 2010 14:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
laat dat een waarschuwing zijn voor julis
ik kan niet zonder fok iddquote:Op zondag 21 maart 2010 14:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, Aychineesje gaat hier toch niet zomaar weg?
Paaseitjesquote:Op zondag 21 maart 2010 14:33 schreef Ayca het volgende:
LOL, tante liet zo de eieren zien, mijn broertje: huh is het pasen dan?![]()
Oh ja het is zo'n geweldig gevoel dat ik blijf zittenquote:Op zondag 21 maart 2010 15:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca, jouw dagen zien er volgens mij zo zomers uit, geen verplichtingen meer voor school..
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je met al die toetsen in 3 maanden niks meer kan doenquote:Op zondag 21 maart 2010 15:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh ja het is zo'n geweldig gevoel dat ik blijf zitten
ja geel/bruin.. omdat je het door zo'n paneerlaagje doet..quote:
Nee, dat niet, maar je weet dat je het niet meer haalt en kunt nu lekker niksen.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh ja het is zo'n geweldig gevoel dat ik blijf zitten
Zoveel toetsen krijgen we echt niet meer hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 15:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je met al die toetsen in 3 maanden niks meer kan doen
Dat kan makkelijk, ik heb ook niet meer zoveel toetsen.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je met al die toetsen in 3 maanden niks meer kan doen
lol ja dat is wel zoquote:Op zondag 21 maart 2010 15:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar je weet dat je het niet meer haalt en kunt nu lekker niksen.
Dat is wel zo ja, ik heb in de derde gewoon genikst, vanaf het beginquote:Op zondag 21 maart 2010 15:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
lol ja dat is wel zomaar ik ga wel wat doen, anders is het ook weer zo lastig om volgend jaar wel iets te gaan doen denk ik
![]()
Ik ook niet, want de smaken die ze hier hebben lust ik allemaal niet. Maar nu hebben ze de wich en de gewone brownie ijs.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:57 schreef Ayca het volgende:
hoera, hoera, hoeraik heb te lang geen b&j gegeten
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oja jullie Alkmaarders hebben dat niet.. http://www.ijscafe.nl/
In Haarlem aan het einde van de winkelstraat in de buurt van een AH zit een hele goedequote:Op zondag 21 maart 2010 16:01 schreef Bortecinem het volgende:
De drie beste ijssalons van Nederland zitten allemaal hier in de buurt.
ja vast.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:01 schreef Bortecinem het volgende:
De drie beste ijssalons van Nederland zitten allemaal hier in de buurt.
echt he.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:01 schreef Rookert het volgende:
Dingen als blijven zitten worden rustig weggewuifd in het kader van ijs
Jullie zijn een dag te laat.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Laten we een adanakebabmeet houden bij borte.
alsof je echt zou gaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:07 schreef Rookert het volgende:
Vertelde Zeliha gisteren over haar BBQ, heb ik vet honger, zegt ze dat ik best mocht komen![]()
Achteraf praten
Nietquote:
Ik houd het maar op:quote:Op zondag 21 maart 2010 16:09 schreef Ayca het volgende:
Ik ging net 'vechten' met eieren met mn tante, verlorenmaar ik mocht mijn eitje wel houden
![]()
goemans heeft die factoren en de smaak!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niethet gaat om een combinatie van factoren en dan wint de mient
![]()
na school met wat mensen ijs halen bij de mient
quote:Op zondag 21 maart 2010 16:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
goemans heeft die factoren en de smaak!
je mocht toch niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
De mient ook!
Ik stel voor dat jij hier komt om te proeven en ik daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |