quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:49 schreef LiFePo4 het volgende:
Ik zoek zo'n liedje wat ik net gehoord heb, ik ken alleen één klein stukje tekst van het refrein. Namelijk: You're a superstar, en het werd gezongen als 'You're a superstaaaaaarrr'![]()
Kan iemand hier iets mee?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:49 schreef LiFePo4 het volgende:
Ik zoek zo'n liedje wat ik net gehoord heb, ik ken alleen één klein stukje tekst van het refrein. Namelijk: You're a superstar, en het werd gezongen als 'You're a superstaaaaaarrr'![]()
Kan iemand hier iets mee?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:09 schreef boerensnert het volgende:
Hoi,
Ik ben al héél erg lang op zoek naar een (dance)nummer dat zo rond 1999/2000 is uitgekomen.
Er zijn geen lyrics, aangezien het een trance/dance nummer betrof. Het enige wat ik nog weet, was dat het een geanimeerde videoclip betrof met een indiaantje.... Het werd destijds ook regelmatig op The Box gedraaid.
Ik weet dat het bar weinig info is, maar áls iemand iets weet, zou ik dat súper vinden!![]()
![]()
Tipsquote:
Dat is hemquote:
Geen dank, dan vind je deze ook leuk:quote:Op zondag 28 maart 2010 01:13 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Dat is hemBedankt
Leuke aan het liedje is dat er een stuk van The Verve - Bittersweet Symphony in zit, wat ik ook een erg mooi lied vind.
Ik had niet goed gezocht.quote:
Ohquote:
Shazam geeft geen uitsluitsel.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef ER_Online het volgende:
Hoi, ik zoek de naam en artiest van een liedje. Ik heb het ooit op cd gezet maar kan er niet meer opkomen! Wie kan mij helpen? Ik heb het even geupload naar zippyshare
TOP, TOP,TOP!quote:Op zondag 28 maart 2010 12:11 schreef Laevid het volgende:
[..]
Het is wel geen indiaan, maar ik moest meteen hier aan denken:
ok mooi!, graag gedaanquote:Op zondag 28 maart 2010 18:06 schreef boerensnert het volgende:
[..]
TOP, TOP,TOP!
Het was een ander nummer van Gouryella~(walhalla), maar dankzij jou ben ik wel op de artiest gekomen!![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Wie weet het uit wel nummer het eerste stukje komt?
Je bedoelt vastquote:Op zondag 28 maart 2010 20:19 schreef paupert het volgende:
Ik wil graag weten hoe het openingsliedje heet van Najib Amhali's freefight show. Je hoort het heel vaak in compilatie filmpjes en het is wat opera achtig.
Die bedoelde ik ja, hartelijk dank.quote:
Super bedankt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |