Nee, ze zijn met z'n tweetjes.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:56 schreef kirsten. het volgende:
Dat zou echt heel leuk zijn! Ze hebben zeker niet de piepjes van vorig jaar bij zich?
Wij hebben een hekel aan tuinieren, en wilde al het groen eruit. Aangezien we een partij tuinkabouters van Sinterklaas hadden gekregen, was het idee van een 'Frans Bauer-tuin' al snel geboren...quote:Op zondag 21 maart 2010 13:01 schreef Schunckelstar het volgende:
tvp!
de tuin ziet er ook een stuk beter uit dan vorig jaar
Ga langs de dichtsbijzijnde kinderboerderij en leg het uitquote:Op zondag 21 maart 2010 13:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft iemand enig idee waar we in de buurt van Arnhem op zondag stro vandaag kunnen toveren?
Oeh, da's wel een idee. Ik zal zo eerst eens een overzichtsfoto van de tuin aan jullie voorleggen. Kunnen we democratisch besluiten wat we het beste kunnen doen.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:11 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ga langs de dichtsbijzijnde kinderboerderij en leg het uit
Dezelfde, Eduard is een trouwe hond. Eehh, eend.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:10 schreef purplerose het volgende:
Zou het trouwens dezelfde Eduard zijn of een nieuwe!
Ja, Burgers Dierenparkquote:Op zondag 21 maart 2010 13:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft iemand enig idee waar we in de buurt van Arnhem op zondag stro vandaag kunnen toveren?
Gelukkig, hebben ze allebei weer een jaar overleefdquote:Op zondag 21 maart 2010 13:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dezelfde, Eduard is een trouwe hond. Eehh, eend.
Goed idee.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:15 schreef Poeke het volgende:
als je trouwens van die langwerpige plastic groene bakken vult met wat groen, en die in een uvorm neerzet, dan kan emma er tussen een nest maken, zit ze beschut, en je gooit ze na de piepjes weer makkelijk leeg om te bewaren voor volgend jaar.
Ja idd!quote:Op zondag 21 maart 2010 13:28 schreef Poeke het volgende:
Wel lief dat jullie een speciaal eendenpad hebben aangelegd zodat ze niet over de kiezels hoeven te lopen
Lief he!quote:Op zondag 21 maart 2010 13:28 schreef Poeke het volgende:
Wel lief dat jullie een speciaal eendenpad hebben aangelegd zodat ze niet over de kiezels hoeven te lopen
Lol, weer piepjes!quote:Op zondag 21 maart 2010 13:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dit is de rechterkant van de tuin. Het oude nest lag ongeveer op de plek van het plantje links onder.
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn er twee plekken geschikt voor een nestje. Ik denk aan onder die plant, en dan op het paadje ter afscherming twee bloembakken neerzetten of op de plek van de kabouter, en dan aan weerszijden van het plantje dat er vlakbij staat een bak. Wat vinden jullie?
Overigens voelen ze zich nog steeds erg thuis. We hebben net het rolluik omhoog gedaan, maar ze bleven gewoon doordobberen!
Nee. We hebben zelf wel een hamstertje, maar die heeft van dat speciale katoenspul als bodembedekking.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb je geen buuf met een konijn of zo? Mag je vast stro lenen. Anders heb ik ook wel stro voor je, maar ben pas vanavond laat weer in Arnhem. Heb je dus niet zoveel aan...
En inderdaad kinderboerderij of Boerderij 't Duifje. Die willen je vast wel wat geven.
Welkoop in Huissenquote:Op zondag 21 maart 2010 13:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee. We hebben zelf wel een hamstertje, maar die heeft van dat speciale katoenspul als bodembedekking.
Op dit moment kunnen we toch niets doen in de tuin, aangezien meneer en mevrouw nog altijd in de vijver zitten. Mijn vriend heeft morgen wel tijd om stro te halen en de tuin aan te passen, hopelijk komen ze daarna nog terug om hun goedkeuring te geven.
Op maandag toch zeker wel? Vandaag in ieder geval nietquote:Op zondag 21 maart 2010 13:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik kan op de website niet vinden dat ze open zijn.
Ja, en anders de Intratuin of een dierenwinkel. Komt goed!quote:Op zondag 21 maart 2010 13:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Op maandag toch zeker wel? Vandaag in ieder geval niet
quote:Op zondag 21 maart 2010 14:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, en anders de Intratuin of een dierenwinkel. Komt goed!
Ik kan nu trouwens gewoon de achterdeur openen om een foto te maken:
[ afbeelding ]
Das de babysitter voor als de piepjes er zijnquote:
Ja, die heeft 'ie weer opgeborgen!quote:Op zondag 21 maart 2010 14:35 schreef camaron het volgende:
En de buurman houdt zijn boormachine ook even stil?
Nee, nog niet gezien. Gelukkig hebben we de slippers en de waterpistolen nog, dus we zijn voorbereid.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:06 schreef Loohcs het volgende:
Is de verkrachter er ook weer?
Mijn eerste gedachtequote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 16:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien. Gelukkig hebben we de slippers en de waterpistolen nog, dus we zijn voorbereid.
De beelden van De Grote Uittocht laat ik nog steeds te pas en te onpas zien aan iedereen die het maar wil zien (of niet), blijft inderdaad leuk!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de beelden van De Grote Uittocht van vorig jaar nog op m'n netvlies staan, wat was dat mooi...![]()
Jullie tuin is echt veranderd, tóch komen ze weet terug hè, je zou denken dat ze afgelopen jaar nog regelmatig langs kwamen maar ze hebben blijkbaar een goed geheugen.![]()
Gezellige tuin trouwens, ik zou het ook wel weten als ik eendjes was.
Dat er nog maar veel delen mogen volgen, zonder Verkrachter.
Maar het lijkt wel of ze helemaal niet weg willen, ze liggen nog altijd op het dak...quote:Op zondag 21 maart 2010 20:31 schreef camaron het volgende:
Briljant TSE! Kan Emma morgen fijn haar intrek nemen.
Wellicht willen ze graag overzien hoe jij hun plekje prepareert voor zequote:Op zondag 21 maart 2010 20:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar het lijkt wel of ze helemaal niet weg willen, ze liggen nog altijd op het dak...
Ik zou barry white de tuin inblazen voor wat love making musicquote:Op zondag 21 maart 2010 20:43 schreef NorthernStar het volgende:
Love Motel Enigma is weer geopend zie ik.
Ja dus. Ben net de tuin ingegaan en heb het een en ander aangepast terwijl de lovebirds stug op het dak bleven zitten, zelfs toen ik in de schuur al rommelend een hark en een Emmabordje zocht. Foto's komen eraan!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wellicht willen ze graag overzien hoe jij hun plekje prepareert voor ze
Ach, blijkbaar houden Emma en Eduard ook van een beetje camp. Maar goed, wat wil je met kinderen als Esmeralda en Engelbert...quote:Op zondag 21 maart 2010 21:36 schreef GasTurbine het volgende:
Jammer van de antituin.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ach, blijkbaar houden Emma en Eduard ook van een beetje camp. Maar goed, wat wil je met kinderen als Esmeralda en Engelbert...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |