abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79399430

Het vorige deel: Slank # 987 - Waar het bijna lente is!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
  zondag 21 maart 2010 @ 12:00:12 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79399435
fipo.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 21 maart 2010 @ 12:00:43 #3
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79399452
TT
  zondag 21 maart 2010 @ 12:01:29 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79399477
Deed toen toch keurig lowcarb volgens het lijstje van de mevroi. Maar ik ben gewoon beter in weinig eten
denk ik .

tevens tvp
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79399492
En nu ga ik naar buiten
waar de vogeltjes fluiten
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79399493
Ik blijf ook wel, want ik heb de kritiek op mijn lijstjes juist nodig. Vooral omdat ik qua eten even niet precies weet wat ik nou moet gaan doen. Ik had juist weer zin om actief mee te posten!

Verder vind ik het jammer dat er maar deels op mijn opmerking wordt gereageerd en niet op dit stukje:
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:42 schreef Goodbye het volgende:[/b]
Mag ik niet meer lachen om zo'n plaatje? Ik vond het een grappig reactie op zo'n uitspraak, juist omdat ik zelf mijn kop ook zo in het zand kan steken wat betreft mijn gewicht/figuur.

Men..
Maargoed, daar zal ook vast wel weer iets pinnigs onder verstopt zitten.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79399498
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmpf.

Ok, vanaf hier doe ik weer gewoon bedachtzaam .
Oh nee, ik amuseer me opperbest zo met je!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? zondag 21 maart 2010 @ 12:02:03 #8
70532 loveli
N
pi_79399501
Ik ga naar buiten, zonde van een mooie dag om voorbij te laten gaan.
crap in = crap out
  zondag 21 maart 2010 @ 12:02:52 #9
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79399523
Is het overal zo mooi buiten? Hier helemaal niet!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79399536
Misschien moet ik als stok achter de deur maar in het lijstje! Hoe werkt dat?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79399564
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:02 schreef Rituals het volgende:
Hier begint het open te trekken! Maar het hangt er maar net van af waar je zit in Nederland, er komt nog regen aan in sommige plaatsen!
  zondag 21 maart 2010 @ 12:04:12 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79399569
quote:
Hier ook niet echt hoor Rituals... Mwah, zeg maar. En het waait heel hard .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? zondag 21 maart 2010 @ 12:04:47 #13
70532 loveli
N
pi_79399585
quote:
Jij moet toch wachten tot je waterpijp weg is.
crap in = crap out
  zondag 21 maart 2010 @ 12:04:55 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79399587
Hier schijnt ook een zonnetje hoor, niet constant maar zo af en aan

Hopelijk helpt dat om een zonnige sollicitatiebrief te schrijven waarmee ik direct word aangenomen
pi_79399589
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:03 schreef Goodbye het volgende:
Heb je al een account bij dieetweb? Zoniet aanmaken en dan invullen en Troel PMen, dan kom je in het lijstje. Prima stok achter de deur!!
pi_79399607
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb je al een account bij dieetweb? Zoniet aanmaken en dan invullen en Troel PMen, dan kom je in het lijstje. Prima stok achter de deur!!
Nee, dat heb ik nog niet. Eens even kijken hoe dat werkt.
pi_79399635
Zo, heeft iedereen de 'zen' knop weer gevonden?
  zondag 21 maart 2010 @ 12:06:08 #18
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79399640
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij moet toch wachten tot je waterpijp weg is.
Ja . Misschien is het daarna alweer wat mooier. maar ik moet ook beginnen met leren voor mijn tentamen van volgende week
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79399667
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik nog niet. Eens even kijken hoe dat werkt.
In de OP staat een linkje!!
  Vis een optie? zondag 21 maart 2010 @ 12:06:50 #20
70532 loveli
N
pi_79399673
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:03 schreef Goodbye het volgende:
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.
crap in = crap out
pi_79399677
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, heeft iedereen de 'zen' knop weer gevonden?
Ik nog niet, maar ik zal me inhouden
pi_79399687
oh, ik had door het slotje heengepost na douchen niet meer op F5 gedrukt

maargoed, studeren dus.. wil vandaag mijn essay over The Great Ga(ts)by ( !) af hebben
Ja doei.
pi_79399733
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:06 schreef conleche het volgende:

[..]

In de OP staat een linkje!!
Ik heb die OP nog nooit goed bekeken blijkt maar weer

Even een vraag

Login: * * *
Profiel naam:
Volledige naam:
Geslacht: Man Vrouw
Geboortedatum:

Wat is het verschil tussen Login en Profiel naam? En moet je bij het derde veld je echte naam opgeven?
pi_79399900
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb die OP nog nooit goed bekeken blijkt maar weer

Even een vraag

Login: * * *
Profiel naam:
Volledige naam:
Geslacht: Man Vrouw
Geboortedatum:

Wat is het verschil tussen Login en Profiel naam? En moet je bij het derde veld je echte naam opgeven?
Ik heb als login én profielnaam conleche opgegeven en bij volledige naam mijn echte voornaam
pi_79399907
Even douchen tussendoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')