quote:Op woensdag 28 april 2010 12:28 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik heb ook 65 en ik ben niet dun. Ik ben gewoon smal van boven.
Buikjes zijn lekker.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:25 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
HahaDat buikje houd ik nog wel denk ik ;p. Maar ik ben zeer goed in het verbergen van mijn 'flaws' en het 'uitbuiten' van de delen van mijn lichaam waar ik trots op ben.
En bedankt he.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:30 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn vriendje. Jullie zijn dus allebei raar.
Nee inderdaad. En dan pas ik soms in een M maar dan moet ik toch de XL nemen en dan NOG zie je m'n bh aan de zijkant uitsteken (als het een tanktop is), omdat ie te groot is.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan moet je me bezwangeren, dan worden ze weer groter![]()
Maar ik kan nu tenminste weer leuke strakkere truitjes dragen, met H was dat er niet bij
Peer it isquote:
Wie zegt dat ik raar zijn onaantrekkelijk vind.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En bedankt he.![]()
Er is een reden waarom topics zoals deze toch wel veel bekeken worden.
Volle(re) Vrouwen #3
klassieke peer iddquote:Op woensdag 28 april 2010 12:33 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Peer it isNiet alleen bh's kopen is lastig, maar broeken ook. Ik heb behoorlijk wat booty, maar dus een heel smal middel.
Broeken kopen is voor mij ook een hel. Heb ik mijn juiste maat te pakken, kan hij of niet over mijn benen heen of mijn kont past er niet in. En past hij er wel in, dan heb je dat 'burst out' effect.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:33 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Peer it isNiet alleen bh's kopen is lastig, maar broeken ook. Ik heb behoorlijk wat booty, maar dus een heel smal middel.
Vandaar mijnquote:Op woensdag 28 april 2010 12:35 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik raar zijn onaantrekkelijk vind.Ben zelf ook zo gek als een deur.
Ja ik ben er trots op een volle vrouw te zijn. M'n vriendje zal nooit kunnen zeggen dat het voelt als hij een skelet aan het sexen is.
Gok Wan maakt voor vrouwen ook best leuke bh's! Hourglass..is dat een waist-hip ratio van 0.7? Of wat.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
klassieke peer iddvriendin van me is ook een peertje
Ik zit tussen de appel en de hourglass in op het moment, ik ben nog aan het afvallen
Kijk je wel eens naar het programma How to look good naked? met Gok Wan
Heerlijk programma vind ik dat, echte vrouwen, echte lijven en hoe je die het mooist aan kan kleden
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef purplerose het volgende:
Ik ben zelf ook raar dus een man die niet raar is zou het denk niet met me uithouden
Nix mis met een beetje offcentre
ow dat hip waist ratio heb ik niet echt bestudeerd, zoals hij het uitlegde is een hourglass breedt geschouderd, smalle middel en brede heupen. En de hourglass is waar je voor wilt gaanquote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Gok Wan maakt voor vrouwen ook best leuke bh's! Hourglass..is dat een waist-hip ratio van 0.7? Of wat.
Het schijnt dat ik curvy ben met een waist-hip ratio van 0.7.
Er moet nog wel veel van mijn buik af wil ik die 'smalle' middel bereiken. Maar voor de rest heb ik het wel. Ik weet niets eens of ik appel of peer ben..ik denk appel.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
ow dat hip waist ratio heb ik niet echt bestudeerd, zoals hij het uitlegde is een hourglass breedt geschouderd, smalle middel en brede heupen. En de hourglass is waar je voor wilt gaan
Think pinup style
Mannen..rustig blijven!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:43 schreef Roellie80 het volgende:
Dames,
Dit begint echt te opwindend te worden
namens mij en Netsplitter
Sorry Roelliequote:Op woensdag 28 april 2010 12:43 schreef Roellie80 het volgende:
Dames,
Dit begint echt te opwindend te worden
namens mij en Netsplitter
Try a corset, instant hourglassquote:Op woensdag 28 april 2010 12:44 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Er moet nog wel veel van mijn buik af wil ik die 'smalle' middel bereiken. Maar voor de rest heb ik het wel. Ik weet niets eens of ik appel of peer ben..ik denk appel.
Ditquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit
[ afbeelding ]
En dit is![]()
[ afbeelding ]
Ik wil ook een corset..quote:Op woensdag 28 april 2010 12:50 schreef purplerose het volgende:
Ik zoek nog zo een rushes broekje voor onder mijn corsetten
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:52 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Die eerste is echt verschrikkelijk.
Ik ben wel wat voller dan die andere 2, maar het komt zeker in de buurt
Ik draag graag de echte stevige die je strak aan kan trekken en ik haal ze van ebay vandaan voor de zeer redelijke prijs van rond de 37 euroquote:Op woensdag 28 april 2010 12:52 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik wil ook een corset..
Wat voor corsetten draag jij? En dat broekje wil ik ook!
En hoe gaat het dan met de maten? Want corsetten kan toch van je borstomvang uit, ofzo?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik draag graag de echte stevige die je strak aan kan trekken en ik haal ze van ebay vandaan voor de zeer redelijke prijs van rond de 7 euro
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan moet je me bezwangeren, dan worden ze weer groter![]()
Maar ik kan nu tenminste weer leuke strakkere truitjes dragen, met H was dat er niet bij
Corsetten gaan uit van je waist maat, die is het belangrijkste.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:57 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
En hoe gaat het dan met de maten? Want corsetten kan toch van je borstomvang uit, ofzo?Of je bandmaat..
Hou er wel rekening mee dat die niet heel stevig zijn, dat zijn meiden die al een platte buik hebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Waar heb je die afbeeldingen van? Dat blauwe corsetje is leukkkk.
Die is leukkk ^^!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik draag graag de echte stevige die je strak aan kan trekken en ik haal ze van ebay vandaan voor de zeer redelijke prijs van rond de 37 euro
http://cgi.ebay.nl/GREEN-BLACK-LACE-STEEL-BONED-CORSET-SEXY-BASQUE-20-22-/250561928189?cmd=ViewItem&pt=Women_s_Clothing&hash=item3a56a79bfd
Ja dat is waar. Die hebben vaak plastic baleinen...maar hoe rijg je zo'n ding met van die stalen o.oquote:Op woensdag 28 april 2010 13:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat die niet heel stevig zijn, dat zijn meiden die al een platte buik hebben
Okequote:Op woensdag 28 april 2010 13:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Corsetten gaan uit van je waist maat, die is het belangrijkste.
Dat laat je je vriendje doenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Die hebben vaak plastic baleinen...maar hoe rijg je zo'n ding met van die stalen o.o
Die mag je hebben zodra ik haar eruit gepeld heb.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Waar heb je die afbeeldingen van? Dat blauwe corsetje is leukkkk.
Jep even opmeten en omzetten naar inches en dan een corset nemen die 4 inches kleiner isquote:Op woensdag 28 april 2010 13:05 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Oke. Denk dat ik het dan beter kan opmeten, want mijn broekmaat is wel waistmaat 33 maar dat zegt niets -.-
Echt een hele domme vraag, maar hoe maar ik moet het smalste gedeelte nemen toch? I.v.m. met mijn buik..quote:Op woensdag 28 april 2010 13:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jep even opmeten en omzetten naar inches en dan een corset nemen die 4 inches kleiner is
Als je hem maar apart legt, geen witte vlekken a.u.b.!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die mag je hebben zodra ik haar eruit gepeld heb.
Nee echt je middel, om je navel heen zeg maarquote:Op woensdag 28 april 2010 13:10 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Echt een hele domme vraag, maar hoe maar ik moet het smalste gedeelte nemen toch? I.v.m. met mijn buik..
Want moet ik nou over mijn buik heen meten of wat.
Komt geen vlekje op hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:10 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Als je hem maar apart legt, geen witte vlekken a.u.b.!
Ja, dat vindt hij wel leuk, denk ik. Draag jij je corsetten ook gewoon boven jeans/leggings?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat laat je je vriendje doenIn je eentje kom je maar zover maar dan zit die nog niet goed strak dus dat laatste stukje moet je laten doen.
Zoiets?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:17 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ja, dat vindt hij wel leuk, denk ik. Draag jij je corsetten ook gewoon boven jeans/leggings?Dat wil ik namelijk doen, maar geen idee of dat wel mooi is (ik denk van wel).
Heb ze zelf nog niet boven een jeans gedaan maar dat kan uiteraard ook heel goedquote:Op woensdag 28 april 2010 13:17 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ja, dat vindt hij wel leuk, denk ik. Draag jij je corsetten ook gewoon boven jeans/leggings?Dat wil ik namelijk doen, maar geen idee of dat wel mooi is (ik denk van wel).
Ja zoiets inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2010 13:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Ik zou het doen.
Oh, dan rijgt hij je eerst erin..lekker strak en dan maakt hij je weer los om vervolgens...quote:Op woensdag 28 april 2010 13:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb ze zelf nog niet boven een jeans gedaan maar dat kan uiteraard ook heel goedIk heb ze meestal aan in the bedroom zullen we maar zeggen met een kanten negligé, jarretelkousen en heels
Zoiets, of gewoon met corset aanquote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Oh, dan rijgt hij je eerst erin..lekker strak en dan maakt hij je weer los om vervolgens...![]()
Of heb ik het helemaal mis?
Oh die is wel erg mooi zeg! En ik vat dat meten nog steeds niet, want als ik 'over' navel heen meet krijg ik een groter getal dan als ik iets erboven meet. Maar wel kleiner dan mijn heup.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef purplerose het volgende:
En deze heb ik ook nog eens
[ afbeelding ]
maar bij die heb ik wat kleding tape nodig om me boobs erin te houden anders heb ik steeds nipslips
Bij mij is het dan altijd net andersom, me maag area is dan een cm groter dan over me navel heen maar me buik/heupen blijven altijd het grootstequote:Op woensdag 28 april 2010 13:35 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Oh die is wel erg mooi zeg! En ik vat dat meten nog steeds niet, want als ik 'over' navel heen meet krijg ik een groter getal dan als ik iets erboven meet. Maar wel kleiner dan mijn heup.Wat is mijn buik irritant op dit moment ;p
Oké dank jequote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bij mij is het dan altijd net andersom, me maag area is dan een cm groter dan over me navel heen maar me buik/heupen blijven altijd het grootste
Je moet echt de cm's hebben met over je navel heen metenHandig is uiteraard wel om te weten hoe groot je omvang om je tieten en je heupen zijn als richtlijn voor het zoeken naar het corset maar je middel blijft het belangrijkste.
Als je hulp nodig hebt of een goed adresje op ebay stuur je maar pm, dan komt het goedquote:
Dat is het hem idd, het importeren, dan komen er nog inklaringskosten en douane kosten en whatever bij dan is het uiteindelijk nog duurder dan vanuit de UK.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef Netsplitter het volgende:
Mocht het moeilijk zijn om hier in NL of de UK een leuk corset te vinden, in de USA zijn ze naar mijn idee vol op te vinden.
En importeren lukt over het algemeen wel.
Terug sturen daar in tegen.
Net ff zitten kijken op douane.nl/ en daar zit kleding meteen in de 12% belastinggroep.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt of een goed adresje op ebay stuur je maar pm, dan komt het goed
En je kan ook heel makkelijk de ebay verkoper mailen met je vraag en je maten en zoeken hun het voor je uit
[..]
Dat is het hem idd, het importeren, dan komen er nog inklaringskosten en douane kosten en whatever bij dan is het uiteindelijk nog duurder dan vanuit de UK.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 28 april 2010 13:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Net ff zitten kijken op douane.nl/ en daar zit kleding meteen in de 12% belastinggroep.
Dus echt lonen doet het niet.
hehehehe, ywquote:Op woensdag 28 april 2010 14:07 schreef Netsplitter het volgende:
Klote topic.
Nu heb ik steedsbeelden m'n kop zitten van vrouwen in corsetten die ik wil pellen......
Ik ben blijven hangen rond je opmerking over jou bezwangeren en de groei van je borsten.quote:
Ik zal dan weer doorgroeien naar een F cup ofzoquote:Op woensdag 28 april 2010 14:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen rond je opmerking over jou bezwangeren en de groei van je borsten.![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zal dan weer doorgroeien naar een F cup ofzopront en stevig door alle melkklieren
Lekker om mee te spelen dan
Of je leest het topic ff doorquote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog nooit van gehoord, misschien een speciaalzaak Googlen ?
Als er zoveel off-topic wordt gegaan heb ik helemaalquote:
Ze heeft bh's gevonden en corsetten zijn niet offtopicquote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als er zoveel off-topic wordt gegaan heb ik helemaal
geen zin om de 'juiste' reactie te moeten zoeken.
Maar dodelijk voor het werk wat je nog had moeten doen....quote:Op woensdag 28 april 2010 14:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ze heeft bh's gevonden en corsetten zijn niet offtopic
Ja, maar mannen zijn ook zo snel afgeleid!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar dodelijk voor het werk wat je nog had moeten doen....
Ook een corset genomen?quote:
Hij staat in mijn favo's! Wil al heel lang een goeie maar vind ze zo duurquote:
Ik heb ook geen groot budget vandaar dat ik toen op ebay gaan kijken want in een winkel betaal je je scheel aan zo een ding. Ben wel eens een corset tegengekomen op ebay die in de winkel 3x zo duur wasquote:Op maandag 3 mei 2010 21:59 schreef TearsOfJoy het volgende:
[..]
Hij staat in mijn favo's! Wil al heel lang een goeie maar vind ze zo duurDus ga van hier een corset met stalen baleinen bestellen
Dat zat ik ook te denken, maar ik val toch alleen in mijn taille af, dus dat snoer ik wel aan danquote:Op maandag 3 mei 2010 22:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb ook geen groot budget vandaar dat ik toen op ebay gaan kijken want in een winkel betaal je je scheel aan zo een ding. Ben wel eens een corset tegengekomen op ebay die in de winkel 3x zo duur was
Ik heb ook alweer een nieuwe verlanglijst klaarleggen, eerst nog maar es 5 kilo afvallen dan verder kijken anders is het zonde
Ik moet ook nog wat afvallen. En ik heb nog het borstenprobleem, ben altijd zo bang dat mijn borsten er uitvallen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:28 schreef TearsOfJoy het volgende:
[..]
Dat zat ik ook te denken, maar ik val toch alleen in mijn taille af, dus dat snoer ik wel aan dan![]()
(Sorry voor de topic-kaap btw, is er een topic over lingerie/corsetten toevallig?)
65 is niet perse figuur van een 12 jarige.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fluit van. 65, Dat had ik toen ik fucking 12 was. En nu, jaren later, ben ik alsnog een klein en smal meisje. En ik heb niet eens een grote maat, maar doordat ik klein en dun ben lijkt het dus al snel groter.
Maar jij kent dus allemaal scharminkels met het figuurtje van een twaalfjarige en dikke meloenen erop, ja ja.![]()
Inclusief dat je er zelf een bent!
Volgens mij ben je geen meisje met hele grote borsten, maar een vies mannetje. Alleen al het feit dat dit topic in sex is geopend is verdacht.
Ja Bravissimo en Brastop zijn goedquote:Op zondag 9 mei 2010 21:53 schreef Brachypelma het volgende:
bravissimo.co.uk - brastop.co.uk - figleaves.co.uk
Koop ik ook altijd mijn BH's! Snelle service vind ik zelf en terugsturen is geen probleem... Je betaald alleen wel de verzendkosten, maar dat is iets van 3 a 4 euro. (brievenbuspost)
Bravissimo heeft trouwens ook kleding in grote maten. Ze werken dan met je rugmaat en Curvy/Very Curvy/Super curvy e.d.
Enneh Blossom, niet snijden in je lichaam joh. Zonde! Wees trots op je boobsgoede BH's lossen heel veel lichamelijke klachten op. Die je gelukkig niet hebt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |