Ik draag graag de echte stevige die je strak aan kan trekken en ik haal ze van ebay vandaan voor de zeer redelijke prijs van rond de 37 euroquote:Op woensdag 28 april 2010 12:52 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik wil ook een corset..
Wat voor corsetten draag jij? En dat broekje wil ik ook!
En hoe gaat het dan met de maten? Want corsetten kan toch van je borstomvang uit, ofzo?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik draag graag de echte stevige die je strak aan kan trekken en ik haal ze van ebay vandaan voor de zeer redelijke prijs van rond de 7 euro
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan moet je me bezwangeren, dan worden ze weer groter![]()
Maar ik kan nu tenminste weer leuke strakkere truitjes dragen, met H was dat er niet bij
Corsetten gaan uit van je waist maat, die is het belangrijkste.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:57 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
En hoe gaat het dan met de maten? Want corsetten kan toch van je borstomvang uit, ofzo?Of je bandmaat..
Hou er wel rekening mee dat die niet heel stevig zijn, dat zijn meiden die al een platte buik hebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Waar heb je die afbeeldingen van? Dat blauwe corsetje is leukkkk.
Die is leukkk ^^!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik draag graag de echte stevige die je strak aan kan trekken en ik haal ze van ebay vandaan voor de zeer redelijke prijs van rond de 37 euro
http://cgi.ebay.nl/GREEN-BLACK-LACE-STEEL-BONED-CORSET-SEXY-BASQUE-20-22-/250561928189?cmd=ViewItem&pt=Women_s_Clothing&hash=item3a56a79bfd
Ja dat is waar. Die hebben vaak plastic baleinen...maar hoe rijg je zo'n ding met van die stalen o.oquote:Op woensdag 28 april 2010 13:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat die niet heel stevig zijn, dat zijn meiden die al een platte buik hebben
Okequote:Op woensdag 28 april 2010 13:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Corsetten gaan uit van je waist maat, die is het belangrijkste.
Dat laat je je vriendje doenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Die hebben vaak plastic baleinen...maar hoe rijg je zo'n ding met van die stalen o.o
Die mag je hebben zodra ik haar eruit gepeld heb.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Waar heb je die afbeeldingen van? Dat blauwe corsetje is leukkkk.
Jep even opmeten en omzetten naar inches en dan een corset nemen die 4 inches kleiner isquote:Op woensdag 28 april 2010 13:05 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Oke. Denk dat ik het dan beter kan opmeten, want mijn broekmaat is wel waistmaat 33 maar dat zegt niets -.-
Echt een hele domme vraag, maar hoe maar ik moet het smalste gedeelte nemen toch? I.v.m. met mijn buik..quote:Op woensdag 28 april 2010 13:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jep even opmeten en omzetten naar inches en dan een corset nemen die 4 inches kleiner is
Als je hem maar apart legt, geen witte vlekken a.u.b.!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die mag je hebben zodra ik haar eruit gepeld heb.
Nee echt je middel, om je navel heen zeg maarquote:Op woensdag 28 april 2010 13:10 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Echt een hele domme vraag, maar hoe maar ik moet het smalste gedeelte nemen toch? I.v.m. met mijn buik..
Want moet ik nou over mijn buik heen meten of wat.
Komt geen vlekje op hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:10 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Als je hem maar apart legt, geen witte vlekken a.u.b.!
Ja, dat vindt hij wel leuk, denk ik. Draag jij je corsetten ook gewoon boven jeans/leggings?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat laat je je vriendje doenIn je eentje kom je maar zover maar dan zit die nog niet goed strak dus dat laatste stukje moet je laten doen.
Zoiets?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:17 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ja, dat vindt hij wel leuk, denk ik. Draag jij je corsetten ook gewoon boven jeans/leggings?Dat wil ik namelijk doen, maar geen idee of dat wel mooi is (ik denk van wel).
Heb ze zelf nog niet boven een jeans gedaan maar dat kan uiteraard ook heel goedquote:Op woensdag 28 april 2010 13:17 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ja, dat vindt hij wel leuk, denk ik. Draag jij je corsetten ook gewoon boven jeans/leggings?Dat wil ik namelijk doen, maar geen idee of dat wel mooi is (ik denk van wel).
Ja zoiets inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2010 13:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Ik zou het doen.
Oh, dan rijgt hij je eerst erin..lekker strak en dan maakt hij je weer los om vervolgens...quote:Op woensdag 28 april 2010 13:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb ze zelf nog niet boven een jeans gedaan maar dat kan uiteraard ook heel goedIk heb ze meestal aan in the bedroom zullen we maar zeggen met een kanten negligé, jarretelkousen en heels
Zoiets, of gewoon met corset aanquote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Oh, dan rijgt hij je eerst erin..lekker strak en dan maakt hij je weer los om vervolgens...![]()
Of heb ik het helemaal mis?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |