Oh die is wel erg mooi zeg! En ik vat dat meten nog steeds niet, want als ik 'over' navel heen meet krijg ik een groter getal dan als ik iets erboven meet. Maar wel kleiner dan mijn heup.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef purplerose het volgende:
En deze heb ik ook nog eens
[ afbeelding ]
maar bij die heb ik wat kleding tape nodig om me boobs erin te houden anders heb ik steeds nipslips
Bij mij is het dan altijd net andersom, me maag area is dan een cm groter dan over me navel heen maar me buik/heupen blijven altijd het grootstequote:Op woensdag 28 april 2010 13:35 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Oh die is wel erg mooi zeg! En ik vat dat meten nog steeds niet, want als ik 'over' navel heen meet krijg ik een groter getal dan als ik iets erboven meet. Maar wel kleiner dan mijn heup.Wat is mijn buik irritant op dit moment ;p
Oké dank jequote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bij mij is het dan altijd net andersom, me maag area is dan een cm groter dan over me navel heen maar me buik/heupen blijven altijd het grootste
Je moet echt de cm's hebben met over je navel heen metenHandig is uiteraard wel om te weten hoe groot je omvang om je tieten en je heupen zijn als richtlijn voor het zoeken naar het corset maar je middel blijft het belangrijkste.
Als je hulp nodig hebt of een goed adresje op ebay stuur je maar pm, dan komt het goedquote:
Dat is het hem idd, het importeren, dan komen er nog inklaringskosten en douane kosten en whatever bij dan is het uiteindelijk nog duurder dan vanuit de UK.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef Netsplitter het volgende:
Mocht het moeilijk zijn om hier in NL of de UK een leuk corset te vinden, in de USA zijn ze naar mijn idee vol op te vinden.
En importeren lukt over het algemeen wel.
Terug sturen daar in tegen.
Net ff zitten kijken op douane.nl/ en daar zit kleding meteen in de 12% belastinggroep.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt of een goed adresje op ebay stuur je maar pm, dan komt het goed
En je kan ook heel makkelijk de ebay verkoper mailen met je vraag en je maten en zoeken hun het voor je uit
[..]
Dat is het hem idd, het importeren, dan komen er nog inklaringskosten en douane kosten en whatever bij dan is het uiteindelijk nog duurder dan vanuit de UK.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 28 april 2010 13:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Net ff zitten kijken op douane.nl/ en daar zit kleding meteen in de 12% belastinggroep.
Dus echt lonen doet het niet.
hehehehe, ywquote:Op woensdag 28 april 2010 14:07 schreef Netsplitter het volgende:
Klote topic.
Nu heb ik steedsbeelden m'n kop zitten van vrouwen in corsetten die ik wil pellen......
Ik ben blijven hangen rond je opmerking over jou bezwangeren en de groei van je borsten.quote:
Ik zal dan weer doorgroeien naar een F cup ofzoquote:Op woensdag 28 april 2010 14:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen rond je opmerking over jou bezwangeren en de groei van je borsten.![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zal dan weer doorgroeien naar een F cup ofzopront en stevig door alle melkklieren
Lekker om mee te spelen dan
Of je leest het topic ff doorquote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog nooit van gehoord, misschien een speciaalzaak Googlen ?
Als er zoveel off-topic wordt gegaan heb ik helemaalquote:
Ze heeft bh's gevonden en corsetten zijn niet offtopicquote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als er zoveel off-topic wordt gegaan heb ik helemaal
geen zin om de 'juiste' reactie te moeten zoeken.
Maar dodelijk voor het werk wat je nog had moeten doen....quote:Op woensdag 28 april 2010 14:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ze heeft bh's gevonden en corsetten zijn niet offtopic
Ja, maar mannen zijn ook zo snel afgeleid!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar dodelijk voor het werk wat je nog had moeten doen....
Ook een corset genomen?quote:
Hij staat in mijn favo's! Wil al heel lang een goeie maar vind ze zo duurquote:
Ik heb ook geen groot budget vandaar dat ik toen op ebay gaan kijken want in een winkel betaal je je scheel aan zo een ding. Ben wel eens een corset tegengekomen op ebay die in de winkel 3x zo duur wasquote:Op maandag 3 mei 2010 21:59 schreef TearsOfJoy het volgende:
[..]
Hij staat in mijn favo's! Wil al heel lang een goeie maar vind ze zo duurDus ga van hier een corset met stalen baleinen bestellen
Dat zat ik ook te denken, maar ik val toch alleen in mijn taille af, dus dat snoer ik wel aan danquote:Op maandag 3 mei 2010 22:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb ook geen groot budget vandaar dat ik toen op ebay gaan kijken want in een winkel betaal je je scheel aan zo een ding. Ben wel eens een corset tegengekomen op ebay die in de winkel 3x zo duur was
Ik heb ook alweer een nieuwe verlanglijst klaarleggen, eerst nog maar es 5 kilo afvallen dan verder kijken anders is het zonde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |