Ik moet ook nog wat afvallen. En ik heb nog het borstenprobleem, ben altijd zo bang dat mijn borsten er uitvallen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:28 schreef TearsOfJoy het volgende:
[..]
Dat zat ik ook te denken, maar ik val toch alleen in mijn taille af, dus dat snoer ik wel aan dan![]()
(Sorry voor de topic-kaap btw, is er een topic over lingerie/corsetten toevallig?)
65 is niet perse figuur van een 12 jarige.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fluit van. 65, Dat had ik toen ik fucking 12 was. En nu, jaren later, ben ik alsnog een klein en smal meisje. En ik heb niet eens een grote maat, maar doordat ik klein en dun ben lijkt het dus al snel groter.
Maar jij kent dus allemaal scharminkels met het figuurtje van een twaalfjarige en dikke meloenen erop, ja ja.![]()
Inclusief dat je er zelf een bent!
Volgens mij ben je geen meisje met hele grote borsten, maar een vies mannetje. Alleen al het feit dat dit topic in sex is geopend is verdacht.
Ja Bravissimo en Brastop zijn goedquote:Op zondag 9 mei 2010 21:53 schreef Brachypelma het volgende:
bravissimo.co.uk - brastop.co.uk - figleaves.co.uk
Koop ik ook altijd mijn BH's! Snelle service vind ik zelf en terugsturen is geen probleem... Je betaald alleen wel de verzendkosten, maar dat is iets van 3 a 4 euro. (brievenbuspost)
Bravissimo heeft trouwens ook kleding in grote maten. Ze werken dan met je rugmaat en Curvy/Very Curvy/Super curvy e.d.
Enneh Blossom, niet snijden in je lichaam joh. Zonde! Wees trots op je boobsgoede BH's lossen heel veel lichamelijke klachten op. Die je gelukkig niet hebt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |