dat de rij voor de kaartcontrole? ik kon meteen doorlopen vorig jaarquote:Op zondag 21 maart 2010 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]in zo'n rij heb ik al geen 5 jaar meer gestaan
geen idee wanneer maar dat is inderdaad bij de ingang. Wij gaan ook altijd in de ochtend al, lekker eerst biertjes op de dijkquote:Op maandag 22 maart 2010 00:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
dat de rij voor de kaartcontrole? ik kon meteen doorlopen vorig jaar
maar wij stonden er echt al om 11 uur ofzo
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:47 schreef Mr.DD het volgende:
[ afbeelding ]
Meest poeperige videoclip everrrrrIk heb in 2006 op LL foto's gemaakt van Alex!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owh okequote:Op maandag 22 maart 2010 03:01 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik heb in 2006 op LL foto's gemaakt van Alex!!
Ze zullen wel een gedeelte van het terrein hergebruiken.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:24 schreef xenobinol het volgende:
Weekend na Lowlands nieuw festival "LOTS" op het evenementen terrein in Biddinghuizen
Ben benieuwd wie zo snel de rotzooi kan opruimen en iets nieuws neer kan zetten
En ze kunnen mooi de kliekjes van LL's aan de man brengenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:26 schreef Mathijz het volgende:
Anders is het ook niet te doen. Tenten die ze gebruiken laten ze gewoon staan. Huren ze wat langer.
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]
En ze kunnen mooi de kliekjes van LL's aan de man brengen
Dat betekent dan in elk geval dat er op LL tot en met zondagavond pannenkoeken zijnquote:
Dat was vorig jaar wel een beetje een probleem, want te voet mochten we niet naar binnen. Met de taxi wel, dus die reed rondjes over de rotondequote:Op maandag 22 maart 2010 13:59 schreef stbabylon het volgende:
Met de auto sta je in een rij sowieso, niet echt een supergrote, maar toch. Beste is om je af te laten zetten op de rotonde, ruim voor 14:00
Wij zorgen altijd dat we rond een uur of 10 a 11 op de dijk zijn, dan kan je daar rustig zitten/biertjes drinken en om 14.30 gaat het hek dan open en kan je naar de ingang lopen en zonder noemenswaardige rijen naar binnen. Het is wel een stukje lopen met je bepakkingquote:Op maandag 22 maart 2010 13:25 schreef Lips het volgende:
Hoe laat moet je eigenlijk op LL zijn om de ergste drukte voor te zijn?
Heb beetje last van claustrofobie en paniekaanvallen als ik in een drukke menigte in de rij moet staan... (heb er gelukkig geen last van als ik besluit tussen de mensen te gaan staan om naar een optreden te kijken / luisteren).
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |