inderdaad, ajb nietquote:
gaarne, ik kan het nieuwe album ook wel weer waarderenquote:
editors hebben een nieuw album uit dus zo gek zou dat niet zijn. En uit mijn hoofd zijn ze twee keer op Lowlands geweest, dat valt toch best mee?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, ajb nietdat zou echt armoede zijn om ze te boeken
[..]
gaarne, ik kan het nieuwe album ook wel weer waarderen
Ze hebben al 3 keer op Lowlands gestaan, en zo lang 2008, 2007 en 2005 als ik me niet vergis. Ondertussen stonden ze vaak ook meerdere keren op Pinkpop en daar staan ze ook dit jaar weer. Het is het nieuwe Livequote:Op woensdag 24 maart 2010 14:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
editors hebben een nieuw album uit dus zo gek zou dat niet zijn. En uit mijn hoofd zijn ze twee keer op Lowlands geweest, dat valt toch best mee?
Heather Nova is al jaren niet meer op Lowlands geweest. Laatste keer was volgens mij in 2005, dus dan kan het wel weer een keer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:14 schreef ranja het volgende:
Ik dacht al 3x. Maar dan nog.
Maakt op zich ook niet uit als er maar een goede band tegenover staat, maar een beetje vernieuwing zou wel aardig zijn. Hoewel ik best voor de 4e keer Heather Nova wil
Horen die onderhand niet thuis op Pinkpop Classic? Of misschien op dat LOTS festival...quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:19 schreef zonisdegod het volgende:
Faithless ftw *hoe meer hoop hoe groter de kans dat ze daadwerkelijk komen* X)
Epische skyradio nummersquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:14 schreef ranja het volgende:
Hoewel ik best voor de 4e keer Heather Nova wil
Ok dat is wel erg vaak achter elkaar, maar ik blijf erbij dat ik het niet raar vind als ze nu komen aangezien ze een nieuwe cd uit hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze hebben al 3 keer op Lowlands gestaan, en zo lang 2008, 2007 en 2005 als ik me niet vergis. Ondertussen stonden ze vaak ook meerdere keren op Pinkpop en daar staan ze ook dit jaar weer. Het is het nieuwe Live
Op zondag middag om 14.00 uur van de camping getrapt worden, jeuh wat een feest, nee dan ga ik als oude lul toch nog liever gewoon naar lowlands.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:51 schreef rubbereend het volgende:
zie je wel ouwe lullen festival voor mensen die toch nog graag een Lowlands achtig iets mee willen maken.
Lowlands wordt je voor 12:00 eraf geschopt. Slaap ik liever wat langer uitquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Op zondag middag om 14.00 uur van de camping getrapt worden, jeuh wat een feest, nee dan ga ik als oude lul toch nog liever gewoon naar lowlands.
Ook al op zondagquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lowlands wordt je voor 12:00 eraf geschopt. Slaap ik liever wat langer uit
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook al op zondag![]()
En begint lowlands ook pas op vrijdag namiddag? De 24 uurs tent is toch al op donderdag open.
Camping open: donderdagquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook al op zondag![]()
En begint lowlands ook pas op vrijdag namiddag? De 24 uurs tent is toch al op donderdag open.
Zat verleden jaar om 7-8 uur al voor de ingang... zo laat ging bij mij het eerste biertje openquote:
Ik dacht 1 of 2 uur ja. En ook handig: een kwartier later begon volgens mij vorig jaar de opener (White Lies, maar tochquote:
Oh dat zou kunnen. Ik dacht altijd laterquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:41 schreef vault_tec het volgende:
vrijdag toch al om 1 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |