Ik heb gehoord dat ze de alpha ook vol met stoelen zetten, zodat men niet te lang hoeft te staan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:29 schreef N-E-R-D het volgende:
LOTS festival namen: Simple Minds, Ray Davies, Melanie, The Sweet, The Waterboys, Raymond van het Groenewoud, Fischer-Z, Coldplace (een Coldplay-coverband) en Björn Again (een Abba-coverband).
Je kan je lowlands kaartje nog verkopen natuurlijk!
Audio Bullys hebben een nieuw album trouwens, mogen van mij komen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:38 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb gehoord dat ze de alpha ook vol met stoelen zetten, zodat men niet te lang hoeft te staan.
Dat is het beste aan pinkpop.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:55 schreef MaJo het volgende:
Vroeger was het toch standaard dat tijdens pinkpop de Lowlands lineup bekend werd gemaakt? Snap het gezeur dus niet zo over dat er nog niks bekend is. Dat het nu eerder uitverkocht is betekent niet dat de namen daardoor eerder vrijkomen
Vorig jaar was dat dus niet meerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:55 schreef MaJo het volgende:
Vroeger was het toch standaard dat tijdens pinkpop de Lowlands lineup bekend werd gemaakt? Snap het gezeur dus niet zo over dat er nog niks bekend is. Dat het nu eerder uitverkocht is betekent niet dat de namen daardoor eerder vrijkomen
ik heb nog nooit geklaagd over tvp's maar dit is gewoon een verkapt slowchattopic dus dan snap ik helemaal niet wat het probleem isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ga ik onthouden en als ik je ooit ergens zie klagen over tvp's dan weet ik deze post weer te vinden
ik hoop het niet, moet ze al gaan ontlopen op Werchter en Sziget en dat lijkt me zatquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:19 schreef zonisdegod het volgende:
Faithless ftw *hoe meer hoop hoe groter de kans dat ze daadwerkelijk komen* X)
quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:21 schreef julian6 het volgende:
Ik dacht dat die allang bekend gemaakt was
En ze hebben een nieuw Albumquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:19 schreef zonisdegod het volgende:
Faithless ftw *hoe meer hoop hoe groter de kans dat ze daadwerkelijk komen* X)
zit er wel in dat ze komen, ze staan toch niet op Pinkpop, en ze doen wel een festivaltour................quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik hoop het niet, moet ze al gaan ontlopen op Werchter en Sziget en dat lijkt me zat
zie je wel ouwe lullen festival voor mensen die toch nog graag een Lowlands achtig iets mee willen maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:29 schreef N-E-R-D het volgende:
LOTS festival namen: Simple Minds, Ray Davies, Melanie, The Sweet, The Waterboys, Raymond van het Groenewoud, Fischer-Z, Coldplace (een Coldplay-coverband) en Björn Again (een Abba-coverband).
Je kan je lowlands kaartje nog verkopen natuurlijk!
Audio Bullys hebben een nieuw album trouwens, mogen van mij komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |