waarom niet? ik kan ook net als het grootste deel posten: ik heb er zin in, komt op hetzelfde neer, aangezien er verder toch nog weer geen nieuwe namen bekend zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Mogen modjes tvp'n? sowieso tvp op page 9 plaatsen = fail...
Dat ga ik onthouden en als ik je ooit ergens zie klagen over tvp's dan weet ik deze post weer te vindenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waarom niet? ik kan ook net als het grootste deel posten: ik heb er zin in, komt op hetzelfde neer, aangezien er verder toch nog weer geen nieuwe namen bekend zijn
moet je hem even in stellen op 300 posts per pagina, dan staat de tvp op pagina 1 en is je probleem opgelostquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Mogen modjes tvp'n? sowieso tvp op page 9 plaatsen = fail...
niet alle mods zijn tegen TVP's hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ga ik onthouden en als ik je ooit ergens zie klagen over tvp's dan weet ik deze post weer te vinden
In dat geval TVP ik ook nog maar evenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet alle mods zijn tegen TVP's hoor.
Da's wel veel, en dat zonder glaswerkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:37 schreef xenobinol het volgende:
[..]
In dat geval TVP ik ook nog maar even![]()
Lees overigens net dat Lowlanders 400 ton afval achterlaten in het weekend, dat is 7,3kg per persoon.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:38 schreef vault_tec het volgende:
TVPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
kanker dom is het, moeite om een topic aan te vinken zeg...
Wat een moeite om even een korte reactie te bedenken ipv altijd maar te tvp'en.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:38 schreef vault_tec het volgende:
TVPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
In de volgende versie van replique wordt je probleem opgelostquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat een moeite om even een korte reactie te bedenken ipv altijd maar te tvp'en.
een van mijn nr 1 ergernissen op fok, de eerste pagina van een reeks altijd alleen maar tvp tvp tvp tpv..
Is dat inclusief uitwerpselen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:37 schreef xenobinol het volgende:
[..]
In dat geval TVP ik ook nog maar even![]()
Lees overigens net dat Lowlanders 400 ton afval achterlaten in het weekend, dat is 7,3kg per persoon.
toch niet dat verschrikkelijke bookmarken hčquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:38 schreef vault_tec het volgende:
TVPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Ik zie het al voor me, alles bookmarkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toch niet dat verschrikkelijke bookmarken hč
En wanneer mag dat zijn beste pirania?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
In de volgende versie van replique wordt je probleem opgelost
Je zou beter moeten weten, dat wordt dus niet gezegdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
En wanneer mag dat zijn beste pirania?
tof man.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten, dat wordt dus niet gezegd.
Net als met die eerdere 'grote veranderingen' die danny had aangekondigd maar vervolgens -na jaren wachten- niet kwamen muv die abbonementenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten, dat wordt dus niet gezegd.
Ik hoop het. Want ik maak met twee mensen net een afvalzak vol, en dat is lang geen 10 kilo zo'n volle zak (mss 5).quote:
Zo, oude artiestenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:29 schreef N-E-R-D het volgende:
LOTS festival namen: Simple Minds, Ray Davies, Melanie, The Sweet, The Waterboys, Raymond van het Groenewoud, Fischer-Z, Coldplace (een Coldplay-coverband) en Björn Again (een Abba-coverband).
Je kan je lowlands kaartje nog verkopen natuurlijk!
Audio Bullys hebben een nieuw album trouwens, mogen van mij komen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:29 schreef N-E-R-D het volgende:
LOTS festival namen: Simple Minds, Ray Davies, Melanie, The Sweet, The Waterboys, Raymond van het Groenewoud, Fischer-Z, Coldplace (een Coldplay-coverband) en Björn Again (een Abba-coverband).
Lots Festivalquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:29 schreef N-E-R-D het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |