quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:42 schreef N-E-R-D het volgende:
Volgende week meer info volgens 3fm.
Veel winst behalen? Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:35 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Met het bericht dat ze elke dag 1 band doen, en dus veel winst behalen
Het was vast een klein grapje over dat Lowlands maar uit een paar bands zou bestaan, om zoveel mogelijk te winst te maken. hihihihihihiquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Veel winst behalen? Waar heb jij het over?
quote:De organisatie van Sziget maakt vandaag via een persbericht een aardige rij namen bekend voor de 2010 editie. Van de partij zijn: Muse, Kasabian, The Specials, Billy Talent , Gorillaz Sound System DJ set, Enter Shikari, Infected Mushroom, Iron Maiden, Faithless, Danko Jones. The Hives, The Toy Dolls, Ska-P, Gentleman, Bad Religion, The Cribs, Gwar, Lyapis Trubetskoy, K.I.Z. Skindred, Children Of Bodom, Monster Magnet, 69 Eyes en Paradise Lost.
Mwa ik sprong ook al een gat in de lucht toen ik Gorillaz zag staan. Maar het blijkt dus om Gorillaz Sound System te gaan, één of ander josti collectief wat bestaat uit vrienden en bekenden van de bandquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:09 schreef julian6 het volgende:
COÑO BRAM DAT HEB JIJ FF MOOI GEVONDEN!!!
faithless en gorillaz
Ik ga al naar melt! dus eigenlijk wil ik liever niks op LL zien wat daar ook komtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:10 schreef frame-saw het volgende:
Alleen The Cribs doet me iets. Maar de line-up van Melt! is echt heel vet, nu al.
ergens midden in de nacht zekerquote:
Mojo maakt een fijne winst, daar maak ik me geen zorgen over. Ik weet niet precies maar ik neem aan dat La Place betaalt om er te mogen staan en misschien dat er ook nog een deel van de omzet naar Mojo gaat. Maar dat kan beter iemand vertellen die er echt verstand van heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:58 schreef frame-saw het volgende:
Ach so. Ja dat zal wel hihihihihi.
Hoe groot is het budget eigenlijk ongeveer van Lowlands? Verdienen ze ook nog tijdens het festival zelf? Of gaat er ook een deel van het geld wat de kraampjes verdienen naar de organisatie? Neem aan dat die kraampjes al moeten betalen om er te staan toch?
Wat een vragen komen ineens in me op.
Nee, al zouden sommige dingen wel vet zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:34 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik ga al naar melt! dus eigenlijk wil ik liever niks op LL zien wat daar ook komt![]()
Bij mij staat haar TVP op pagina 5quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Mogen modjes tvp'n? sowieso tvp op page 9 plaatsen = fail...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |