quote:Lief dagboek,
[..]
groetjes,
veldmuis
quote:
Maak het uit of begraaf haar in je tuin.quote:
Lady Gaga heeft een LUL... met blurren en beeldbewerking kun je laten lijken dat het een kut heeft.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:19 schreef hc-sjonny het volgende:
nog geen eens gezien dat ze volnaakt in beeld komt met pussy gecensureerd.
Dat zei ik ook al. Die in de OP is de clean versie. De versie waar ze zo in beeld komt ko ik niet zo snel meer vinden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:19 schreef hc-sjonny het volgende:
nog geen eens gezien dat ze volnaakt in beeld komt met pussy gecensureerd.
Door zijn lul geblurred in beeld te brengen? Ja, duidelijk....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ah, rot op man. Ga lekker bij de rest huilen.
Al die roddels over haar dat ze een lul had is ze blijkbaar zat. Zo geeft ze een "big fuck you" naar iedereen die het beweerde.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Al die roddels over haar dat ze een lul had is ze blijkbaar zat. Zo geeft ze een "big fuck you" naar iedereen die het beweerde.
Ze kan hem moeilijk helemaal in beeld brengen, heh. En het maakt niet uit dat het een beetje geblurt is, je kan zo zien dat er niks zit.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Door zijn lul geblurred in beeld te brengen? Ja, duidelijk.....
Ach gelukkig zijn er genoeg artiesten die goede muziek uit kunnen brengen zonder naakt te gaanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Die lijkt een beetje op TS.
ik heb in totaal een minuutje naar de clip gekeken toen ik hem afzette en Je hoeft niet goed te kijken om te zien dat ineens zo bam naakt in beeld komtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:29 schreef Szura het volgende:
TS heeft een Lady Gaga clip blijkbaar aandachtig bekeken
Dat is de grootste klacht van het topic
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:14 schreef zovty het volgende:
Godver, nou komt Mr. Cooper hier natuurlijk ook weer posten![]()
.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
das voor mij moeilijk inteschatten met al dat makeup op dr smoel.quote:
ja en die is nu emo-corequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
There can be only one prince of darkness.
Ow wacht ozzy is natuurlijk "the prince of darkness" ik ben in de war. Cooper blijf jij maar lekker emo, dat plaatje klopt wel.quote:
N00b. Alice is King of Shock.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ow wacht ozzy is natuurlijk "the prince of darkness" ik ben in de war. Cooper blijf jij maar lekker emo, dat plaatje klopt wel.
Dat was juist één van de tofste dingen uit de clip.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:34 schreef hamkaastosti het volgende:
wie de neuk loopt er nou rond met een sigarettenpeukenzonnebril
geschifte trut
Nee zo'n grote bigass zonnebril waar de rest van hollywood mee loopt is origineelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:34 schreef hamkaastosti het volgende:
wie de neuk loopt er nou rond met een sigarettenpeukenzonnebril
geschifte trut
Loop dan niet zo te janken gastquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb in totaal een minuutje naar de clip gekeken toen ik hem afzette
Wat ik zo jammer vind aan deze artiesten (beyonce ook) is dat ze een geweldige stem hebben maar ontzettende kutmuziek maken en zich als hoeren verkopen. dat vind ik jammer want beide dames hebben een geweldige stem en beyonce was nog leuk toen ze bij destiny's child zat maar daarna is ze flink van niveau gezakt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:13 schreef FL_Freak het volgende:
Klacht nummer 503594, ik weet het maar ik ik heb toch nog een klacht. Nu heeft ze reeds een videoclip uitgebracht genaamd Telephone. Betreft deze:
(Dit is de clean versie, je weet hoe de 'niet' clean versie gaat)
Op een gegeven moment komt ze volnaakt in beeld waar de pussy (blurred) te zien is. En dat is dus mijn klacht. Ik heb respect voor veel muzikanten en artiesten, maar lady gaga heeft dat absoluut dus niet. Als het al zo nodig is om zo in beeld te komen om fans te trekken dan heb je als artiest echt een dieptepunt bereikt![]()
Klacht: Lady gaga die zich verlaagt tot dit niveau
Dat snap ik ook niet inderdaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom zou een zangeres niet, net zoals actrices, naakt mogen gaan in een mini-filmpje?
Dan is het ineens ongepast?
And even if she didn't.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet inderdaad.
Ineens is naakt fout en bah ofzo?![]()
en ze heeft een mooi figuurtje, ze kan het hebben.
Onbegrijpelijke klacht inderdaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom zou een zangeres niet, net zoals actrices, naakt mogen gaan in een mini-filmpje?
Dan is het ineens ongepast?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:03 schreef zovty het volgende:
[..]
And even if she didn't.
Het is haar fucking video. Al zat ze de hele tijd een groot bord poep te eten.
Die zijn gayquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:08 schreef snakelady het volgende:
Echt, denk er eens over na, mannen die klagen dat een vrouw naakt in een clip zit terwijl ze ook nog eens goed kan zingen en dansen en de stijl bovendien ook nog eens uniek is.
Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:08 schreef snakelady het volgende:
Echt, denk er eens over na, mannen die klagen dat een vrouw naakt in een clip zit terwijl ze ook nog eens goed kan zingen en dansen en de stijl bovendien ook nog eens uniek is.
Hoe durft ze, zomaar als die mannen te shockeren.
Zodat ze niet kan zien met wat voor gedrocht ze neukt?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:20 schreef DavyE het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou haar best willen raken, alleen in het donker dan he
vind je dat ze goed kan zingen? dat meen je niet!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:08 schreef snakelady het volgende:
Hoe durft ze, zomaar als die mannen te shockeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |