quote:Lief dagboek,
[..]
groetjes,
veldmuis
quote:
Maak het uit of begraaf haar in je tuin.quote:
Lady Gaga heeft een LUL... met blurren en beeldbewerking kun je laten lijken dat het een kut heeft.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:19 schreef hc-sjonny het volgende:
nog geen eens gezien dat ze volnaakt in beeld komt met pussy gecensureerd.
Dat zei ik ook al. Die in de OP is de clean versie. De versie waar ze zo in beeld komt ko ik niet zo snel meer vinden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:19 schreef hc-sjonny het volgende:
nog geen eens gezien dat ze volnaakt in beeld komt met pussy gecensureerd.
Door zijn lul geblurred in beeld te brengen? Ja, duidelijk....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ah, rot op man. Ga lekker bij de rest huilen.
Al die roddels over haar dat ze een lul had is ze blijkbaar zat. Zo geeft ze een "big fuck you" naar iedereen die het beweerde.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Al die roddels over haar dat ze een lul had is ze blijkbaar zat. Zo geeft ze een "big fuck you" naar iedereen die het beweerde.
Ze kan hem moeilijk helemaal in beeld brengen, heh. En het maakt niet uit dat het een beetje geblurt is, je kan zo zien dat er niks zit.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Door zijn lul geblurred in beeld te brengen? Ja, duidelijk.....
Ach gelukkig zijn er genoeg artiesten die goede muziek uit kunnen brengen zonder naakt te gaanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Die lijkt een beetje op TS.
ik heb in totaal een minuutje naar de clip gekeken toen ik hem afzette en Je hoeft niet goed te kijken om te zien dat ineens zo bam naakt in beeld komtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:29 schreef Szura het volgende:
TS heeft een Lady Gaga clip blijkbaar aandachtig bekeken
Dat is de grootste klacht van het topic
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:14 schreef zovty het volgende:
Godver, nou komt Mr. Cooper hier natuurlijk ook weer posten![]()
.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
das voor mij moeilijk inteschatten met al dat makeup op dr smoel.quote:
ja en die is nu emo-corequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:06 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
There can be only one prince of darkness.
Ow wacht ozzy is natuurlijk "the prince of darkness" ik ben in de war. Cooper blijf jij maar lekker emo, dat plaatje klopt wel.quote:
N00b. Alice is King of Shock.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ow wacht ozzy is natuurlijk "the prince of darkness" ik ben in de war. Cooper blijf jij maar lekker emo, dat plaatje klopt wel.
Dat was juist één van de tofste dingen uit de clip.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:34 schreef hamkaastosti het volgende:
wie de neuk loopt er nou rond met een sigarettenpeukenzonnebril
geschifte trut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |