vet!quote:
Groningen ook?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In een oud schoolpand, party hardy!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef Edwinuss het volgende:
En als je een neger ziet even een foto maken, ik heb er nog nooit 1 gezien in mijn leven.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ben de komende dagen wat minder in het topic denk ik ( sommige zullen dat fijn vinden)
Maar ik dacht, meld het toch even hier
Ik vindt het niet leukquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ben de komende dagen wat minder in het topic denk ik ( sommige zullen dat fijn vinden)
Maar ik dacht, meld het toch even hier
Heerlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:40 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Het is er wel eens weer tijd voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Geen appelmoes?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:00 schreef Poit het volgende:
Zo, lekker kip met patat gegeten bij de papa en de mama. Tijd voor GOD OF WAAAARRR!!!!
Je weet dat het FRIET isquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:00 schreef Poit het volgende:
Zo, lekker kip met patat gegeten bij de papa en de mama. Tijd voor GOD OF WAAAARRR!!!!
Ik voorspel a war.quote:
Ik ga negers toch ook geen zwarte negers noemen omdat sommige mensen het zwarten noemenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Friet. Of als middenoplossing (hoewel zwak) Patat-friet!
Ach, ik kom niet uit dat onbeschaafde gat van Nederland genaamd Hollandquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:33 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ga negers toch ook geen zwarte negers noemen omdat sommige mensen het zwarten noemenIn beschaafde gebieden heet het gewoon patat. Friet verkopen ze in België vanuit frietkotten, niet bij een Nederlandse patatzaak of snackbar.
van half 10 tot 1 uur ofzo, dus dat valt wel meequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
????????? omdat je heel de dag heb gegamed, en nu heb je oorlog in huis?
p.s
psv gaat lekker tegen twente.
quote:
sarcasmequote:Op
zaterdag 20 maart 2010 20:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ook niet. Wat een vreselijk nieuws
En de TT: I love it. 333 is de helft van 666
Gecondoleerd manquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
van half 10 tot 1 uur ofzo, dus dat valt wel mee
[..]
[..]
sarcasme?
Nah Tante is vanmiddag overleden, dus dat is focked up
negers zijn altijd zwartquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ach, ik kom niet uit dat onbeschaafde gat van Nederland genaamd Holland
Leugenaar. Kijk maar naar Michael Jackson. Die was blank.quote:
was zwart en die werdquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Leugenaar. Kijk maar naar Michael Jackson. Die was blank.
quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 09:24 schreef Morthill het volgende:
Hmm, wellicht moet ik mijn witte overhemden niet meer bovenop hebben liggen in de kast, mijn kat vond het wel een lekker slaapplekjenu zijn ze zwart
ok, dat doet ze nooitquote:Op zondag 21 maart 2010 09:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]Kut is dat altijd. Mijn kat zeikte het ding dan ook nog vol zodat haar geur erin bleef
Damn, dat lijkt mij pijnlijk.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Joepie. Mag met mijn vader naar de tandarts. Hij heeft net een stukje van zijn tand eraf gebeten in een krentenbol
bloooodquote:Op zondag 21 maart 2010 10:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Damn, dat lijkt mij pijnlijk.
Een vriend van mij heeft vorige week z'n tand gestoten aan mijn ( tering hoe heet dat? Die shit hangt buiten voor het raam en kan je naar beneden draaien als je last van de zon hebt )
Z'n zenuwen lagen blood zei de tandarts, ik kan me niet voorstellen hoeveel pijn dat wel niet moet doen
Left4Edquote:
en hoe oud was die krentenbolquote:Op zondag 21 maart 2010 10:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Joepie. Mag met mijn vader naar de tandarts. Hij heeft net een stukje van zijn tand eraf gebeten in een krentenbol
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:06 schreef Flodder450 het volgende:
visite is hiero![]()
en ze willen die lerares zien
Koppijnquote:Op zondag 21 maart 2010 12:35 schreef Poit het volgende:
Mogguh..
Lenny!
Hoe was je GOA feestje?
En het is patat aangezien m'n moeder ze zelf heeft voorgebakken en afgebakken met vers gehaalde patatten!
Daar heb ik geen last vanquote:
Dat heb ik dus nu ook. Maar ik ga zo lekker rustig filmpje kijkenquote:Op zondag 21 maart 2010 13:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het is ook weer zo goed als weg numaar ik ben nog wel een beetje wazig
Ze hebben hem gelukkig goed kunnen behandelen. Voorzien van een heel nieuwe tand en een tijdelijk splaakgbrk.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en hoe oud was die krentenbol?
Nja nog steeds kut, vooral op een zondag
Kijk dat wil ik nog wel een keer lezen van Harry Potterquote:Op zondag 21 maart 2010 15:04 schreef Morthill het volgende:
Tering wat had ik nog veel enveloppen en dozen van mijn FOK!-tijdperkniet te filmen hoeveel zooi je tegenkomt als je eens serieus opruimt onder je bed
Gelukkig geen lijken tegengekomen. Wel een Harry Potter-cocktailreceptenboekje
Je komt trouwens wel naar de stad waar ze de lekkerste koffie hebben. Coffee United op het station is heiligquote:Op zondag 21 maart 2010 14:50 schreef Misan het volgende:
Ik ga ook van nick veranderen als ik ga verhuizen
quote:Op zondag 21 maart 2010 16:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je komt trouwens wel naar de stad waar ze de lekkerste koffie hebben. Coffee United op het station is heilig
Dan woon je in een stad waar ook een Coffee United is (de enige samen met die in Amersfoort) en dan ga je naar Doppioquote:
Pixiesquote:
En dat op pinkpopquote:Op zondag 21 maart 2010 17:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Pixies
Surfer Rosa
Trompe le Monde
Bossanova
Doolittle
Coffee United heb ik 1 keer cappuccino gehad, maar dat was echt gewoon slecht. Slappe waterige koffie, matig schuimquote:Op zondag 21 maart 2010 17:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan woon je in een stad waar ook een Coffee United is (de enige samen met die in Amersfoort) en dan ga je naar Doppio
quote:
De bonbons zijn verder best lekkerquote:Op zondag 21 maart 2010 17:07 schreef Rossdale het volgende:
Ook wel eens sprinkhaan gegeten ja, taai en smakeloos. Hoeft van mij niet nog eens
Pixies opnamesquote:Op zondag 21 maart 2010 17:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Pixies
Surfer Rosa
Trompe le Monde
Bossanova
Doolittle
Niet goed? Jong, dit is gewoon volkomen ruk.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:07 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet goed of wel? Ik heb nogal lag met de 360. Modem gereset, en router naar fabrieksinstellingen gezet.
Niks helpt
Connect je de 360 op wifi of bedraad?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:07 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet goed of wel? Ik heb nogal lag met de 360. Modem gereset, en router naar fabrieksinstellingen gezet.
Niks helpt
Bedraadquote:Op zondag 21 maart 2010 20:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Connect je de 360 op wifi of bedraad?![]()
(dat kan nogal verschil maken)
Even een traceroute(tracert onder Windows) doen naar bijv google.nl in een dosbox/terminalquote:Op zondag 21 maart 2010 20:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bedraad![]()
Misschien is er iets met UPC ofzo. Ik wacht het nog even af.
Wifi goed dichtgetimmerd? Kan net dat een of andere bitch van je wifi meeslurpt en dus voor nop kan interneppen.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bedraad![]()
QOTSA staat hier altijd knetterhardquote:
Hoewel ik me er niet geheel in verdiep, durf ik op beide vragen met vrij veel zekerheid ja te zeggenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:10 schreef Misan het volgende:
Nebo, welke energieleverancier en kabelaar in Amersfoort? Essent/Ziggo?
Chello was al KUT, en upc is nog kutter.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bedraad![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:41 schreef Morthill het volgende:
Groep vrienden, twee Die Hard-films en een paar flessen wijn zorgen voor een mooie avond
QFT.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:41 schreef Morthill het volgende:
Groep vrienden, twee Die Hard-films en een paar flessen wijn zorgen voor een mooie avond
en welke die-hard films waren dat danquote:Op zondag 21 maart 2010 23:41 schreef Morthill het volgende:
Dat maakt niet uit gast. Elke DH-film is fucking baas.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en welke die-hard films waren dat dan?
Nou als het deel 1&2 was, dan weet ie dat ie volgend weekend weer een leuke zondag gaat krijgenquote:Op maandag 22 maart 2010 00:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit gast. Elke DH-film is fucking baas.
Maar dan kunnen we weer tot na half 10 buiten zitten bij goed weerquote:Op maandag 22 maart 2010 07:55 schreef Misan het volgende:
[..]
Zekervolgende week is het veel minder licht om deze tijd
Terecht!quote:
ligt aan welke Die Hard-films je opzet...quote:Op zondag 21 maart 2010 23:41 schreef Morthill het volgende:
1 en 2quote:Op maandag 22 maart 2010 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en welke die-hard films waren dat dan?
Nice.quote:
ja en het nodige opmetenquote:Op maandag 22 maart 2010 08:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we weer tot na half 10 buiten zitten bij goed weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:29 schreef Kn0x het volgende:
Gister Shutter Island gekeken. Ook wel een aanrader. Wel een film die pas op het eind duidelijk werd (a la Memento) maar zeer vermakelijk.Vond je? Ik vond hem eigenlijk best tegenvallen, einde was ook wel tikje voorspelbaar en eigenlijk gewoon jammer. Zoals je ook al aangeeft in je spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een keer op TV of DVD zien of zo. Geen bioskaartje aan verspillen is mijn advies.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Shutter Island was een leuke mindfuck vond ikquote:Op maandag 22 maart 2010 09:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond hem eigenlijk best tegenvallen, einde was ook wel tikje voorspelbaar en eigenlijk gewoon jammer. Zoals je ook al aangeeft in je spoilers.
Gewoon een keer op TV of DVD zien of zo. Geen bioskaartje aan verspillen is mijn advies.
pauze? hebben jullie nog pauzes tijdens de film in de bios?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:37 schreef Morthill het volgende:
Maar de film was zoooooo traag. Serieus, toen de pauze begon dacht ik dat ik al 2,5 uur in de zaal zat. Niet meer zo'n trage film gezien sinds Zodiac. Die was nog erger zelfs.
hier is dat gelukkig ook normaal. Ik moet vaak genoeg halverwege naar het toilet.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:06 schreef Misan het volgende:
[..]
pauze? hebben jullie nog pauzes tijdens de film in de bios?
godzijdank wel zeg, Avatar zonder plaspauzes zou dodelijk zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 10:06 schreef Misan het volgende:
[..]
pauze? hebben jullie nog pauzes tijdens de film in de bios?
Gisteren gekeken, mooi visueel gemaakt zeg alleen dat verhaal had wat beter gemogenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
godzijdank wel zeg, Avatar zonder plaspauzes zou dodelijk zijn
Hoezo? Pocahontas on steroids is toch leuk om te kijken??quote:Op maandag 22 maart 2010 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Gisteren gekeken, mooi visueel gemaakt zeg alleen dat verhaal had wat beter gemogen
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoezo? Pocahontas on steroids is toch leuk om te kijken??
Ik vind Avatar echt een bar slechte film qua verhaal, acteerwerk en clichés, desalniettemin was het wel een heel spektakel om te zien.
Dan moet je misschien toch maar niet in A'foort komen wonenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:22 schreef Misan het volgende:
ben al zeker tien jaar niet meer naar een film in de bios geweest waar ze nog pauzes hadden
Ik ga tegenwoordig enkel nog naar het filmhuis in Gouda. Heerlijk oud zaaltje met publiek waar zelfs ik de gemiddelde leeftijd zwaar naar beneden haalquote:Op maandag 22 maart 2010 10:22 schreef Misan het volgende:
ben al zeker tien jaar niet meer naar een film in de bios geweest waar ze nog pauzes hadden
Ik weet nog dat ik de Reader ben gaan kijken met wat vrienden in een zaaltje van het theater. Daar was de gemiddelde leeftijd inclusief mij en mijn vrienden alsnog van het niveau 'uitvinding van de gloeilamp'quote:Op maandag 22 maart 2010 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig enkel nog naar het filmhuis in Gouda. Heerlijk oud zaaltje met publiek waar zelfs ik de gemiddelde leeftijd zwaar naar beneden haal
Daar is ook standaard pauze in de film. Het is daar zelfs gebruikelijk om te blijven zitten tot de aftiteling is afgelopen. En ze draaien vette filmsVolgende week maar eens naar Un prophète. Schijnt een topper te zijn
Ik vind het echt veel fijner om tussen oude mensen te zitten die echt voor de film naar de film gaan in plaats van de gemiddelde pathe bioscoop waar de helft komt om popcorn te gooien en te telefoneren..quote:Op maandag 22 maart 2010 11:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik de Reader ben gaan kijken met wat vrienden in een zaaltje van het theater. Daar was de gemiddelde leeftijd inclusief mij en mijn vrienden alsnog van het niveau 'uitvinding van de gloeilamp'
QFT!!!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef Morthill het volgende:
pauzes in een film zijn strontvervelend, ik wil gewoon de film in 1 klap zien.
Dat flikte de Pathé met Alice. Echt gruwelijk hard geknipt, WTF.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
QFT!!!
In Den Haag hadden we echt het summum, Orion (geloof ik) knipte LETTERLIJK halverwege de film een pauze erin. Ook als dat middenin een scene was, zelfs als het middenin een dialoog was, ja ZELFS als het middenin een zin was
Ik wil Alice graag zien. Helaas hebben ze s middags alleen de Nederlandse versiequote:Op maandag 22 maart 2010 12:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat flikte de Pathé met Alice. Echt gruwelijk hard geknipt, WTF.
Dat is wel heel ernstig inderdaad. De pauzes die hier ingelast worden zijn altijd bij een scene overgang. Meestal vlak voor of na een belangrijk keerpunt in de film. Toch vind ik het wel prettig. Meestal moet ik in de pauze even bijvullen qua drinken of had ik tijdens de eerste helft nog geen zin in popcorn en haal ik het voor de tweede helftquote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
QFT!!!
In Den Haag hadden we echt het summum, Orion (geloof ik) knipte LETTERLIJK halverwege de film een pauze erin. Ook als dat middenin een scene was, zelfs als het middenin een dialoog was, ja ZELFS als het middenin een zin was
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik wil Alice graag zien. Helaas hebben ze s middags alleen de Nederlandse versie
Waarom zou je een film dubben?! Johnny Depp met de stem van een Nederlander
Wat krijgen we straks: Piraten van de Caraïben: Naar het einde van de wereld?!![]()
Verder awesome aankondigingen voor Pinkpop:
MÖTORHEAD!
SLASH
Ik heb mij nou altijd al afgevraagd wat voor muziek jij nou eigenlijk luistert Vlamuts!quote:
Vlamoes?quote:
Kutmoes.quote:
Dat bedoel ik nouquote:
Ach, je kunt je kind ook Megatron noemen, dus wat is er mis met Vlamuts? Vlekje, Vista, Vandolina, Virkov, Vandaal, Vlieskakker, ik vind het allemaal goedquote:
Sinds wanneer ga je naar een festival voor de muziek??quote:Op maandag 22 maart 2010 12:53 schreef Gamer_V het volgende:
Maar keiharde rock ouwes! Daar op pinkpop sta ik frontrow bij Mando Diao
quote:
Pathe en pauze? Dacht dat pathe geen pauze had tijdens filmsquote:Op maandag 22 maart 2010 12:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat flikte de Pathé met Alice. Echt gruwelijk hard geknipt, WTF.
Deze?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Mijn cursus Chinees is gearriveerd. Heb ik weer een tijdje iets te doen
quote:
Middag kerel. Hoe was de open dag?quote:
Nee.quote:
Ik moet zeggen, druk. Niet zoveel bekijks als bij de Trauma Heli en de mobiele IC unit, maar toch goed voor een paar honderd man op de afdeling.quote:
Leukquote:Op maandag 22 maart 2010 14:13 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, druk. Niet zoveel bekijks als bij de Trauma Heli en de mobiele IC unit, maar toch goed voor een paar honderd man op de afdeling.
Ik dacht koei..quote:Op maandag 22 maart 2010 14:14 schreef Kn0x het volgende:
Wie had hier ook alweer een website bij flexwebhosting?
En lenny bracht een gadget langs natuurlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Leuk
Het is dat het wat ver fietsen is anders had ik zeker langsgekomen.
Ik zag de fotosquote:Op maandag 22 maart 2010 14:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
En lenny bracht een gadget langs natuurlijk
quote:
Daar moeten we inderdaad echt eens werk van makenquote:Op maandag 22 maart 2010 14:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zag de fotos
Waar blijven de shirts eigenlijk?
Ik wil er 1!! of 6!!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:53 schreef Reintji het volgende:
[..]
Daar moeten we inderdaad echt eens werk van maken
In de zomervakantie heb ik wel tijd eindelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 15:53 schreef Reintji het volgende:
[..]
Daar moeten we inderdaad echt eens werk van maken
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:13 schreef Tain het volgende:
SD een baantje voor je!
Devver gezocht voor doorontwikkeling FOK!games
Welke gamescollectie, alles gaat altijd naar de users via de KPVquote:Toegang tot onze gamescollectie
Dat duurt nog zo langquote:Op maandag 22 maart 2010 16:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In de zomervakantie heb ik wel tijd eindelijk
AQ ?quote:
hehehe mooi is dat: een senior devver vragen en nul komma nul betalenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:13 schreef Tain het volgende:
SD een baantje voor je!
Ach, jij hebt ook tijden vrijwilligerswerk voor FOK! gedaan.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:24 schreef Misan het volgende:
[..]
hehehe mooi is dat: een senior devver vragen en nul komma nul betalen
Wat jij zegtquote:Op maandag 22 maart 2010 16:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je neemt werkelijk de woorden uit mijn mond
Klopt, alleen was ik nu niet echt de senior redacteur hequote:Op maandag 22 maart 2010 17:51 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ach, jij hebt ook tijden vrijwilligerswerk voor FOK! gedaan.Als je devven nou leuk vindt en je vermaakt je goed met FOK...
Twee weken PR was toch hard werken?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:10 schreef Misan het volgende:
[..]
Klopt, alleen was ik nu niet echt de senior redacteur he
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:13 schreef Tain het volgende:
SD een baantje voor je!
Ja, maar jouw baas heeft geen gamescollectiequote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]![]()
Als m'n baas met zo'n salarisvoorstel zou komen zou ik hartelijk lachen en vragen wat de echte beloning zou zijn
Dus is het per definitie geen baas!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar jouw baas heeft geen gamescollectie
touchéquote:Op maandag 22 maart 2010 20:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dus is het per definitie geen baas!
Duh, ik mag hopen dat je gewoon betaald krijgt voor je baan. Voor vrijwilligerswerk wordt niet betaald, daar is het vrijwilligerswerk voor. Daarnaast zijn de eisen nou ook niet enorm hoog ofzo. Mijn moeder voldoet hier al aanquote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]![]()
Als m'n baas met zo'n salarisvoorstel zou komen zou ik hartelijk lachen en vragen wat de echte beloning zou zijn
Ik maak geen dingen af waar ik aan beginquote:Op maandag 22 maart 2010 21:12 schreef koei het volgende:
[..]
Duh, ik mag hopen dat je gewoon betaald krijgt voor je baan. Voor vrijwilligerswerk wordt niet betaald, daar is het vrijwilligerswerk voor. Daarnaast zijn de eisen nou ook niet enorm hoog ofzo. Mijn moeder voldoet hier al aan
Daar is een hele simpele oplossing voor: gewoon nergens aan beginnen!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik maak geen dingen af waar ik aan beginik val af
goed plan, begin ik vandaag meequote:Op maandag 22 maart 2010 21:25 schreef koei het volgende:
[..]
Daar is een hele simpele oplossing voor: gewoon nergens aan beginnen!
nou, je hebt fokgames anders behoorlijk afgemaaktquote:Op maandag 22 maart 2010 21:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik maak geen dingen af waar ik aan beginik val af
Die was onder de gordelquote:Op maandag 22 maart 2010 22:54 schreef Misan het volgende:
[..]
nou, je hebt fokgames anders behoorlijk afgemaakt
Ja, ik denk dat een kangoeroe zojuist is overledenquote:
Of niet meer aan gezinsuitbreiding hoeft te denken.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat een kangoeroe zojuist is overleden
quote:One reader wrote to Eurogamer describing numerous crashes after "unexpected loss" of internet. Repeat failures were met with the message, "We will contact you with a solution." Crashing loses in-game progress.
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:26 schreef Sigmund666 het volgende:dat gemier ook. Koop het dan op 360 of PS3. Geen gezeik met DRM
![]()
(of als je per se wil spelen: wacht tot een release group als Razor of Reloaded een offline crack hebben, HL2 kon je ook gewoon offline zonder authentificatie spelen)
Het idee achter DRM om het product te verkopen is dan wel weg ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:30 schreef Rossdale het volgende:
Als je een legale versie moet kraken dan is er serieus wat mis met het product. Als je het alsnog kraakt is het hele idee achter het legale een beetje weg denk je niet?
I know, ik ondersteun je evenquote:
Ik weet niet eens waar de IKEA zitquote:Op maandag 22 maart 2010 23:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
I know, ik ondersteun je even
@Koei, ik zou niet eens weten waar dat ding zit in Groningen. Bij de Ikea in de buurt of zo?
Ik ga echt niet naar Delft komen om een game te kopen en op te sturenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:38 schreef koei het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de IKEA zitIk weet alleen die bij Delft te vinden!
Gelukkig verkopen ze Ratchet & Clank ook niet bij de IKEA. Hooguit Rätchö & Clänkquote:Op maandag 22 maart 2010 23:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ga echt niet naar Delft komen om een game te kopen en op te sturen
Ik moet Band of Brothers ook nog eens een keer gaan kijken. Mijn opa en oma hebben de Blu-ray liggenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:42 schreef koei het volgende:
Iemand al begonnen aan The Pacific eigenlijk? Heb de HD-versie gedownload, maar twijfel nog of ik al zal gaan beginnen of wacht totdat hij compleet is. Het lijkt me een erg toffe serie. Band of Brothers, maar dan met wrede Jappen! Sowieso is dat gedeelte van WWII zwaar onderbelicht terwijl het minstens net zo interessant is.
Houd je vast weer een hoop schroefjes en moertjes overquote:Op maandag 22 maart 2010 23:43 schreef koei het volgende:
[..]
Gelukkig verkopen ze Ratchet & Clank ook niet bij de IKEA. Hooguit Rätchö & Clänk
Dat was mijn eerste Blu-ray! Voor 37 euro inc. in de UK besteld terwijl hij overal in Nederland 80 euro was toentertijd. De serie is echt geweldig, zeker in HD en met 5.1quote:Op maandag 22 maart 2010 23:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moet Band of Brothers ook nog eens een keer gaan kijken. Mijn opa en oma hebben de Blu-ray liggen
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Houd je vast weer een hoop schroefjes en moertjes over
Zal best! Mijn opa had inmiddels één aflevering gekeken, en nu hebben ze ook nog eens Life van mij gekregen, dus ze hebben wat te doen daarquote:Op maandag 22 maart 2010 23:48 schreef koei het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste Blu-ray! Voor 37 euro inc. in de UK besteld terwijl hij overal in Nederland 80 euro was toentertijd. De serie is echt geweldig, zeker in HD en met 5.1
[..]
de grap is... dat heeftie welquote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar jouw baas heeft geen gamescollectie
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
@Koei, ik zou niet eens weten waar dat ding zit in Groningen. Bij de Ikea in de buurt of zo?
ik kom er gewoon nooitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
Meen je
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=sontplein+groningen&sll=52.469397,5.509644&sspn=3.272794,9.876709&ie=UTF8&hq=&hnear=Sontplein,+Groningen&z=16
Hiero! In het oude Ikea pand.
@ Koei, ik moet straks nog naar een fietsenzaak naast de Saturn. Weet niet of Lenny of Morthill zich al gemeld hebben. Ik hoor het wel.
Mij is het te ver wegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:41 schreef Rossdale het volgende:Goed voor elkaar Koei, andere mensen moeite laten doen, zodat jij een paar euro kunt besparen
Ik wacht mooi tot die compleet is. Kan ik hem in 1 ruk bekijken.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:42 schreef koei het volgende:
Iemand al begonnen aan The Pacific eigenlijk? Heb de HD-versie gedownload, maar twijfel nog of ik al zal gaan beginnen of wacht totdat hij compleet is. Het lijkt me een erg toffe serie. Band of Brothers, maar dan met wrede Jappen! Sowieso is dat gedeelte van WWII zwaar onderbelicht terwijl het minstens net zo interessant is.
Heb ik toen ook gekocht in de UK. Mijn vriendin was daar voor een maand en heeft hem toen meegenomen. DE BLIKKEN VERSIE!!!! Alleen heb ik geen Full HD tvquote:Op maandag 22 maart 2010 23:48 schreef koei het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste Blu-ray! Voor 37 euro inc. in de UK besteld terwijl hij overal in Nederland 80 euro was toentertijd. De serie is echt geweldig, zeker in HD en met 5.1
Fucking geniaal!!!quote:
Fikkie?quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:46 schreef Reintji het volgende:
Lenny, kom jij nog bij saturn vandaag? (zie koei)
Ik durf daar nooit heen want dan ga ik geld uitgeven dat ik niet hebquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:46 schreef Reintji het volgende:
"Djpdjpnlquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:46 schreef Reintji het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:16 schreef Poit het volgende:
Heb zo heerlijk geslapen vannacht dat ik heel de dag nog niet echt wakker ben geweest..
Wakkerder...quote:
en de terrassen zijn gewoon NOG STEEDS NIET openquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Wakkerder...
Net even heerlijk rondje gelopen buiten. Wat een weertje zeg.. Fucking heerlijk!
Ik heb op zondag al wat gegeten op een terrasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:50 schreef Misan het volgende:
[..]
en de terrassen zijn gewoon NOG STEEDS NIET open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |