I know, ik ondersteun je evenquote:
Ik weet niet eens waar de IKEA zitquote:Op maandag 22 maart 2010 23:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
I know, ik ondersteun je even
@Koei, ik zou niet eens weten waar dat ding zit in Groningen. Bij de Ikea in de buurt of zo?
Ik ga echt niet naar Delft komen om een game te kopen en op te sturenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:38 schreef koei het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de IKEA zitIk weet alleen die bij Delft te vinden!
Gelukkig verkopen ze Ratchet & Clank ook niet bij de IKEA. Hooguit Rätchö & Clänkquote:Op maandag 22 maart 2010 23:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ga echt niet naar Delft komen om een game te kopen en op te sturen
Ik moet Band of Brothers ook nog eens een keer gaan kijken. Mijn opa en oma hebben de Blu-ray liggenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:42 schreef koei het volgende:
Iemand al begonnen aan The Pacific eigenlijk? Heb de HD-versie gedownload, maar twijfel nog of ik al zal gaan beginnen of wacht totdat hij compleet is. Het lijkt me een erg toffe serie. Band of Brothers, maar dan met wrede Jappen! Sowieso is dat gedeelte van WWII zwaar onderbelicht terwijl het minstens net zo interessant is.
Houd je vast weer een hoop schroefjes en moertjes overquote:Op maandag 22 maart 2010 23:43 schreef koei het volgende:
[..]
Gelukkig verkopen ze Ratchet & Clank ook niet bij de IKEA. Hooguit Rätchö & Clänk
Dat was mijn eerste Blu-ray! Voor 37 euro inc. in de UK besteld terwijl hij overal in Nederland 80 euro was toentertijd. De serie is echt geweldig, zeker in HD en met 5.1quote:Op maandag 22 maart 2010 23:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moet Band of Brothers ook nog eens een keer gaan kijken. Mijn opa en oma hebben de Blu-ray liggen
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Houd je vast weer een hoop schroefjes en moertjes over
Zal best! Mijn opa had inmiddels één aflevering gekeken, en nu hebben ze ook nog eens Life van mij gekregen, dus ze hebben wat te doen daarquote:Op maandag 22 maart 2010 23:48 schreef koei het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste Blu-ray! Voor 37 euro inc. in de UK besteld terwijl hij overal in Nederland 80 euro was toentertijd. De serie is echt geweldig, zeker in HD en met 5.1
[..]
de grap is... dat heeftie welquote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar jouw baas heeft geen gamescollectie
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
@Koei, ik zou niet eens weten waar dat ding zit in Groningen. Bij de Ikea in de buurt of zo?
ik kom er gewoon nooitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
Meen je
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=sontplein+groningen&sll=52.469397,5.509644&sspn=3.272794,9.876709&ie=UTF8&hq=&hnear=Sontplein,+Groningen&z=16
Hiero! In het oude Ikea pand.
@ Koei, ik moet straks nog naar een fietsenzaak naast de Saturn. Weet niet of Lenny of Morthill zich al gemeld hebben. Ik hoor het wel.
Mij is het te ver wegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:41 schreef Rossdale het volgende:Goed voor elkaar Koei, andere mensen moeite laten doen, zodat jij een paar euro kunt besparen
Ik wacht mooi tot die compleet is. Kan ik hem in 1 ruk bekijken.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:42 schreef koei het volgende:
Iemand al begonnen aan The Pacific eigenlijk? Heb de HD-versie gedownload, maar twijfel nog of ik al zal gaan beginnen of wacht totdat hij compleet is. Het lijkt me een erg toffe serie. Band of Brothers, maar dan met wrede Jappen! Sowieso is dat gedeelte van WWII zwaar onderbelicht terwijl het minstens net zo interessant is.
Heb ik toen ook gekocht in de UK. Mijn vriendin was daar voor een maand en heeft hem toen meegenomen. DE BLIKKEN VERSIE!!!! Alleen heb ik geen Full HD tvquote:Op maandag 22 maart 2010 23:48 schreef koei het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste Blu-ray! Voor 37 euro inc. in de UK besteld terwijl hij overal in Nederland 80 euro was toentertijd. De serie is echt geweldig, zeker in HD en met 5.1
Fucking geniaal!!!quote:
Fikkie?quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:46 schreef Reintji het volgende:
Lenny, kom jij nog bij saturn vandaag? (zie koei)
Ik durf daar nooit heen want dan ga ik geld uitgeven dat ik niet hebquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:46 schreef Reintji het volgende:
"Djpdjpnlquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:46 schreef Reintji het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:16 schreef Poit het volgende:
Heb zo heerlijk geslapen vannacht dat ik heel de dag nog niet echt wakker ben geweest..
Wakkerder...quote:
en de terrassen zijn gewoon NOG STEEDS NIET openquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Wakkerder...
Net even heerlijk rondje gelopen buiten. Wat een weertje zeg.. Fucking heerlijk!
Ik heb op zondag al wat gegeten op een terrasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:50 schreef Misan het volgende:
[..]
en de terrassen zijn gewoon NOG STEEDS NIET open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |