Hij doet die man van Koefnoen anders prima na.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:36 schreef Maloney het volgende:
Willibrord is iets te veel geďmiteerd om nog serieus te kunnen nemen.
Stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Frequin doet tenminste wat voor de mensen. Jij bent een laffe man.
Samen met Pieter Storms!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Willibrord moet terug op TV man, iedere zondagavond op SBS6 aub!
Heb ik genmist. Waar ging het over ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Willibrord, Pieter en Alberto team up. Samen tegen het onrecht.
Willibrord de katholiek.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik genmist. Waar ging het over ?
Zei ik togquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:29 schreef Maartel het volgende:
Voor degenen die de Mol-uitzending bij DWDD hebben gezien... die theorie met de kruisjes en tien klopte dus
Inderdaad, die gast had dus gewoon gelijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:29 schreef Maartel het volgende:
Voor degenen die de Mol-uitzending bij DWDD hebben gezien... die theorie met de kruisjes en tien klopte dus
Ja dat heb ik gezien..erg knap van die jongen die zei dat Kim de mol is..quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:29 schreef Maartel het volgende:
quote:
Ik denk meer over de media hype die er naar haar ontvoering is onstaan, althans dat deed ie wel in RTL boulevard.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:33 schreef Modus het volgende:
Peter gaat vast zeiken over het handelen van de politie in de zaak Milly.
Altijd interessant media uitzending..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:13 schreef Paul het volgende:
De gasten in de media-uitzending van vrijdag 26 maart zijn:
Peter R. de Vries, Joost Zwagerman, Gerard Joling en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts. De uitzending wordt muzikaal omlijst door huisband Rigby.
Do: I'll do her!quote:
Dat zei 80% van de gasten tijdens die DWDD-uitzendingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gezien..erg knap van die jongen die zei dat Kim de mol is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |