quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Mor Ve Otesi, 30 Seconds to Mars, The Killers enzo.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:10 schreef Rookert het volgende:
Wat voor band vind je dan bijvoorbeeld leuk?
Niet slechtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:14 schreef Bortecinem het volgende:
Wat vind je van het nieuwe album van Duman, Julide?
Wat vind je van Muse?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Mor Ve Otesi, 30 Seconds to Mars, The Killers enzo.
De liedjes van Duman ga ik er ook opzettenquote:
Ook niet slechtquote:
Musequote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Ook niet slecht. Ik kan altijd nog mijn muziek smaak uitbreiden, dus dat maak niet uit. Noem maar gewoon een aantal namen
![]()
!
Zelda vind ik echt een heksennaam, echt gewoon lelijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:29 schreef Bortecinem het volgende:
Zelda klinkt helemaal niet zo verkeerd hoor. Tjeerd wel.
geeft te denken dit, ik heb meer Marokkaanse vrienden dan Turkse... hoe ga ik dit nu weer uitleggenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Keiharde diss naar de Marokkanen dit
Gedaanteverwisselingen? What do you mean?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij is Zeliha een reptillian. Met die gedaanteverwisselingen steeds.
Nu-uh. Echt niet. Tjeerd klinkt stommer.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zelda vind ik echt een heksennaam, echt gewoon lelijk
Je was vroeg op!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:42 schreef maartjeh het volgende:
TVP.
Ik ga de ramen wassen, douchen, en slapen.
Tsk tskquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
geeft te denken dit, ik heb meer Marokkaanse vrienden dan Turkse... hoe ga ik dit nu weer uitleggen
En Thomas danquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nu-uh. Echt niet. Tjeerd klinkt stommer.
AGRESSIEF ALS ZE ZIJN HÈ WAAR IS GEERT LAAT HENK EN ANJA NIET BETALEN VOOR ACHMED EN FATIMAquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
er lopen op de boksschool nou eenmaal meer Marokkanen dan Turken
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
AGRESSIEF ALS ZE ZIJN HÈ WAAR IS GEERT LAAT HENK EN ANJA NIET BETALEN VOOR ACHMED EN FATIMA
Goed teken toch.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:59 schreef IHVK het volgende:
Damn de hele Rotterdamse bieb (alle hoeken en gaten) is gevuld met lerende studenten.
ze zijn heul niet aggresiefquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
AGRESSIEF ALS ZE ZIJN HÈ WAAR IS GEERT LAAT HENK EN ANJA NIET BETALEN VOOR ACHMED EN FATIMA
Ha-ha.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:05 schreef Rookert het volgende:
Supermarkten en hun 2 voor de helft acties, er stonden vanochtend nog maar acht kratjes en dat is nu natuurlijk al op
Omdat ze niet teveel Sjonnies en Anita's aan hun kassa's willen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Serieuze klacht hoor, waarom kopen ze zo weinig in
Rechten zekerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:59 schreef IHVK het volgende:
Damn de hele Rotterdamse bieb (alle hoeken en gaten) is gevuld met lerende studenten.
Ik vind dat je er elke keer weer anders uitziet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gedaanteverwisselingen? What do you mean?
Oh, raar. Maar de foto's die ik je de volgende keer liet zien waren vaag en ik stond er maar met mijn halve kop op, dus.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind dat je er elke keer weer anders uitziet.
Oh, er komen nog meer dus?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, raar. Maar de foto's die ik je de volgende keer liet zien waren vaag en ik stond er maar met mijn halve kop op, dus.Dit is een recente, gisteren genomen.
Ik bedoelde meer dat je ´de volgende keer´ zeiquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die foto's waren van vorig jaar.
Haha, is er iets met je hoofd?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Nope. Mijn zonnebril.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yepquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:09 schreef Rookert het volgende:
Whehe, tactisch die spiegelingMaar wel tof, een Wayfarer is dat toch?
Je mag ook pmenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:12 schreef Julis het volgende:
[..]
omdat ik geen plaatje van mezelf hier in de topic wil plaatsen
!
De topicquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je mag ook pmen
En het is HET topic
Dat heb ik nog nooit gehoord. Weet je zeker dat ze niet bedoelden dat het ook een Turks feest is omdat Turken het ook vieren?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:11 schreef AryaMehr het volgende:
Ik lees soms hier en daar dat Turken zelfs Norooz claimen als een Turks feest? Is dit serieus of weer een manier om de Koerden uit te dagen?
Lees hier en daar dat de MHP claimt dat het een Turks feest is?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord. Weet je zeker dat ze niet bedoelden dat het ook een Turks feest is omdat Turken het ook vieren?
MHP nog wel? Ik denk niet MHP het claimt als een Turks feest, maar misschien dat ze het willen invoeren in Turkije als een nationaal feestdag? Het lijkt me sterk dat ze zo dom zijn dat ze het claimen als een Turks feest.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Lees hier en daar dat de MHP claimt dat het een Turks feest is?
http://turksnl.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=68&st=0&sk=t&sd=aquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
MHP nog wel? Ik denk niet MHP het claimt als een Turks feest, maar misschien dat ze het willen invoeren in Turkije als een nationaal feestdag? Het lijkt me sterk dat ze zo dom zijn dat ze het claimen als een Turks feest.
Ik begrijp niet dat jullie dat soort brillen van een paar euro fijn vinden kijkenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:01 schreef Ayca het volgende:
Gave zonnebril Julis
Ik heb er ook een paar(in Rome gekocht
)
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Nope. Mijn zonnebril.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je ook niet van die goedkope dingen met slechte glazen kopen. Het schijnt dat goedkope glazen het licht vervormen of een (kleine) sterkte hebben, dus is het alleen maar slecht voor je ogen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:16 schreef Ayca het volgende:
Ik krijg meestal ook hoofdpijn van zonnebrilleneigenlijk zitten er maar 1 of 2 lekker
UV-filters zijn echt poep, maar ze z!Jn s0W m0oiiquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat jullie dat soort brillen van een paar euro fijn vinden kijken.
Oh ik dacht je jaarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:18 schreef Ayca het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk mijn durum gehaaldboeiende informatie, ik weet
Oh, ik dacht dat dat een keukenblok met van die planken erboven wasquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Keuken? volgens mij is dat gewoon haar kamer?
Thnxquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:01 schreef Ayca het volgende:
Gave zonnebril Julis
Ik heb er ook een paar(in Rome gekocht
)
Dat is mijn slaapkamerquote:
Dat zijn gewoon twee planken waar ik mijn boeken op legquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Sorry, ik dacht dat dat een keukenblok was daarachter.
Ik zou ze gewoon uit China halenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:22 schreef wikwakka2 het volgende:
In Amerika 120-150 dollar of zo, in Nederland ~200 euro, maar in Egypte misschien goedko(o)p(er). Maar oef, het is zo rustgevend voor je ogen.
Maar ja, ik eerst maar eens kijken of ze ook echt passen.
Eurotripquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:27 schreef Ayca het volgende:
Hmm oke er komen zo wat mensen langs... kennen jullie nog een leuke film?
Dat is maar 80 euro, de rest is glasquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:29 schreef Ayca het volgende:
Nee, en je betaalt zeker ook niet voor het merkje
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:37 schreef Ayca het volgende:
Wist je dat je daar niet mag op mag kauwendat zei mijn geschiedenisleraar, een jongen uit mijn klas schrok
dat deed hij altijd namelijk
Hoe krijg je dat dan weg? Heb het nog nooit opquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:37 schreef Ayca het volgende:
Wist je dat je daar niet mag op mag kauwendat zei mijn geschiedenisleraar, een jongen uit mijn klas schrok
dat deed hij altijd namelijk
Nouja geen ideequote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan weg? Heb het nog nooit opMaar denk niet dat jij het Lichaam elke zondag oppeuzelt
radeloosquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:42 schreef Ayca het volgende:
Maargoed, nog andere filmtips? anders wordt het zombieland
Doen we die er ook bijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:44 schreef Rookert het volgende:
Meisje zei dat PS. I love you wel iets weg had van 500 Days of Summer, dus dat is misschien wat?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:49 schreef Ayca het volgende:
Slaap lekker, maar is het niet een beetje vroeg?
Ik wil je wel een film aanraden, maar dan ga je erna toch stom doenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:27 schreef Ayca het volgende:
Hmm oke er komen zo wat mensen langs... kennen jullie nog een leuke film?
Hahaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil je wel een film aanraden, maar dan ga je erna toch stom doen.
hahahaha dat site ken ik ook sinds vrijdag. op school zitten we daar op de mac, allemaal rukkende keals echt niet normaal ....quote:
'I am penis'quote:
dan krijg je te horen dat ze meidenfilms wil kijken (lees: romantische comediesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:56 schreef Gratau het volgende:
ayca the departed en gangs of newyork vind ik persoonlijke erugggggg goed goed
thanksquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:56 schreef Gratau het volgende:
ayca the departed en gangs of newyork vind ik persoonlijke erugggggg goed goed
Dom.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://turksnl.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=68&st=0&sk=t&sd=a
http://www.hababam.nl/forums/archive/index.php/t-26148.html
Waarom niet?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:00 schreef Julis het volgende:
Ik heb dit van een Facebook pagina afgehaald. Ik durf niet op die site (chatroulette) te gaan
!!!
Goodbye Lenin, The Notebook, Man on Fire, Up in the Air, Ex Drummer (echt tof, vlaamse film) of Law Abiding Citizen.quote:
Snap dat danquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dan krijg je te horen dat ze meidenfilms wil kijken (lees: romantische comedies![]()
![]()
).
okey, romantische komedies als the proposal en made of honor zij ook leukquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
thanksmaar die bewaar ik om samen te kijken met mijn vader en broertje
..
Omdat er veel van die naakte/rukkende mensen zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Je hoeft je eigen cam niet aan te doen.. (dat doe ik wel
)
gbye lenin en the notebook heb ik al gezienquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goodbye Lenin, The Notebook, Man on Fire, Up in the Air, Ex Drummer (echt tof, vlaamse film) of Law Abiding Citizen.
gewoon snel op next drukken danquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Omdat er veel van die naakte/rukkende mensen zijn.
Camilla Bellequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:08 schreef Gratau het volgende:
[..]
dubbel boks als je Taken kent en goed vindt...
Boks sma.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:08 schreef Julis het volgende:
*Maakt notities 'wanneer-moet-ik-boks-gebruiken'*
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:08 schreef Julis het volgende:
*Maakt notities 'wanneer-moet-ik-boks-gebruiken'*
Ik waardeerde je leergierigheid door middel van een boks, maar nu je hem niet accepteert....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Een strikvraag. Nu kun je toch geen boks doen
.
Zullen die viezerikken wel fijn vinden, dat je toch nog blijft kijken....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
gewoon snel op next drukken danof ze uitlachen
Wacht! Ik accepteer je boks welquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik waardeerde je leergierigheid door middel van een boks, maar nu je hem niet accepteert.....
ik dacht eerst huh wie is dat dan weer, maar sow echt wel knap meisjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Camilla Belle![]()
![]()
.
Oeps, verkeerde. Maar ik heb hem wel gezien.
Waarom dacht je dat ik er drie hartjes achter posttequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:14 schreef Gratau het volgende:
[..]
ik dacht eerst huh wie is dat dan weer, maar sow echt wel knap meisje![]()
![]()
[ afbeelding ]
hartslag ging omhoog?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik er drie hartjes achter postte.
3e, verloren van nr 1quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:27 schreef Julis het volgende:
Gratau, hoeveelste sta je nu met Udinese?
Ahaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:29 schreef Gratau het volgende:
[..]
3e, verloren van nr 1nog 1 wedstrijd te gaan
zit je al in een nieuwe competitie?
wat dan voel je je te goed ofzo ??? hahahaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha. Ook netjes.
Nee, maar ik ga een tijdje niet spelen.
Jaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:31 schreef Gratau het volgende:
[..]
wat dan voel je je te goed ofzo ??? hahaha
ik zou ook wel een weekje weg willenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
. Tsss.
Nee. Ik heb er even geen zin in
en ik ben toch een weekje weg .
Studiereis gedoe. Münchenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:35 schreef Gratau het volgende:
[..]
ik zou ook wel een weekje weg willen![]()
waar na toe?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Studiereis gedoe. München. Maar ik ga wel na 11 jaar weer in een vliegtuig
![]()
!
Ik vind vliegen gewoon tofquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
heb je vliegangst, of gewoon nooit gevlogen?
Ik luister ook alleen maar naar goeie muziek.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:23 schreef Gratau het volgende:
trouwens wikwakka dar liedje aaron die is echt super vet. die heb ik volgens mij een maand ofzo achtereenvolgens geluisterd![]()
Oh, wat mag dat dan zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik luister ook alleen maar naar goeie muziek.
Nee, maar dat je zei dat je al 11 jaar niet gevlogen hadquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vind vliegen gewoon tof. Tenminste dat ik me nog herinneren van toen ik klein was
. Vind jij vliegen niet leuk dan
?
arctic monkeysquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, wat mag dat dan zijn? (ik heb een lijstje met namen nodig
)
Aan de ene kant:quote:Freida Pinto wordt nieuwe Bondgirl'
Uitgegeven: 20 maart 2010 16:24
Laatst gewijzigd: 20 maart 2010 16:24
AMSTERDAM - De Indiase actrice Freida Pinto wordt de nieuwe Bondgirl. Dat schrijft de Britse Daily Mirror op basis van een ingewijde.
© Novum
De 23e James Bond-film wordt geregisseerd door Sam Mendes. Hij zou zijn oog hebben laten vallen op de 'Slumdog Millionaire'-ster.
De 25-jarige Pinto zou al hebben toegezegd. De actrice krijgt 3,3 miljoen euro voor de klus. Pinto zou 'in extase' zijn geweest toen ze het eervolle verzoek om Bondgirl te spelen kreeg van regisseur Mendes.
Olivia Wilde
De film speelt zich af in Afghanistan. Actrice Olivia Wilde zou een andere grote vrouwelijke rol op zich nemen.
De opnames voor de nieuwe Bond moeten deze zomer van start gaan. De release van de vooralsnog titelloze Bond-film staat eind 2011 gepland. Daniel Craig kruipt voor de derde keer in de huid van geheim agent 007.
puur?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:51 schreef Rookert het volgende:
http://www.nu.nl/film/220(...)nieuwe-bondgirl.html
[..]
Aan de ene kant:![]()
Aan de andere kant: ik wil niet ze wordt gebruikt door James Bond, ze was zo puur
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:50 schreef Ayca het volgende:
maar ik weet niet of julis dat wel leuk vindt
Wik, luister jij altijd (punk)rock of zijn er ook momenten waar je rustige muziek luistert? Of is dat alsnog rockquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:47 schreef Ayca het volgende:
ehm jouw lijstje oke
thrice
lapko
rubik
minus the bear?
wat was er nog meer?....
Luister jij naar rustige muziek?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wik, luister jij altijd (punk)rock of zijn er ook momenten waar je rustige muziek luistert? Of is dat alsnog rock
Is wel nep hè.quote:
Eigenlijk... vind ik het niet eens zo slechtquote:
Ze zijn er nog nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moest jij geen kwaliteitsfilms kijken, in plaats van youtubeclipjes?
Racoon, Krezip, soundtracks, Regina Spektor etcquote:
Niet slecht zegt ze.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eigenlijk... vind ik het niet eens zo slecht
Maar dan moet ik halverwege de film stoppenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof jij goeie films gaat kijken met giebelende vriendinnen ernaast.
Van uitstel komt afstel.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar dan moet ik halverwege de film stoppenik bewaar die goede films wel
Okequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Racoon, Krezip, soundtracks, Regina Spektor etcBoeit me vrij weinig van wie of wat het is, zolang het maar chill klinkt
Het spijt mequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Niet slecht zegt ze.
Fucking pro, dat is het!
Nee!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zie je wel, mijn tips komen terecht in een bodemloze (afstel)put.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"" vind ik een nare smiley, sinds emel ze constant gebruikt
.
Nee, dat is de introtune als ze binnen komen, He's a Pirate spelen ze op repeat af tijdens de laatste roddelsquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Agossienou wat jammer.
Spelen jullie geen Lux Aeterna af terwijl jullie roddelen? Om het nét wat spannender te maken?
Grappig, dat élke vrouw beweert dat ze niet aan roddelen doenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:44 schreef Ayca het volgende:
_! ik zou het niet echt roddelen noemen
gewoon kletsen
Too indie for my taste.quote:
Okequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar dit doet je nu waarschijnlijk nu ook niks, je moet er even naar leren luisteren.
hehequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit is een vrij land.
Oh nee, Egypte is dat niet.
Zelfs ik maak nog betere afsprakenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Geen ideewe hadden niet echt iets concreets afgesproken
ze zouden zo komen
Dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, mijn PI veranderd zonder jouw toestemming.
Veel autorijden, schelden op Egyptische rijkunsten, een bijna-dood-ervaring, veel buiten in de zon zitten, de gym, de sauna (morgen) en tennis + het zwembad.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet![]()
Wat heb je in Egypte gedaan? hoe is het weer?
Lekkerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Veel autorijden, schelden op Egyptische rijkunsten, een bijna-dood-ervaring, veel buiten in de zon zitten, de gym, de sauna (morgen) en tennis + het zwembad.
ik voel met je meequote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:09 schreef Rookert het volgende:
Jezus, 6 vrienden zijn onbereikbaar of hebben geen zin om te chillen, wat is dit![]()
Ja, ik ben 2 weken niet gegaan omdat ik koppijn had of omdat ik tentamens, ben ik klaar en heb ik zin, krijg je ditquote:
Ik zou het bijna overwegenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:11 schreef Ayca het volgende:
Zullen wij dan maar samen een filmpje kijken? ik voel me vriendloos
Helaas wel. Echter ter verdediging van mezelf, ik was nog maar tien. Als je opgroeit in eerst een Turkse buurt en daarna een Marokkaanse buurt heb je niet echt veel keuze.. (Bos & Lommer en de Baarsjes voor mensen die een beetje bekend zijn met A'damquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:49 schreef Ayca het volgende:
Heeft msnk ook een rap/hiphop periode meegemaakt?![]()
Hahaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Helaas wel. Echter ter verdediging van mezelf, ik was nog maar tien. Als je opgroeit in eerst een Turkse buurt en daarna een Marokkaanse buurt heb je niet echt veel keuze..
Ik wist niet eens wat punk en metal nou precies was tot ik naar de middelbare school ging, op 't VWO had je niet echt eehhh.. hip-hop fanaten
mantiquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:16 schreef msnk het volgende:
Ik heb zo'n trek gekregen in sarma of manti
Hoezo is hendrix van jouquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Steel je, naast mijn muziek, nu ook al mijn woorden? Dievegge.
Nee, eigenlijk ben ik in een normale bui vandaag.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent in een goede bui vandaag?
Chillaxenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoezo is hendrix van jou![]()
Ik ben geen dievegge
Normaal is toch goed?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk ben ik in een normale bui vandaag.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb het geïntroduceerd op fok.
Neeeee, haha, dude.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vertel, komt het omdat je zo naar je schooldag morgen uitkijkt?
Ik lieg niet!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfs via fok merk ik dat je liegt.
Beetje maar.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of heb ik nu je humeur weer verpest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2010 21:29:23 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |