quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Mor Ve Otesi, 30 Seconds to Mars, The Killers enzo.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:10 schreef Rookert het volgende:
Wat voor band vind je dan bijvoorbeeld leuk?
Niet slechtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:14 schreef Bortecinem het volgende:
Wat vind je van het nieuwe album van Duman, Julide?
Wat vind je van Muse?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Mor Ve Otesi, 30 Seconds to Mars, The Killers enzo.
De liedjes van Duman ga ik er ook opzettenquote:
Ook niet slechtquote:
Musequote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Ook niet slecht. Ik kan altijd nog mijn muziek smaak uitbreiden, dus dat maak niet uit. Noem maar gewoon een aantal namen
![]()
!
Zelda vind ik echt een heksennaam, echt gewoon lelijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:29 schreef Bortecinem het volgende:
Zelda klinkt helemaal niet zo verkeerd hoor. Tjeerd wel.
geeft te denken dit, ik heb meer Marokkaanse vrienden dan Turkse... hoe ga ik dit nu weer uitleggenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Keiharde diss naar de Marokkanen dit
Gedaanteverwisselingen? What do you mean?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij is Zeliha een reptillian. Met die gedaanteverwisselingen steeds.
Nu-uh. Echt niet. Tjeerd klinkt stommer.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zelda vind ik echt een heksennaam, echt gewoon lelijk
Je was vroeg op!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:42 schreef maartjeh het volgende:
TVP.
Ik ga de ramen wassen, douchen, en slapen.
Tsk tskquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
geeft te denken dit, ik heb meer Marokkaanse vrienden dan Turkse... hoe ga ik dit nu weer uitleggen
En Thomas danquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nu-uh. Echt niet. Tjeerd klinkt stommer.
AGRESSIEF ALS ZE ZIJN HÈ WAAR IS GEERT LAAT HENK EN ANJA NIET BETALEN VOOR ACHMED EN FATIMAquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
er lopen op de boksschool nou eenmaal meer Marokkanen dan Turken
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
AGRESSIEF ALS ZE ZIJN HÈ WAAR IS GEERT LAAT HENK EN ANJA NIET BETALEN VOOR ACHMED EN FATIMA
Goed teken toch.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:59 schreef IHVK het volgende:
Damn de hele Rotterdamse bieb (alle hoeken en gaten) is gevuld met lerende studenten.
ze zijn heul niet aggresiefquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
AGRESSIEF ALS ZE ZIJN HÈ WAAR IS GEERT LAAT HENK EN ANJA NIET BETALEN VOOR ACHMED EN FATIMA
Ha-ha.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:05 schreef Rookert het volgende:
Supermarkten en hun 2 voor de helft acties, er stonden vanochtend nog maar acht kratjes en dat is nu natuurlijk al op
Omdat ze niet teveel Sjonnies en Anita's aan hun kassa's willen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Serieuze klacht hoor, waarom kopen ze zo weinig in
Rechten zekerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:59 schreef IHVK het volgende:
Damn de hele Rotterdamse bieb (alle hoeken en gaten) is gevuld met lerende studenten.
Ik vind dat je er elke keer weer anders uitziet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gedaanteverwisselingen? What do you mean?
Oh, raar. Maar de foto's die ik je de volgende keer liet zien waren vaag en ik stond er maar met mijn halve kop op, dus.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind dat je er elke keer weer anders uitziet.
Oh, er komen nog meer dus?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, raar. Maar de foto's die ik je de volgende keer liet zien waren vaag en ik stond er maar met mijn halve kop op, dus.Dit is een recente, gisteren genomen.
Ik bedoelde meer dat je ´de volgende keer´ zeiquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die foto's waren van vorig jaar.
Haha, is er iets met je hoofd?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Nope. Mijn zonnebril.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yepquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:09 schreef Rookert het volgende:
Whehe, tactisch die spiegelingMaar wel tof, een Wayfarer is dat toch?
Je mag ook pmenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:12 schreef Julis het volgende:
[..]
omdat ik geen plaatje van mezelf hier in de topic wil plaatsen
!
De topicquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je mag ook pmen
En het is HET topic
Dat heb ik nog nooit gehoord. Weet je zeker dat ze niet bedoelden dat het ook een Turks feest is omdat Turken het ook vieren?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:11 schreef AryaMehr het volgende:
Ik lees soms hier en daar dat Turken zelfs Norooz claimen als een Turks feest? Is dit serieus of weer een manier om de Koerden uit te dagen?
Lees hier en daar dat de MHP claimt dat het een Turks feest is?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord. Weet je zeker dat ze niet bedoelden dat het ook een Turks feest is omdat Turken het ook vieren?
MHP nog wel? Ik denk niet MHP het claimt als een Turks feest, maar misschien dat ze het willen invoeren in Turkije als een nationaal feestdag? Het lijkt me sterk dat ze zo dom zijn dat ze het claimen als een Turks feest.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Lees hier en daar dat de MHP claimt dat het een Turks feest is?
http://turksnl.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=68&st=0&sk=t&sd=aquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
MHP nog wel? Ik denk niet MHP het claimt als een Turks feest, maar misschien dat ze het willen invoeren in Turkije als een nationaal feestdag? Het lijkt me sterk dat ze zo dom zijn dat ze het claimen als een Turks feest.
Ik begrijp niet dat jullie dat soort brillen van een paar euro fijn vinden kijkenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:01 schreef Ayca het volgende:
Gave zonnebril Julis
Ik heb er ook een paar(in Rome gekocht
)
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Nope. Mijn zonnebril.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je ook niet van die goedkope dingen met slechte glazen kopen. Het schijnt dat goedkope glazen het licht vervormen of een (kleine) sterkte hebben, dus is het alleen maar slecht voor je ogen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:16 schreef Ayca het volgende:
Ik krijg meestal ook hoofdpijn van zonnebrilleneigenlijk zitten er maar 1 of 2 lekker
UV-filters zijn echt poep, maar ze z!Jn s0W m0oiiquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat jullie dat soort brillen van een paar euro fijn vinden kijken.
Oh ik dacht je jaarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:18 schreef Ayca het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk mijn durum gehaaldboeiende informatie, ik weet
Oh, ik dacht dat dat een keukenblok met van die planken erboven wasquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Keuken? volgens mij is dat gewoon haar kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |