Ik ben aan de ene kant een stuk assertiever geworden, en daardoor ook feller. Soms is dat wel een verademing. Als ze dan vragen waarom ik op een bepaalde manier reageer gooi ik het gewoon op de hormonen

. Dat begrijpt zelfs mijn vader.
En mn man doet aan meeveren (Kluun, red.), dus tsja... geen ruzies over baby-zaken ofzo. Nu hebben we ook niet vaak ruzie, meer discussies die bij mij starten omdat mn man dan weer de hele week amper thuis is geweest buiten de tijd die hij in bed doorbrengt, en dan geeft hij mij gelijk, en is vervolgens een keer om 15.45 thuis

. Ik heb gewoon iets meer aandacht nodig nu ik zwanger ben.
Familieweekend was leuk. Man en ik zijn naar het drielandenpunt geweest. 3 strepen, en tot zover het drielandenpunt. Beetje een teleurstelling, maar heb weer last van bandenpijn dus zag wandelen met de familie niet zitten. En mn ouders waren blij, ze hadden voor de eerste keer in bijna 7 jaar alle eigen kinderen weer compleet (er miste wat aanhang). Best een prestatie! Ze zijn nu officieel 35 jaar getrouwd en het is nu ook gevierd.
En we bestempelen nu de tweeling maar als eeneiïg. We houden ze echt niet uit elkaar, we hebben op de ruggen moeten kijken wie de gebroortevlek heeft, toen wisten we dat dat A was en de ander J. De papa kwam er ook niet meer uit en de mama had een ander weekend en was afwezig. Het is ernstig,maar waar.
Zwangerschap vordert goed. Ik mag morgen weer op controle! En manlief gaat mee om het hartje te luisteren! Ik voel em nu meerdere keren per dag. Gisteravond lag ik in bed en toen was mn baarmoeder aan de onderkant heel hard, terwijl ik volgens mijn gevoel echt geen harde buik had, ik vond het een beetje eng, maar misschien lag ie daar gewoon. En langzamerhand is de hele familie ervan overtuigd dat het een meisje is. Maar ik vind dat het net zo goed een jongen kan worden. Mn moeder wilde zelfs al een jurkje kopen! Heb gezegd dat ze best een jurkje mag kopen maar dat ze dan ook een broekje moet kopen!
En Nikki laatste loodjes! Nog even!
Ik ga er weer vandoor, tot zover mn update!