abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79561083
Goeiemorgen!

Dit weer => het zou kouder worden dan gisteren, maar tis hier nu al warmer! Morgen naar Elysium, duimen dat het ook zo is

Ik heb echt mega veel zwangerschapskleding... heb een online winkel gevonden die veel mamalicious spul voor lachprijzen wegdoet... Soms zit er veel leuks tussen, veel ook niet... kwestie van rondneuzen en je maat moet er net tussen zitten

Heb een winkel gevonden in Engeland (aanrader! PM maar als je wilt weten) die o.a. veel zomerjurken voor zwangeren heeft van die lange zwierige dingen en de pond staat redelijk gelijk aan de euro. Dus dat is best interessant (als ik in augustus heb geworpen kan ik die jurken nog heeeerlijk aan!) En zo heb ik nog wat shirtjes van de New Yorker van voor mijn zwangerschap, die nu ook heel goed kunnen, want ze zijn lang.

En nu kan ik niet wachten tot dit weer doorzet, want dan kan ik alles echt gaan dragen! Voor kouder weer heb ik maar een paar dingen

En qua kraamzorg, hier komen ze inderdaad al rond de 5e maand. En rond maand 8 bellen ze nog een keer of er nog vragen zijn of we alles hebben enzo.
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:25:42 #277
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_79561113
over het algemeen is het decolleté van deze jurkje vrij laag zodat je tiet eruit halen geen probleem moet zijn. Echter heb ik nog geen ervaring met borstvoeding geven dus ik weet niet of ze bv vriendelijk zijn. Ze hebben ook hele leuke rokjes
https://kinglouie.nl/c-3-dames

*zit op handen om niets te bestellen*
pi_79561223
Die zijn echt tof!!!! Maar wel duur

Ik had het over deze site http://www.jojomamanbebe.co.uk
pi_79561363
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:24 schreef Orea het volgende:
Goeiemorgen!

Dit weer => het zou kouder worden dan gisteren, maar tis hier nu al warmer! Morgen naar Elysium, duimen dat het ook zo is

Ik heb echt mega veel zwangerschapskleding... heb een online winkel gevonden die veel mamalicious spul voor lachprijzen wegdoet... Soms zit er veel leuks tussen, veel ook niet... kwestie van rondneuzen en je maat moet er net tussen zitten

Morgen wordt het rot weer, altijd op vrijdag, dan ben ik vrij.

En mijn broek is van mamaliicous, maar ik vind m dus stom.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79561410
Dan heb je gewoon een stomme broek gekocht

Nee morgen wordt het gewoon net zoals nu *afdwingt*
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:38:53 #281
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_79561591
ben morgen ook vrij, komen ze spullen voor het huis leveren (gasfornuis en bank) de ene tussen 07.00 en 10.00 uur en de andere tussen 12.00 en 18.00 uur. Nou ja, kan ik dus mooi geen kant op......
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:39:33 #282
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79561616
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:28 schreef Orea het volgende:
Die zijn echt tof!!!! Maar wel duur

Ik had het over deze site http://www.jojomamanbebe.co.uk
Dat navy jurkje is echt precies wat ik normaal ook zou dragen
pi_79561663
Ik heb de gypsy dress gekocht en nog een simpele voor in huis, had het binnen 4 dagen binnen en ze zijn echt
pi_79561682
* Gluurt alvast voorzichtig mee.... *
pi_79561785
Hoi Tierrrr welkom!
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:53:01 #286
259886 pessie
pi_79562129
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:41 schreef Tierrr het volgende:
* Gluurt alvast voorzichtig mee.... *
Mogen we al feliciteren?
pi_79562360
Ik ben zeker weken zwanger... vandaag 5 weken en 1 dag... maargoed, das nog heel pril he? En aangezien het vorige keer mis ging, durf ik nog niet zo goed... maar wil al wel vast meelezen en jullie een beetje leren kennen!
pi_79562593
Jeetje zeg... als ik het hier allemaal zo lees, voel ik me echt nu al een slechte moeder... morgen 36 weken, en wij zijn er nog steeds niet over uit hoe ons mannetje gaat heten... Ik vind het zó moeilijk!

En het feit dat ik vorige week gruwelijk door mijn rug ben gegaan en alleen nog maar een beetje door het huis kan strompelen, me vasthoudend van de ene stoel naar de volgende tafel, maakt ook niet echt dat ik lekker kan genieten van mijn verlof in combinatie met dit prachtige weer... Bah!

[/klaagmode]
pi_79562683
Waarom ben je dan een slechte moeder?
pi_79562801
Ja idd,
tis dat we opgegeven moment maar de knoop hebben doorgehakt, van zo gaat ie heten, anders had ik er nu nog niet uit kunnen zijn. Tis ook heel lastig!
pi_79562843
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:05 schreef Shandaly het volgende:
Jeetje zeg... als ik het hier allemaal zo lees, voel ik me echt nu al een slechte moeder... morgen 36 weken, en wij zijn er nog steeds niet over uit hoe ons mannetje gaat heten... Ik vind het zó moeilijk!

En het feit dat ik vorige week gruwelijk door mijn rug ben gegaan en alleen nog maar een beetje door het huis kan strompelen, me vasthoudend van de ene stoel naar de volgende tafel, maakt ook niet echt dat ik lekker kan genieten van mijn verlof in combinatie met dit prachtige weer... Bah!

[/klaagmode]
Nah, dat maakt je echt geen slechte moeder hoor..

Jen had bijna Jill geheten... Daar waren we met 39 weken nog niet over uit.
pi_79563075
Nah ja.. slechte moeder...
Het klinkt altijd alsof mensen die al zo vroeg zo duidelijk voor zichzelf weten hoe hun kindje gaat heten er een veel sterkere band mee hebben ofzo...
en ik ben stiekum bang dat ik straks bevallen ben, en de verloskundige vraagt naar de naam, dat ik dan nog steeds niets weet....
pi_79563130
Dan heb je nog 3 dagen om erover na te denken
pi_79563196
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:19 schreef Orea het volgende:
Dan heb je nog 3 dagen om erover na te denken
dat...
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:36:40 #295
259886 pessie
pi_79563744
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Shandaly het volgende:
Het klinkt altijd alsof mensen die al zo vroeg zo duidelijk voor zichzelf weten hoe hun kindje gaat heten er een veel sterkere band mee hebben ofzo...
en ik ben stiekum bang dat ik straks bevallen ben, en de verloskundige vraagt naar de naam, dat ik dan nog steeds niets weet....
Ik snap jou echt heel goed! Ook al ben ik nog lang niet zo ver als jij bent, ook hier is het namen kiezen heel moeilijk. Maar het schijnt dat als je kind geboren is je het opeens weet. En balen van je rug zeg! Pijnlijk! Beterschap.

En Tierr: Gefeliciteerd en welkom! We gaan voor positief! Maar de eerste weken zijn altijd spannend. Krijg je nu ook een extra vroege echo?
pi_79564253
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:17 schreef Shandaly het volgende:
Bij ons lag het ook pas vast met de bevalling (en ik ben 10 dagen overtijd gegaan ) Wij twijfelden enorm tussen twee namen en ik kon de knoop niet doorhakken (voor mijn man was het al een tijdje beslist).
En sterkere band? Daar geloof ik niets van (als het een troost kan zijn, mijn zus is te vroeg bevallen (op 36,5 weken) en heeft de vroedvrouw, de gynaecoloog en de verpleegster betrokken bij de keuze van de naam en ze heeft een superband met haar zoontje (die trouwens een heel mooie naam heeft ) )
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:12:17 #297
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_79565103
Heel herkenbaar. Wij hadden zoveel twijfels over de jongensnaam (Kian of Timo) dat we het op de ok pas hebben besloten toen we hem zagen (mijn man heeft gekozen: gelukkig koos hij het eerste, vond ik het leukste nl.). En toen liep ik al 16 dagen overtijd.
We twijfelen nu al of we dit keer wel het geslacht willen weten, alleen maar om herhaling te voorkomen. Meisjesnaam houden we van de vorige keer (hoewel ik nog een leuke voorbij heb zien komen, dus je weet maar nooit wanneer de twijfels weer toe gaan slaan).
pi_79572990
Wij hadden de namen echt al heel vroeg, nog voor de 12 weken.
En niet meer getwijfeld.
Maar het maakt je toch geen slechte moeder als je het pas net voor de bevalling bedenkt......

Trouwens, hoofdpijn is dat ook een zwangerschapskwaal?
pi_79573153
Geen idee Koningin, maar ik heb het ook.. Volgens mij komt het bij mij gewoon door te weinig drinken..
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:58:40 #300
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79573298
De namen stonden bij ons al voor de conceptie vast zo'n beetje, maar ik zie er geen probleem in als je er niet uit kunt komen. Uiteindelijk krijgt ieder kind hoe dan ook een naam, daar heeft de band niets mee te maken hoor... M'n moeder heeft zich ooit nog in het kraambed bedacht en een andere naam aan m'n broer gegeven dan ze vooraf bedacht hadden

Hier ook druk op het hoofd af en toe, niet echt hoofdpijn dus, maar meer een wat zwaar en drukkend gevoel.... Volgens mij past het wel bij zwangerschap. Te weinig drinken kan ook een oorzaak zijn, maar zelf drink ik dagelijks toch wel een litertje of 3, dus daar kan het niet echt aan liggen....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')