neequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:35 schreef Maartel het volgende:Hoezo doet ze nu ineens een ander nummer?
edit: never mind![]()
omdat de mensen in de auto het neit hebben overleefdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:35 schreef Maartel het volgende:Hoezo doet ze nu ineens een ander nummer?
Okay, ik vergeet dat gewoon.....en luister dan alleen naar de muziek. Voor mij is dit nummer een evergreen en een soort ingeburgerde song allertijden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen religieuse muziek. Ik vind het bij voorbaat al niets.
Waarom denk je dat?quote:
It's in the blooddddd!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Damn wat zijn die getinte wijven toch elke keer weer clichematig fel
Ruth Jacottquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Damn wat zijn die getinte wijven toch elke keer weer clichematig fel
Misschien sprak hij al nederlands, wie zal het zeggen, zoniet, inderdaad goed.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
Een half jaar in Nederland en dan zo goed Nederlands spreken?
Daar kunnen sommige mensen nog wat van leren
respect
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh, mooi moment om ff de pup op het balkon te pleuren en de was in de droger te doen, aan Donny mis ik toch niet echt iets
pup op balkon???? wat moet hij daar doen dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh, mooi moment om ff de pup op het balkon te pleuren en de was in de droger te doen, aan Donny mis ik toch niet echt iets
Wat voor game doe je? Ik kan niet meer gamen, als ik iets heb gedronken, lukt het echt niet meer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoop wel dat het gewoon om 22:00 uur is afgelopenIkke wil gamen
Ff pissen, helemaal naar beneden red ik niet in de reclame, en onder de bank zeiken telkens daar gaat ook de lol snel van afquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pup op balkon???? wat moet hij daar doen dan?
He bah. Hij heeft dus een soort kattenbak, maar dan voor hondenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ff pissen, helemaal naar beneden red ik niet in de reclame, en onder de bank zeiken telkens daar gaat ook de lol snel van af
dexter en didi?quote:
Online op de xbox Gears of War 2quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat voor game doe je? Ik kan niet meer gamen, als ik iets heb gedronken, lukt het echt niet meer.
ben blij dat ik geen pup meer hebquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ff pissen, helemaal naar beneden red ik niet in de reclame, en onder de bank zeiken telkens daar gaat ook de lol snel van af
Ah leuk voor jequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Online op de xbox Gears of War 2
Als ik aangeschoten ben, ben ik juist beter, dan zaag ik iedereen door het midden
Maar we zijn kleine ca-tje aan het maken, dus drank is even verboden voor mij
Bij mij ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:50 schreef Maartel het volgende:
Dat aanstellerige 'leuk vinden' van Gordon komt me zo m'n keel uit
geen zin in sokko sokkoquote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:50 schreef Maartel het volgende:
Tja, gay hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:50 schreef Maartel het volgende:
Healer ken ik niet? Is dat op de pc?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah leuk voor je
Ik speel healer, dus daar moet je een beetje je kop bij houden.
Nou, daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben, hij zou niet de enige zijn daar in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:51 schreef JaneDoe het volgende:
iemand al eens op t idee gekomen dat dony gay zou kunnen zijn?
Mee eens.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:51 schreef Chell het volgende:
Wat een zeiknummer was dat. Vond het ook niet echt heel goed. Beetje saaie aflevering dit.
Oh tis maar een klein pupje en die maken kleine plasjes, niks wat een emmer met een sopje niet oplost voor ik ga slapen dalijk ffquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben blij dat ik geen pup meer heb
Hij is goed !!!
Uiteraardquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:52 schreef Anonymousz het volgende:
wedden dat janna wel doorgaat
Mij character is een healer, ik speel nu Aion. Als ik niet goed heal, dan gaat iedereen doodquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Healer ken ik niet? Is dat op de pc?
Ontopic:
Die dikke door, Sarina door, en Janna mag ook door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |