Dan zat ie hier nu niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:38 schreef Halcon het volgende:
...Deze dame weet er vast ook meer van dan dat jij dat weet of heb je met Sander V. in bed gelegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Deze dame maakt zichzelf, wat mij betreft, onbetrouwbaar door met haar verhaal meteen naar de pers te stappen ipv naar de politie te gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is dan de perceptie van die mensen en zegt vooral wat over deze mensen. Iemand bijna laten stikken en het feit dat diegene maar met moeite kan voorkomen dat ze daadwerkelijk stikt is absoluut niet normaal en een teken aan de wand. Deze dame weet er vast ook meer van dan dat jij dat weet of heb je met Sander V. in bed gelegen?
Dat is jouw mening, maar daarmee nog geen feit natuurlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Deze dame maakt zichzelf, wat mij betreft, onbetrouwbaar door met haar verhaal meteen naar de pers te stappen ipv naar de politie te gaan.
Net zoals de gedane beweringen over Sander V. ook geen feit zijn. Natuurlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, maar daarmee nog geen feit natuurlijk.
Het zijn wel beweringen die gedaan zijn door iemand die het kan weten. Dit in tegenstelling tot jouw beweringen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:42 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Net zoals de gedane beweringen over Sander V. ook geen feit zijn. Natuurlijk.
Waarom zou ik niet kunnen weten dat de Telegraaf een sensatie krant is en dat veel mensen kinky sex normaal vinden?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zijn wel beweringen die gedaan zijn door iemand die het kan weten. Dit in tegenstelling tot jouw beweringen.
quote:Eerdmans wil inzage sectierapport Milly Boele
25 maart 2010
Het sectierapport van de vermoorde Milly Boele uit Dordrecht moet openbaar gemaakt worden. Dat zegt het Burgercomité tegen Onrecht van de Capelse wethouder Joost Eerdmans donderdag in de Telegraaf. In het sectierapport zou staan of Milly seksueel misbruikt is of niet.
Volgens Eerdmans hebben veel mensen het idee dat de verdachte de hand boven het hoofd wordt gehouden, omdat hij werkzaam was als politieman. Daarom moet justitie meer openheid geven, vindt Eerdmans. Alles wat justitie doet roept volgens hem alleen maar meer vraagtekens op.
Het Burgercomité tegen Onrecht zet zich in voor slachtoffers van zware misdrijven. Het wil hogere straffen voor daders en meer aandacht voor slachtoffers.
Wat een gelulquote:
Eerdmans is een heel eng mannetje. Echt zo iemand die Joden zou verraden tijdens de WO II. Krijg rillingen van hem.quote:
Juist niet. Eerdmans is iemand die haarfijn doorheeft wat een verrotte teringzooi het VerNederlands "recht"ssysteem is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:29 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Eerdmans is een heel eng mannetje. Echt zo iemand die Joden zou verraden tijdens de WO II. Krijg rillingen van hem.
Leg eens uit, welk nut heeft het om het sectierapport vrij te geven?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist niet. Eerdmans is iemand die haarfijn doorheeft wat een verrotte teringzooi het VerNederlands "recht"ssysteem is.
Opdat wij kunnen weten wat voor een pervers mannetje die Vreeswijk eigenlijk is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Leg eens uit, welk nut heeft het om het sectierapport vrij te geven?
En danquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Opdat wij kunnen weten wat voor een pervers mannetje die Vreeswijk eigenlijk is.
Even een heel erg lullig vraagje tussendoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Opdat wij kunnen weten wat voor een pervers mannetje die Vreeswijk eigenlijk is.
Zoals eerder gezegd; Dit soort pedo's hebben vaak meer delicten op hun naam staan. Als er verkrachting heeft plaatsgevonden, is dat een aanwijzing.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En dan
Krijgen we daar Milly mee terugWat kun je met die wetenschap?
Bewezen pedo's horen niet meer in de samenleving thuis, klaar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:44 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Even een heel erg lullig vraagje tussendoor.
Nu dit verschrikkelijke incident heeft plaatsgevonden gaan er wederom stemmen op, om het leven voor mensen die tot een bepaalde seksuele minderheid horen nog rotter te maken, dan thans al het geval is.
Vreemd, dat, wanneer een kind omkomt d.m.w. een auto-ongeluk, dat toch evenzeer tragisch is (ik zou het tenminste erg tragisch vinden en als ouder de rest van mijn leven er verdriet van hebben, maar goed wie ben ik), er geen stemmen opgaan om auto's te verbieden.![]()
Vreemd? Nou deze vergelijking gaat wel degelijk op en geeft weer hoe huichelachtig de mens is.
Ik heb nog nergens echt gelezen dat hij meer op zijn naam heeft staan qua pedo-praktijken...quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd; Dit soort pedo's hebben vaak meer delicten op hun naam staan. Als er verkrachting heeft plaatsgevonden, is dat een aanwijzing.
En gelijk weer een mooie zaak voor Peter R. de Vries om op te duiken en politie en justitie scherp te houden.
Nou wacht maar lekker tot de rechtzaak dan....quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd; Dit soort pedo's hebben vaak meer delicten op hun naam staan. Als er verkrachting heeft plaatsgevonden, is dat een aanwijzing.
En gelijk weer een mooie zaak voor Peter R. de Vries om op te duiken en politie en justitie scherp te houden.
Nee, maar wat je niet leest betekent niet dat het niet bestaat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens echt gelezen dat hij meer op zijn naam heeft staan qua pedo-praktijken...
3 jaar papiertjes prikken voor Sander. Hij is vast slachtoffer van het een of ander...quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:47 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nou wacht maar lekker tot de rechtzaak dan....
Jij bent wel heel erg fanatiek, Matador.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar wat je niet leest betekent niet dat het niet bestaat.
Zie die tekenleraar in Belgie.
Het zou goed kunnen. En daarom zo snel mogelijk zoveel mogelijk onderzoek naar dat soort zaken...
Als je denkt dat dat de straf word, word wel heel erg duidelijk hoe verwrongen jou idee van de realiteit is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 jaar papiertjes prikken voor Sander. Hij is vast slachtoffer van het een of ander...![]()
Het is wel VerNederland he?
Wil je hier ook een soort Amerika van maken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 jaar papiertjes prikken voor Sander. Hij is vast slachtoffer van het een of ander...![]()
Het is wel VerNederland he?
Matador heeft ook een nogal verwrongen beeld van de realiteit volgens mij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:53 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat de straf word, word wel heel erg duidelijk hoe verwrongen jou idee van de realiteit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |