abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79581901
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:38 schreef Halcon het volgende:

...Deze dame weet er vast ook meer van dan dat jij dat weet of heb je met Sander V. in bed gelegen?
Dan zat ie hier nu niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79584194
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is dan de perceptie van die mensen en zegt vooral wat over deze mensen. Iemand bijna laten stikken en het feit dat diegene maar met moeite kan voorkomen dat ze daadwerkelijk stikt is absoluut niet normaal en een teken aan de wand. Deze dame weet er vast ook meer van dan dat jij dat weet of heb je met Sander V. in bed gelegen?
Deze dame maakt zichzelf, wat mij betreft, onbetrouwbaar door met haar verhaal meteen naar de pers te stappen ipv naar de politie te gaan.
Leaf
pi_79584426
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:30 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Deze dame maakt zichzelf, wat mij betreft, onbetrouwbaar door met haar verhaal meteen naar de pers te stappen ipv naar de politie te gaan.
Dat is jouw mening, maar daarmee nog geen feit natuurlijk.
pi_79584807
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, maar daarmee nog geen feit natuurlijk.
Net zoals de gedane beweringen over Sander V. ook geen feit zijn. Natuurlijk.
Leaf
pi_79585193
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:42 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Net zoals de gedane beweringen over Sander V. ook geen feit zijn. Natuurlijk.
Het zijn wel beweringen die gedaan zijn door iemand die het kan weten. Dit in tegenstelling tot jouw beweringen.
pi_79585570
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het zijn wel beweringen die gedaan zijn door iemand die het kan weten. Dit in tegenstelling tot jouw beweringen.
Waarom zou ik niet kunnen weten dat de Telegraaf een sensatie krant is en dat veel mensen kinky sex normaal vinden?

Of welke beweringen van mij bedoel je dan...
Leaf
pi_79588348
quote:
Eerdmans wil inzage sectierapport Milly Boele
25 maart 2010

Het sectierapport van de vermoorde Milly Boele uit Dordrecht moet openbaar gemaakt worden. Dat zegt het Burgercomité tegen Onrecht van de Capelse wethouder Joost Eerdmans donderdag in de Telegraaf. In het sectierapport zou staan of Milly seksueel misbruikt is of niet.
Volgens Eerdmans hebben veel mensen het idee dat de verdachte de hand boven het hoofd wordt gehouden, omdat hij werkzaam was als politieman. Daarom moet justitie meer openheid geven, vindt Eerdmans. Alles wat justitie doet roept volgens hem alleen maar meer vraagtekens op.
Het Burgercomité tegen Onrecht zet zich in voor slachtoffers van zware misdrijven. Het wil hogere straffen voor daders en meer aandacht voor slachtoffers.
pi_79588816
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat een gelul

Gewoon wachten op de rechtzaak. Nergens voor nodig om alles openbaar te maken.
Leaf
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:29:07 #259
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_79589869
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Eerdmans is een heel eng mannetje. Echt zo iemand die Joden zou verraden tijdens de WO II. Krijg rillingen van hem.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
pi_79592331
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:29 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Eerdmans is een heel eng mannetje. Echt zo iemand die Joden zou verraden tijdens de WO II. Krijg rillingen van hem.
Juist niet. Eerdmans is iemand die haarfijn doorheeft wat een verrotte teringzooi het VerNederlands "recht"ssysteem is.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_79592367
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Juist niet. Eerdmans is iemand die haarfijn doorheeft wat een verrotte teringzooi het VerNederlands "recht"ssysteem is.
Leg eens uit, welk nut heeft het om het sectierapport vrij te geven?
Leaf
pi_79592394
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:39 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Leg eens uit, welk nut heeft het om het sectierapport vrij te geven?
Opdat wij kunnen weten wat voor een pervers mannetje die Vreeswijk eigenlijk is.

Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 23:41:23 #263
236264 crew  capricia
pi_79592433
Ach, het heeft geen haast.
Ik vind het sws netjes dat ze gewacht hebben tot na de begravenis, na het afscheid.
Het feit dat de rapporten nog niet naar buiten gebracht zijn, doet het ergste vermoeden, toch?
Bij de rechtszaak krijgen we toch alles wel te weten...dus waarom die haast?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_79592445
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Opdat wij kunnen weten wat voor een pervers mannetje die Vreeswijk eigenlijk is.
En dan
Krijgen we daar Milly mee terug Wat kun je met die wetenschap?
Leaf
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:44:25 #265
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_79592527
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Even een heel erg lullig vraagje tussendoor.

Nu dit verschrikkelijke incident heeft plaatsgevonden gaan er wederom stemmen op, om het leven voor mensen die tot een bepaalde seksuele minderheid horen nog rotter te maken, dan thans al het geval is.

Vreemd, dat, wanneer een kind omkomt d.m.w. een auto-ongeluk, dat toch evenzeer tragisch is (ik zou het tenminste erg tragisch vinden en als ouder de rest van mijn leven er verdriet van hebben, maar goed wie ben ik), er geen stemmen opgaan om auto's te verbieden.

Vreemd? Nou deze vergelijking gaat wel degelijk op en geeft weer hoe huichelachtig de mens is.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
pi_79592562
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:41 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En dan
Krijgen we daar Milly mee terug Wat kun je met die wetenschap?
Zoals eerder gezegd; Dit soort pedo's hebben vaak meer delicten op hun naam staan. Als er verkrachting heeft plaatsgevonden, is dat een aanwijzing.

En gelijk weer een mooie zaak voor Peter R. de Vries om op te duiken en politie en justitie scherp te houden.

pi_79592613
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:44 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Even een heel erg lullig vraagje tussendoor.

Nu dit verschrikkelijke incident heeft plaatsgevonden gaan er wederom stemmen op, om het leven voor mensen die tot een bepaalde seksuele minderheid horen nog rotter te maken, dan thans al het geval is.

Vreemd, dat, wanneer een kind omkomt d.m.w. een auto-ongeluk, dat toch evenzeer tragisch is (ik zou het tenminste erg tragisch vinden en als ouder de rest van mijn leven er verdriet van hebben, maar goed wie ben ik), er geen stemmen opgaan om auto's te verbieden.

Vreemd? Nou deze vergelijking gaat wel degelijk op en geeft weer hoe huichelachtig de mens is.
Bewezen pedo's horen niet meer in de samenleving thuis, klaar.

Notoire drankrijders neem je ook hun rijbewijs af.

Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 23:47:16 #268
236264 crew  capricia
pi_79592622
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd; Dit soort pedo's hebben vaak meer delicten op hun naam staan. Als er verkrachting heeft plaatsgevonden, is dat een aanwijzing.

En gelijk weer een mooie zaak voor Peter R. de Vries om op te duiken en politie en justitie scherp te houden.
Ik heb nog nergens echt gelezen dat hij meer op zijn naam heeft staan qua pedo-praktijken...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_79592631
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nou wacht maar lekker tot de rechtzaak dan....
Leaf
pi_79592745
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik heb nog nergens echt gelezen dat hij meer op zijn naam heeft staan qua pedo-praktijken...
Nee, maar wat je niet leest betekent niet dat het niet bestaat.

Zie die tekenleraar in Belgie.

Het zou goed kunnen. En daarom zo snel mogelijk zoveel mogelijk onderzoek naar dat soort zaken...

pi_79592774
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:47 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Nou wacht maar lekker tot de rechtzaak dan....
3 jaar papiertjes prikken voor Sander. Hij is vast slachtoffer van het een of ander...

Het is wel VerNederland he?

donderdag 25 maart 2010 @ 23:52:47 #272
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_79592822
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, maar wat je niet leest betekent niet dat het niet bestaat.

Zie die tekenleraar in Belgie.

Het zou goed kunnen. En daarom zo snel mogelijk zoveel mogelijk onderzoek naar dat soort zaken...
Jij bent wel heel erg fanatiek, Matador.

Beetje scary eigenlijk. Andere FOK!-users reageren een stuk normaler.

Je bent toch geen broer van de zwakbegaafde Chris Hölskens?
pi_79592838
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

3 jaar papiertjes prikken voor Sander. Hij is vast slachtoffer van het een of ander...

Als je denkt dat dat de straf word, word wel heel erg duidelijk hoe verwrongen jou idee van de realiteit is.
Leaf
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:55:27 #274
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_79592906
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wil je hier ook een soort Amerika van maken?
Hoge straffen werken niet. Kijk maar naar landen met hoge straffen, daar is de criminaliteit juist erg hoog.

Laten we Nederland gewoon Nederlands houden. Onze samenleving is nog steeds één van de beste en één van de veiligste. Zolang we zoveel mogelijk Amerikaanse shit buiten de deur houden komt alles goed hier.
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:56:59 #275
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_79592951
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:53 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Als je denkt dat dat de straf word, word wel heel erg duidelijk hoe verwrongen jou idee van de realiteit is.
Matador heeft ook een nogal verwrongen beeld van de realiteit volgens mij.

Ik dacht altijd dat ik een beetje buiten de realiteit leefde, maar als ik mezelf met Matador vergelijk valt het allemaal reuze mee gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')