abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80006355
Twee goede afleveringen!

Het kan haast niet anders of de Russen komen nu om de hoek kijken. Zou Dana voor de Russen gewerkt hebben? Feit is dat ze nu wel aangepakt kan worden!

Vraag me alleen af waarom Jack en Rene alleen naar binnen gingen en de rest van CTU op de gang bleef. Kreeg gelijk een déjà vu naar seizoen 4: het redden van secretary of Defense Mr. Heller
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_80009722
Episode 15.

Als dit realtime is, hoe kunnen die CTU agents dan in het ene shot op het dak rennen ( al rennend voor ze de orders krijgen) en in het volgende shot met zijn allen in de auto wegrijdende.

En als ze alle exit gedekt hebben en weten dat hassan in een ander voertuig zit, waarom dan niet elke auto aanhouden en checken?
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:13:29 #253
251119 Rainesz
flets outz
pi_80012718
2 goede afleveringen.
ik genoot vooral op het moment dat Jack even Dana tegen de muur werkte .
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_80013002
We hebben er een aflevering of 14 op moeten wachten maar het is dan toch nog gebeurd, het werd spannend en onvoorspelbaar in 24
  Forum Admin dinsdag 6 april 2010 @ 18:49:30 #255
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_80014062
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:52 schreef schijffie het volgende:
Episode 15.

Als dit realtime is, hoe kunnen die CTU agents dan in het ene shot op het dak rennen ( al rennend voor ze de orders krijgen) en in het volgende shot met zijn allen in de auto wegrijdende.

En als ze alle exit gedekt hebben en weten dat hassan in een ander voertuig zit, waarom dan niet elke auto aanhouden en checken?

Niet nitpicken, het is tenslotte 24

Goede afleveringen maar inderdaad, waar was Logan???

Ben benieuwd welke kant ze nu uitgaan, we moeten nog 8 afleveringen....

Damn, weer een week wachten, maar het seizoen begint nu wel vaart te krijgen!!!
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 18:52:28 #256
9859 crew  Karina
Woman
pi_80014184
Spannend afleveringen weer. Wat op het eind gebeurde moest natuurlijk wel, anders was het verhaal afgelopen eigenlijk.

Wat wel weer heel toevallig was: Jack heeft een auto nodig om de auto met Hassan erin ahterna te gaan, hee, daar stapt iemand uit zijn auto en hij laat ook nog de sleutels erinzitten! En Jack heeft binnen 1 minuut een auto En Jack heeft ook helemaal geen last meer van zijn gekneusde rib.

Wat ik jammer vind (maar dat is eigenlijk altijd), is dat de terroristen allemaal Engels praten en niet Arabisch.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Forum Admin dinsdag 6 april 2010 @ 18:59:41 #257
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_80014469
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:52 schreef Karina het volgende:
Wat wel weer heel toevallig was: Jack heeft een auto nodig om de auto met Hassan erin ahterna te gaan, hee, daar stapt iemand uit zijn auto en hij laat ook nog de sleutels erinzitten! En Jack heeft binnen 1 minuut een auto En Jack heeft ook helemaal geen last meer van zijn gekneusde rib.
Nitpicker
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 19:01:54 #258
9859 crew  Karina
Woman
pi_80014555
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:59 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Nitpicker
Ja, ik weet het Maar dat van die auto vond ik wel heeel toevallig, laat Jack dan iemand uit zijn auto sleuren.
niet zo tof doen
pi_80015603
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:49 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Niet nitpicken, het is tenslotte 24

Goede afleveringen maar inderdaad, waar was Logan???

Ben benieuwd welke kant ze nu uitgaan, we moeten nog 8 afleveringen....

Damn, weer een week wachten, maar het seizoen begint nu wel vaart te krijgen!!!
Wat was Logans rol nog maar weer in dit seizoen?
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:51:23 #260
67174 Dos37
Come on Twente
pi_80016361
Het raarste vond ik dat ze Engels tegen elkaar praatte die President en die Terrorist. Ze komen toch uit het zelfde land dan praat je toch in je eigen taal
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_80016378
Realtime was ver te zoeken, maar OMG wat was het spannend. Het einde zat eraan te komen, maar het blijft triest

voor President Taylor die Rob Weiss een knal verkoopt.

Nu wachten tot volgende week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80016423
Dat met die auto was wel heel toevallig inderdaad. Ik spoelde zelfs even terug om te kijken of Jack niet aan Chloe vroeg of ze een auto kon regelen. Maar daarna kijk je verder en zie je dat die kerel z'n auto in een steeg (oid) parkeert, zijn sleutels erin laat zitten en een krant gaat halen.
Moo
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 20:11:06 #263
42184 crew  DaMart
pi_80017099
Twee goede afleveringen, heb op het puntje van mijn stoel gezeten .

Dit einde zag ik echt niet aankomen. Ik had verwacht dat ze de president wel levend zouden pakken. Die stille klok op het eind was ook erg pakkend! En eigenlijk kun je er wel op wachten dat na een dubbele aflevering een behoorlijke plottwist om de hoek komt kijken.

Maar ik ben benieuwd welke kant het nu opgaat. Alle dreigingen zijn opgelost, dus er zal nog acht uur lang een nieuwe dreiging de kop opsteken, zo lijkt het. En het zou ook mij niets verbazen als dat iets met de Russen is. Het was immers ook een Rus die de vrouw met de blauwe auto hielp.
pi_80019591
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:11 schreef DaMart het volgende:
Twee goede afleveringen, heb op het puntje van mijn stoel gezeten .

Dit einde zag ik echt niet aankomen. Ik had verwacht dat ze de president wel levend zouden pakken. Die stille klok op het eind was ook erg pakkend! En eigenlijk kun je er wel op wachten dat na een dubbele aflevering een behoorlijke plottwist om de hoek komt kijken.

Maar ik ben benieuwd welke kant het nu opgaat. Alle dreigingen zijn opgelost, dus er zal nog acht uur lang een nieuwe dreiging de kop opsteken, zo lijkt het. En het zou ook mij niets verbazen als dat iets met de Russen is. Het was immers ook een Rus die de vrouw met de blauwe auto hielp.
Dat laatste had ik nog niet door, maar het kon dus best zo zijn dat die terroristen russen waren
Moo
pi_80021417
Fucking A.

Top afleveringen. Hassan

Hebben we in afl. 16 nou trouwens een heuse flashback voor onze kiezen gekregen? Muzikale score was trouwens echt zenuwslopend tijdens Jack & Renee's missie. Sean Callery is baas.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 21:53:31 #266
9859 crew  Karina
Woman
pi_80021792
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:09 schreef Zuivelkoe het volgende:

[..]

Dat laatste had ik nog niet door, maar het kon dus best zo zijn dat die terroristen russen waren
Die man van de Russische delegatie vertrouw ik ook voor geen meter, dus mij zou het ook niet verbazen als de Russen er iets mee te maken hebben of mee te maken gaan krijgen.
niet zo tof doen
pi_80022405
Man vette afleveringen zeg
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:26:49 #268
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_80023452
Sow dat was ff spannend zeg...

Ff iets totaal anders, waar is Cloudstrife? In eerdere seizoenen zat hij altijd bovenop de 24 topics.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_80023560
Nu weet ik weer waarom ik tot een jaar of 2, 3 geleden iedere week met zwetende handjes de nieuwe aflevering binnenhaalde en niet kon wachten tot ie 100% binnen was. Erg gave aflevering, als ze het zo nog een paar afleveringen weten te rekken tot het einde eindigt de boel toch nog op een redelijk niveau
Nee.
pi_80023699
Nog 8 afleveringen te gaan. Duimen dat het echt knallend goed blijft nu!
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:46:52 #271
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80024412
Puike afleveringen. Seizoen 8 is zoveel beter dan seizoen 6 en 7.

Alleen wel jammer dat het overduidelijk niet in New York gefilmd is hoor, die kruising waar Hassan gevangen genomen werd (Amsterdam Avenue & 93rd) lijkt echt totaal niet op die omgeving (ik zat zelf op Amsterdam Avenue & 96th vorig jaar in NY).

Overigens echt ongelofelijk dat CTU met hun perimeters het niet voor elkaar konden krijgen om twee uitgangen van een parkeergarage af te zetten . Leuke Honda-reclame ook.
2000 light years from home
pi_80024541
Ik vindt Dana nu ze slecht is wel geil trouwens :
pi_80025562
De silent clock hoefde nou ook weer niet, maar ep16 was wel goed
pi_80025678
Daar was hij weer! De CARJACK Bauer.

15 mins van ep 15 gekeken nu, en serieus elke aflevering waarin Jack gaat carjacken is goed, dat gaat goed komen!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:16:48 #275
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80025769
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De silent clock hoefde nou ook weer niet, maar ep16 was wel goed
k vond het wel toepasselijk.
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: