Niet nitpicken, het is tenslotte 24quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:52 schreef schijffie het volgende:
Episode 15.
Als dit realtime is, hoe kunnen die CTU agents dan in het ene shot op het dak rennen ( al rennend voor ze de orders krijgen) en in het volgende shot met zijn allen in de auto wegrijdende.
En als ze alle exit gedekt hebben en weten dat hassan in een ander voertuig zit, waarom dan niet elke auto aanhouden en checken?
Nitpickerquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:52 schreef Karina het volgende:
Wat wel weer heel toevallig was: Jack heeft een auto nodig om de auto met Hassan erin ahterna te gaan, hee, daar stapt iemand uit zijn auto en hij laat ook nog de sleutels erinzitten! En Jack heeft binnen 1 minuut een autoEn Jack heeft ook helemaal geen last meer van zijn gekneusde rib.
Ja, ik weet hetquote:
Wat was Logans rol nog maar weer in dit seizoen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:49 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Niet nitpicken, het is tenslotte 24![]()
Goede afleveringen maar inderdaad, waar was Logan???
Ben benieuwd welke kant ze nu uitgaan, we moeten nog 8 afleveringen....
Damn, weer een week wachten, maar het seizoen begint nu wel vaart te krijgen!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste had ik nog niet door, maar het kon dus best zo zijn dat die terroristen russen warenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:11 schreef DaMart het volgende:
Twee goede afleveringen, heb op het puntje van mijn stoel gezeten.
Dit einde zag ik echt niet aankomen. Ik had verwacht dat ze de president wel levend zouden pakken. Die stille klok op het eind was ook erg pakkend! En eigenlijk kun je er wel op wachten dat na een dubbele aflevering een behoorlijke plottwist om de hoek komt kijken.
Maar ik ben benieuwd welke kant het nu opgaat. Alle dreigingen zijn opgelost, dus er zal nog acht uur lang een nieuwe dreiging de kop opsteken, zo lijkt het. En het zou ook mij niets verbazen als dat iets met de Russen is. Het was immers ook een Rus die de vrouw met de blauwe auto hielp.
Die man van de Russische delegatie vertrouw ik ook voor geen meter, dus mij zou het ook niet verbazen als de Russen er iets mee te maken hebben of mee te maken gaan krijgen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:09 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Dat laatste had ik nog niet door, maar het kon dus best zo zijn dat die terroristen russen waren
k vond het wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De silent clock hoefde nou ook weer niet, maar ep16 was wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |