Tell me, hoe lang sta je dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
drie uur is een lachertje, probeer een defilé eens
3 uur ja. Wil je weten hoelang men stilstaat tijdens oa. Prinsjesdag? Reken maar op 5 uur.quote:
Ik heb veel minder lang gestaan, maar ik stond dan ook erewacht voor de ridderzaal. Dan kom je als laatste aan en ga je als eerste weer weg.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
3 uur ja. Wil je weten hoelang men stilstaat tijdens oa. Prinsjesdag? Reken maar op 5 uur.
bij Prinsjesdag: eerst een uur of wat staan wachten tot je mag gaan staan (quote:
Das gelijk het mooiste plekjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:44 schreef demspec het volgende:
[..]
Ik heb veel minder lang gestaan, maar ik stond dan ook erewacht voor de ridderzaal. Dan kom je als laatste aan en ga je als eerste weer weg.
Dat gaat vrij snel. Ze stijgt uit, neigt naar het Korpsvaandel en gaat naar binnen. Als je op de buitenste rotten staat zie je zowiezo bijna niks omdat je je hoofd niet mag draaien.quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:11 schreef demspec het volgende:
[..]
Dat gaat vrij snel. Ze stijgt uit, neigt naar het Korpsvaandel en gaat naar binnen. Als je op de buitenste rotten staat zie je zowiezo bijna niks omdat je je hoofd niet mag draaien.
Links van de Ridderzaal toch? (buiten)quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:11 schreef demspec het volgende:
[..]
Dat gaat vrij snel. Ze stijgt uit, neigt naar het Korpsvaandel en gaat naar binnen. Als je op de buitenste rotten staat zie je zowiezo bijna niks omdat je je hoofd niet mag draaien.
Je bedoelt het Korpsvaandel? Dat klopt ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Links gezien vanuit de Ridderzaal.
Dan zeg ik toch gewoon dat ik die eed al heb gehad? Is niet zo moeilijk. Daar gaan ze me ECHT niet voor thuishouden hoorquote:
Als je de eed aflegt moeten je schoenen gepoetst zijn, misschien ligt daar je bezwaar.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:18 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dan zeg ik toch gewoon dat ik die eed al heb gehad? Is niet zo moeilijk. Daar gaan ze me ECHT niet voor thuishouden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |