Nope, ik had niet eens de moeite genomen om uit te vinden wie of wat een fussilier was de vorige keer dat het gepost was.quote:
dames vloeken niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:18 schreef Lotusss het volgende:
Ik poep verdomme niet
Naar die massages kunnen jullie ook wel fluiten.
Volgens mij zou je een echte dame niet eens herkennen ook al zou je er door 100 omsingeld zijn.quote:
Ik zou jou op manieren kunnen behagen waar menig pleun van droomt..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgens mij zou je een echte dame niet eens herkennen ook al zou je er door 100 omsingeld zijn.
Mits een waterbed?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zou jou op manieren kunnen behagen waar menig pleun van droomt..
Heb in al die weken nog geen PM van je ontvangen. En dat is niet omdat ik geen dame zou zijn.quote:
En nog een slechte leugenares ook...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb in al die weken nog geen PM van je ontvangen. En dat is niet omdat ik geen dame zou zijn.
Oh ja. Eentje om te zeggen dat je "misschien" naar de meet zou komen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En nog een slechte leugenares ook...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh ja. Eentje om te zeggen dat je "misschien" naar de meet zou komen...
quote:Hey Lotusss,
bedankt voor je aanbod maar ik zit momenteel nog voor een training in Zweden.
Gr
Sorry hoor maar 't feit dat ik uit m'n hoofd 'n PM van 'n ander verwar met die van jou bevestigt alleen maar dat die van jou geen indruk gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waar jij de 'misschien' vandaan haalt?
hoop doet leven?
And so it begins...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sorry hoor maar 't feit dat ik uit m'n hoofd 'n PM van 'n ander verwar met die van jou bevestigt alleen maar dat die van jou geen indruk gemaakt heeft.
vertel! want hier word ik ook moedeloos van.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef Erasmo het volgende:
Avond![]()
Ik moet zeggen, het was weer een productief weekje
Welterustenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef sp3c het volgende:
ofwel jullie gaan met elkaar sexen ofwel jullie slaan elkaar helemaal stuk (en daarna sexen? pics or it did not happen?)
maar hier krijg ik een beetje slaap van hoor
slowchat noemen we hetquote:
Veel over de omgeving en historie van Bosnië geleerd, dagje wezen mijnen prikken in Reek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
vertel! want hier word ik ook moedeloos van.
maandag weer eerste kazerneweek van het jaar!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:01 schreef Bouke-p het volgende:
De tering, spreek af, neuk een keertje(of twee) en dan zijn we van de aandachttrekkerij af hierzo.
maar goed, ik ga op safari! Eind juni mag ik naar Afganistan, CIS dingen gaan doen. Wat en hoe precies is nog erg onduidelijk aangezien het een nieuwe functie is.
En sinds gister ben ik eindelijk een echte militairIk heb de belofte maar eens afgelegd
Tja... Je kunt het slowchat noemen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
slowchat noemen we het
zeg anders iets interessants
+1quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:04 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Tja... Je kunt het slowchat noemen.
Ik vind het meer op een boel kakelende zeikwijven lijken.
Reek!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Veel over de omgeving en historie van Bosnië geleerd, dagje wezen mijnen prikken in Reek.
Ben aan de andere kant ook wel blij dat het weekend is, 0600 uur in de auto heen en 1800 pas weer thuis is best kut
het is slowchat en het kan me niet zo heel veel schelenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:04 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Tja... Je kunt het slowchat noemen.
Ik vind het meer op een boel kakelende zeikwijven lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |