Dat zeg ik. Verklaar je nader!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op band?!![]()
Jij hebt nog zo'n ouderwetse bandrecorder naast je pc met 23 inch monitor staan?
[ afbeelding ]
Jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Op band?!![]()
Jij hebt nog zo'n ouderwetse bandrecorder naast je pc met 23 inch monitor staan?
[ afbeelding ]
Mosselen zijn er met de R in de maand Deisyyquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Mosselen dus, ik hou van mosselen![]()
Maar de mosseltijd is toch nog niet voorbij Coos? De R zit toch nog steeds in de maand.
Ik had ze meneer Deisyy nog beloofd dit jaar
Moest vandaag toch wel een paar winkels af want bijna iedereen heeft de verkoop al gestopt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de mosseltijd is toch nog niet voorbij Coos? De R zit toch nog steeds in de maand.
Lekker geMact?quote:
Doe effe een samenvatting dan joh!!quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:51 schreef remlof het volgende:
Die vrijdagavondtrein uit Groningen naar de bewoonde wereld is altijd best gezellig
Het ene studentenmeisje tegen het andere: "ik heb een nieuwe jurk, ik moet er alleen nog ingroeien"
quote:
Net als mijn broer.quote:
Dat is volgens mij het enige waarvoor ik mijn auto soms mis: MacDriven.quote:
Mijn broer niet zozeer, maar thuis hadden we zo'n bakbeest staan. Met heel veel James Last en Demis Rousos.quote:
Dat heb ik met de Burger King.. Tering wat mis ik dat. Zooooo lekker als het voer bij de baas weer niet te haggelen was. Mc vind ik dan weer niksquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het enige waarvoor ik mijn auto soms mis: MacDriven.
Is toch minder, met de fiets.
Het mag 'officieel' ook alleen maar met de autoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het enige waarvoor ik mijn auto soms mis: MacDriven.
Is toch minder, met de fiets.
quote:
Ik vind bij Mac dan juist dat overduidelijke prefab weer erg lekker geloof ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:07 schreef Soury het volgende:
Dat heb ik met de Burger King.. Tering wat mis ik dat. Zooooo lekker als het voer bij de baas weer niet te haggelen was. Mc vind ik dan weer niks
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, hier hebben we Fann, vanavond wordt hij weer weg gehaald
Bekijk deze YouTube-video
is ook beter voor de lijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk....ik moet echt gaan minderen
het was voor mij ook echt driekwart jaar geledenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind bij Mac dan juist dat overduidelijke prefab weer erg lekker geloof ik.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
het was voor mij ook echt driekwart jaar geledenMaar lekker dat het was
Mac
en dan he
Ja, de superversie. Zat ook nog paprika, ui en champignon bij.quote:
Gewoon een whopper met bacon en met zonder kaas ;- ) .. Maar ik heb een kado'tje gekregen om 100 euro stuk te slaan bij de bijenkorf. Dan ben ik weer in de buurtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind bij Mac dan juist dat overduidelijke prefab weer erg lekker geloof ik.
Goed zo...tis niets onbeleefder dan om met liefde aangeboden eten af te slaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, de superversie. Zat ook nog paprika, ui en champignon bij.
Ik wilde eigenlijk gezond eten, maar we werden getracteerd, en dan neem je beleefd wat je wordt aangeboden
Hier ook strakkiesquote:
En weet je al waar je die honderd euro op gaat stukslaan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:15 schreef Soury het volgende:
Gewoon een whopper met bacon en met zonder kaas ;- ) .. Maar ik heb een kado'tje gekregen om 100 euro stuk te slaan bij de bijenkorf. Dan ben ik weer in de buurt
Nee maar dat lijkt me niet echt een moeilijk gevalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En weet je al waar je die honderd euro op gaat stukslaan?
Ik besta, maar word nerveus van dat soort winkels. Gut ik moet maar es een woning gaan zoeken in Klundert ofzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef Copycat het volgende:
Ik winkel graag in de Bijenkorf.
Ik winkel graag.
Ik winkel.
Ik besta.
Teun zou hoofdletters en smileys gebruikenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
Teun, net geregistreerd, heb je een Wilderiaans alter ego?
KLPD-lijst met criminele Marokkanen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
Afleidingsmanoeuvre.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Teun zou hoofdletters en smileys gebruiken.
Ja vandaar mijn tekst er nog onderquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is een nummer van Armin van Buuren.
Done en opzoutenquote:
Ik ben er nog niet gerust op. Dat geboortejaar? Klopt toch wel aardig?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Nee
![]()
Zou ook niet slim zijn om dan dezelfde naam te nemen
sorry hoorquote:
quote:
Dan zou ik dat moeten doen om te trollen, want ik neem aan dat je mijn standpunten wel aardig kentquote:
wat stom om dat terug te horenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, hier hebben we Fann, vanavond wordt hij weer weg gehaald
Tot hoelaat duurt 'tquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet gerust op. Dat geboortejaar? Klopt toch wel aardig?
Beetje pesten mag toch welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan zou ik dat moeten doen om te trollen, want ik neem aan dat je mijn standpunten wel aardig kent
Coos zit ervoor, met z'n gerechtenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
wat stom om dat terug te horen
sjesus![]()
dat is trouwen LS dat is Coos helemaal niet![]()
kutsfeer
Van 22.00 tot 06.00 uur dus ik ga naar binnen in de winter en kom er uit in de lentequote:
Zoek de trolquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan zou ik dat moeten doen om te trollen, want ik neem aan dat je mijn standpunten wel aardig kent
Nou, met Wilders vind ik dat niet zo heel erg leuk. Ik voel mij wat ongemakkelijk als ik in die hoek gezet wordt.quote:
Warm en lief. Zoals ze isquote:
Ah. Raar dat zo'n ouwe lul zich speciaal op Fok! registreert om hele jankverhalen op te gaan hangenquote:
die had HunnyBunny bedachtquote:
Lekker los op Colaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
Laysa, dit is the main act morgen
John O'Callaghan dus![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Warm en lief. Zoals ze isOoohh jeee ik word misselijk
Vond ik eigenlijk wel mee vallen eerlijk gezegdquote:
nah...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Warm en lief. Zoals ze isOoohh jeee ik word misselijk
Ik zit aan de wijn dus .....quote:
Lachkick heb ik niet, ik heb nog maar één uitzending zag ik. Die andere zijn ergens verloren gegaan. Ook die waar ik met Jaap praat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
die had HunnyBunny bedacht![]()
heb je die lachkick ook?
ik wilde effe snel een ploatje aanvragen en toen zei ik
weet je wat ook leuk is...
en toen ging ik geloof ik nog een kwartier verder voordat ik eindellijk
het ploatje aan kon vragen
Ja tof, ik hoor dat verder nooit dus heerlijkquote:
Ik ook volgens mij ben ik erger. En ik erger me ook eraan (mezelf dus)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Vond ik eigenlijk wel mee vallen eerlijk gezegd
Jij valt ook wel mee hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook volgens mij ben ik erger. En ik erger me ook eraan
Nou ik vind het wel wat hebben, ik zit alleen maar met dat Rotterdamse om me heen, Rollende R en Natte Tquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook volgens mij ben ik erger. En ik erger me ook eraan
en ik deed nog wel mijn best om een beetje redelijk ABN te pratenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja tof, ik hoor dat verder nooit dus heerlijk.
Is dat zo'n ijsje?quote:
Ach, da's bijna hetzelfdequote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel wat hebben, ik zit alleen maar met dat Rotterdamse om me heen, Rollende R en Natte T
En toen dacht "Dat moet Teun zijn, want dat is een jankert en een ouwe lul"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Raar dat zo'n ouwe lul zich speciaal op Fok! registreert om hele jankverhalen op te gaan hangen
Dan ligt ie lekker in de schaduw, met balletjes eromheenquote:
Echt nietquote:
Awwwwww.... sorry.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En toen dacht "Dat moet Teun zijn, want dat is een jankert en een ouwe lul"
Ken je het horen dan, ja toch niet tanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel wat hebben, ik zit alleen maar met dat Rotterdamse om me heen, Rollende R en Natte T
Diequote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En toen dacht "Dat moet Teun zijn, want dat is een jankert en een ouwe lul"
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ken je het horen dan, ja toch niet tan
't Is al goed, maar echt, ik ben het niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Awwwwww.... sorry.
't Is gewoon dat jij je vaak als man op leeftijd profileert
Carry... Carry dinges, ik weet niet meer hoe ze van achter heetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe heet die rooie, die was gisteren op tv, Teun vind der wel wat, vreselijk die stem
Nu alle anderen nogquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het ook leuk om Fann dr stem te horen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Carry... Carry dinges, ik weet niet meer hoe ze van achter heet![]()
Waar horen jullie de stem van Fann dan of horen jullie gewoon stemmen?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook cola
En whiskey
en cocktailsnacks waar ik al bijna misselijk van ben
Paar pagina's terug een toepje, opnames van Fannquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Ben bang dat er ooit telefoon gesprekken zijn opgenomen. Ik heb ook ooit gebeld. Fuck wat was dat ook al weer Priet praatjes ofzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sleequote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaah, dat zijn gewoon unieke typetjes, vind ik leukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe heet die rooie, die was gisteren op tv, Teun vind der wel wat, vreselijk die stem
quote:
Goedmaker voor kut post ofzo. Daar heeft ze een handje vanquote:
Plat Schiedams, hees nou ja dat wast welquote:
Je moet gewoon een tijdje in NWS in moslimtopics meeposten. Word je vanzelf bij de goede/foute kant ingedeeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is al goed, maar echt, ik ben het niet.![]()
Als ik iets wil zeggen dan kan dat onder mijn eigen naam, wel zo duidelijk
quote:
Jaaaaaaaah, met Fènquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maak ons maar nog nieuwsgierigerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Plat Schiedams, hees nou ja dat wast wel
Jezus Deiss wat laat je me schrikken!!quote:
Daar ben ik best goed in jaquote:
Bij mij is alles piepkleinquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:51 schreef Laysa het volgende:
ik zit maar half mee te lezen....want ik heb een piepklein schermpje
Vallen dan de zinnen half weg ofzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:51 schreef Laysa het volgende:
ik zit maar half mee te lezen....want ik heb een piepklein schermpje
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik schijn te klinken als een Nijmegenaar![]()
seker weetuh?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wordt altijd kriegel als ik ergens ingedeeld wordt eik. Ik zou gek worden als ik niet mijn eigen spoor zou kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet gewoon een tijdje in NWS in moslimtopics meeposten. Word je vanzelf bij de goede/foute kant ingedeeld.
quote:
Sorry! Ik zal het vandaag niet meer doen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee toen ik je eenmaal zelf aan de lijn had hoorde ik het goed
trouwens dat zal je leren door mij en Laysa heen te praten
Valt wel mee toch, als je 't vergelijkt met Mikkiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Da kuquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Jezus Deiss wat laat je me schrikken!!Bijna m'n eetlust weg!
![]()
Nah dan wacht ik nog wel een kwartiertje zo net na de soep.![]()
Ja dat stemmetje van Fann![]()
past helemaal niet bij dat hyper posten van d'r.
Gooi maar op.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Mag ik jouw deel posten Coos, met je Hagenees?
Jij vind daadwerkelijk een spoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wordt altijd kriegel als ik ergens ingedeeld wordt eik. Ik zou gek worden als ik niet mijn eigen spoor zou kunnen kiezen.
Och, als je je in goed gezelschap bevindt hoeft het niet zo erg te zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wordt altijd kriegel als ik ergens ingedeeld wordt eik. Ik zou gek worden als ik niet mijn eigen spoor zou kunnen kiezen.
ik was ook niet hyperquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Jezus Deiss wat laat je me schrikken!!Bijna m'n eetlust weg!
![]()
Nah dan wacht ik nog wel een kwartiertje zo net na de soep.![]()
Ja dat stemmetje van Fann![]()
past helemaal niet bij dat hyper posten van d'r.
Als je geen spoort vindt kan je ook geen trein koppenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij vind daadwerkelijk een spoorDie zoek ik al mijn hele leven
Moet hem eerst nog maken, om 24:00 uur gaan ze weg.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Gooi maar op.
Niet gelijk weghalen want ik ga weer effe verder met m'n eten maken.![]()
Kan Mikkie Nederlands dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, als je 't vergelijkt met Mikkie.
Ik dacht aan een slakquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je geen spoort vindt kan je ook geen trein koppen.
Ik was niet nieuwsgierigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net mijn fragmenten posten, maar ze doen het niet meer
En dan klink jij zo liefffffffquote:
Maar ze doen het dus niet meer (zie de OP)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was niet nieuwsgierig.............
Als ik jou toch een keer in de tram tegenkom nouquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je geen spoort vindt kan je ook geen trein koppen.
Beheerst is wat in me opkomtquote:
Dan gaan we heul lief doen, omdat 't kanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik jou toch een keer in de tram tegenkom nou
Dat gesprek had wel wat van de Wildersdoctrine van PeterNB zijn kant dan hè.quote:
Jammerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:56 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ze doen het dus niet meer (zie de OP)
[3FM #121] Kaarten winnen voor Extrema Outdoor!
quote:
Ze bestuurd dat ding hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan gaan we heul lief doen, omdat 't kan
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan gaan we heul lief doen, omdat 't kan
jij zou ook een mep hebben uitgedeeld denk ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat gesprek had wel wat van de Wildersdoctrine van PeterNB zijn kant dab hè.Vrijheid van meningsuiting. Opeens zou je alles moeten kunnen zeggen. Ook dat het een vieze lelijke dikke kankerhomo is en dan pakt hij de bus. Ja ja....
Ik heb ze nog wel ergens opgeslagen, maar ik geloof niet dat het fragmentenposten hier doorgezet gaat wordenquote:
Mis ik wat ofzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
jij zou ook een mep hebben uitgedeeld denk ik![]()
Ik heb geen opnamen van mijn stem, dacht ik, ja op video maar dat gaat hem dus niet wordenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel ergens opgeslagen, maar ik geloof niet dat het fragmentenposten hier doorgezet gaat worden
quote:
Met jouw tasje!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
jij zou ook een mep hebben uitgedeeld denk ik![]()
owquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen opnamen van mijn stem, dacht ik,
yeahquote:ja op video
owquote:maar dat gaat hem dus niet worden
Zo is dat. Voor minder dan ernstig hersenletsel doe ik het niet.quote:
Last van moodswingsquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo is dat. Voor minder dan ernstig hersenletsel doe ik het niet.
Mosselen en oesters is volgens mij het enige wat ik niet lustquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
psies da bedoel ik![]()
wat ga je eten
mosselen ?![]()
vin ik sooooooo smerig
en garnalenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Mosselen en oesters is volgens mij het enige wat ik niet lust
Duel van de Fann en de Coos hier. Maar zag niksquote:
Loop maar achter mij aanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij vind daadwerkelijk een spoorDie zoek ik al mijn hele leven
Mosselen en oesters wil ik geen vis noemen, dat eet ik namelijk welquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Duel van de Fann en de Coos hier. Maar zag niks
Vis moet DOOD dood en dood zo...quote:
quote:
Wat moet ik met jou spoorquote:
Ik ook maar ik kots me een uur later leeg. Das niet handigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Mosselen en oesters wil ik geen vis noemen, dat eet ik namelijk wel
Kwam uit dat toepje met Fann der stemquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Coos bedoelde dat als er iemand je een uur achterna loopt om je voor dikkke vieze vette
tering homo uit te maken dat je dat niet boos wordt maar de bus pakt![]()
snap ie?
Dat is er dus niet, moet je zelf makenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat moet ik met jou spoorIk zoek mijn spoor, die waar mijn naam op staat
Uh neequote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Coos bedoelde dat als er iemand je een uur achterna loopt om je voor dikkke vieze vette
tering homo uit te maken dat je dat niet boos wordt maar de bus pakt![]()
snap ie?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar ik kots me een uur later leeg. Das niet handig
Ja, dat zou pas echt kut zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zult maar tot de azijnzuurpissers horen![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is er dus niet, moet je zelf maken
Ik sla extra hard met mijn coole houten hamer nog even op vis. Je weet maar nooitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik eet mijn vis bij voorkeur dood
Al mij eten trouwens
Ook met je vingerhoedjes aan voor als tie toch nog bijt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sla extra hard met mijn coole houten hamer nog even op vis. Je weet maar nooit
Ook vissticks?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sla extra hard met mijn coole houten hamer nog even op vis. Je weet maar nooit
Dan laat ik een post van Disana lezen en dan zijn ze in keer bijna gaar/ verrotquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook met je vingerhoedjes aan voor als tie toch nog bijt?
Meestal lukt het me wel maar ff niet dusquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
la maar niet echt belangrijk
is te moeiliijk nou enzo
Broodje swarmaquote:
Ja.quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.![]()
Kom effe doei zeggen, stad in voor een bandje.
Maar zo te lezen vermaakt men zich hier óók wel met bandjes.![]()
Später.
Als ze in de zee zwemmen jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef Laysa het volgende:
Wat een jankerds zijn jullie...vis is gezond en lekker
Psies en lekker. Mossellen ook. Maar die moet ik wel zelf klaarstomenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef Laysa het volgende:
Zalmquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gvd, hebben ze ineens allemaal leuke schoenen, nu weet ik het niet meer
Ow gefrituurde mosselenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Psies en lekker. Mossellen ook. Maar die moet ik wel zelf klaarstomen
Jaquote:
Dat vind ik winter schoenenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zalm, paling
, lekkerbek
, makreel
.
Eigenlijk alle vis wel ja
quote:
ik zou voor de bruine gaan voor deze zomerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
zoek wat voor onder mijn jurkje, maar ik weet het niet vind die bruine qua kleur wel beter
Heb ik nog nooit gedaan !!! Dan gaan de foute ook dood tochquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zou voor de bruine gaan voor deze zomer
Die strepen op je voetenquote:
Die haal ik alleen bij de visboer....met sausquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gedaan !!! Dan gaan de foute ook dood toch
O zo, ja maar is voor de avonden natuurlijk en dan zon je nietquote:
Dat zegt niks hoor, daarom eet ik ze alleen thuis (zelf doen). Dan haal je de foute eruitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die haal ik alleen bij de visboer....met saus
Peter's Priet Praat Show was hetquote:
Oh ja .. Wel coole shoes btw. Persoonlijk is de hak te hoog voor me..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
O zo, ja maar is voor de avonden natuurlijk en dan zon je niet
Oh shit ja ...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Peter's Priet Praat Show was het![]()
Dat was leuk met PeterNB
Heb die lichtbruine besteldquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja .. Wel coole shoes btw. Persoonlijk is de hak te hoog voor me..
Heb jij toen ook gebeld?quote:
Ja ik heb toen ook gebeld, nerveus trillend als een rietje ... Whehehehehehequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij toen ook gebeld?
Ik durfde niet, maar volgens mij staat zijn telefoonnummer nog steeds in mijn mobiel
Ik heb ze echt op alle mogelijke manieren geprobeerd en vaak ook door de jaren heen, ik vind ze echt goor, raar eik ik lust echt verder alles aan vis, zelfs calamarisquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:02 schreef Laysa het volgende:
Ons mam maakt idd ook altijd zelf mosselen met een lekker knoflookje dr door
Nee die zit in de baarmoeder van mijn hard disc.. Maar veel plezierquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga straks een film kijken, Benjamin nog iets, dat hij steeds jonger wordt![]()
Iemand hem ook gezien?
Mosselen klaarstomen vind ik dan ook wel weer lekkerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Psies en lekker. Mossellen ook. Maar die moet ik wel zelf klaarstomen
Da's iid raar. Calamaris vind ik kauwen op een gummetje.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ze echt op alle mogelijke manieren geprobeerd en vaak ook door de jaren heen, ik vind ze echt goor, raar eik ik lust echt verder alles aan vis, zelfs calamaris
Mosselen, gebakken, gekooktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ze echt op alle mogelijke manieren geprobeerd en vaak ook door de jaren heen, ik vind ze echt goor, raar eik ik lust echt verder alles aan vis, zelfs calamaris
Dat lust ik dan weer nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Zuchtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Mosselen klaarstomen vind ik dan ook wel weer lekker
Maar dan zonder die primitieve zeedieren
Ja maar als ze goed klaar gemaakt zijn moeten ze bijna smelten op je tongquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Da's iid raar. Calamaris vind ik kauwen op een gummetje.
Mijn ouders en broer zijn er ook dol op, ik at dan gewoon gezellig stokbrood mee hahaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mosselen, gebakken, gekookt![]()
Vroeger organiseerde mijn moeder elk jaar een mosselavond voor de kinderen.Wat een drukte was dat met mijn 5 zussen, sommigen met aanhang aan een mooi opgemaakte behangtafel aan de mosselen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Mosselen klaarstomen vind ik dan ook wel weer lekker
Maar dan zonder die primitieve zeedieren
Dan moet je maar es een recept sturen. Tot nu toe heb ik daar niks meequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar als ze goed klaar gemaakt zijn moeten ze bijna smelten op je tong
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan me ook geen inktvisringetjes voorstellen die smelten op je tong![]()
Je kan er wel leuk mee schieten.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moet je maar es een recept sturen. Tot nu toe heb ik daar niks mee
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan me ook geen inktvisringetjes voorstellen die smelten op je tong![]()
Je kan er wel leuk mee schieten.
PLOINKKKK !!!!!!!!!!!!!quote:
Nou dat dacht ik maar er komt nog meer aan. Ik heb 8 afleveringen gezien. Godsamme er is een tweede seriequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
O Muis heb jij Spartacus al helemaal gezien?
Ja die koop ik in de zak en wel .. Vet lekkerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie als eens kip gebraadstoomzakt?
Het lijkt hier wel life and cooking-forum
Ik zag het op de reclamequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik had laatst die van Maggi, dan moet je zelf kippeboutjes in een zak stoppen, kruiden erbij, schudden en in de oven.
Dat is ook zo lekker
Dan ga ik ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga met mijn dochter filmpie kijken met een zak M&M's, een fles Bacardi Razz en sinas
ow... maar tong en zalm vin ik dan wel weer lekkerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Alles wat in de zee hoort mag daar blijven van mij
hoe eet je ze dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gebakken mosselen, je kunt mij eronder begraven![]()
Maar dan wel zonder paneermeuk Laysa
nah dan lig ik dus binnen twee minuten plat op mijn bek als ik daar op moet lopenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
nah dan lig ik dus binnen twee minuten plat op mijn bek als ik daar op moet lopen![]()
![]()
kan jij daar op lopen?
en hoelang hou je dat dan vol ?
nah...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga stappen op zulke hakken en hou het vol tot de vroege morgen, nee ik loop bijna iedere dag op zulke hakken
Eerst koken, daarna gewoon bakken (peper en zout erop) en flink afblussen met witte wijn. Wat groente naar smaak mee wokken en op het bord met flink knoflooksausquote:
Bijna skattie, die Hagenees wil niet uploadenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:37 schreef FANN het volgende:
is het toepje van Coos al geplaatst ?
nee he want ik heb effe geschrold enzo... niks gezien
of heb ik hem gemist
Ik heb de hoogte van mijn hakken langzaam opgebouwd hahaha, en ligt eraan met sommige schoenen wel hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nah...
kan ik dus echt niet, heb je dan nooit pijn in je pootjes
tis een eigenwijs krengquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bijna skattie, die Hagenees wil niet uploaden
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Probeer 'm es....
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind die bruine het mooistquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de hoogte van mijn hakken langzaam opgebouwd hahaha, en ligt eraan met sommige schoenen wel hoor
Komt vast door dat Haagse accent van Coos, dat moet hij verwerkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is nog niet verwerkt zegt ie nu al een uur. Heel soms kan ik hem zelf wel afspelen
Ik ook, heb ze ook besteldquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt vast door dat Haagse accent van Coos, dat moet hij verwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |