Dat zeg ik. Verklaar je nader!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op band?!![]()
Jij hebt nog zo'n ouderwetse bandrecorder naast je pc met 23 inch monitor staan?
[ afbeelding ]
Jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Op band?!![]()
Jij hebt nog zo'n ouderwetse bandrecorder naast je pc met 23 inch monitor staan?
[ afbeelding ]
Mosselen zijn er met de R in de maand Deisyyquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Mosselen dus, ik hou van mosselen![]()
Maar de mosseltijd is toch nog niet voorbij Coos? De R zit toch nog steeds in de maand.
Ik had ze meneer Deisyy nog beloofd dit jaar
Moest vandaag toch wel een paar winkels af want bijna iedereen heeft de verkoop al gestopt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de mosseltijd is toch nog niet voorbij Coos? De R zit toch nog steeds in de maand.
Lekker geMact?quote:
Doe effe een samenvatting dan joh!!quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:51 schreef remlof het volgende:
Die vrijdagavondtrein uit Groningen naar de bewoonde wereld is altijd best gezellig
Het ene studentenmeisje tegen het andere: "ik heb een nieuwe jurk, ik moet er alleen nog ingroeien"
quote:
Net als mijn broer.quote:
Dat is volgens mij het enige waarvoor ik mijn auto soms mis: MacDriven.quote:
Mijn broer niet zozeer, maar thuis hadden we zo'n bakbeest staan. Met heel veel James Last en Demis Rousos.quote:
Dat heb ik met de Burger King.. Tering wat mis ik dat. Zooooo lekker als het voer bij de baas weer niet te haggelen was. Mc vind ik dan weer niksquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het enige waarvoor ik mijn auto soms mis: MacDriven.
Is toch minder, met de fiets.
Het mag 'officieel' ook alleen maar met de autoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het enige waarvoor ik mijn auto soms mis: MacDriven.
Is toch minder, met de fiets.
quote:
Ik vind bij Mac dan juist dat overduidelijke prefab weer erg lekker geloof ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:07 schreef Soury het volgende:
Dat heb ik met de Burger King.. Tering wat mis ik dat. Zooooo lekker als het voer bij de baas weer niet te haggelen was. Mc vind ik dan weer niks
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, hier hebben we Fann, vanavond wordt hij weer weg gehaald
Bekijk deze YouTube-video
is ook beter voor de lijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk....ik moet echt gaan minderen
het was voor mij ook echt driekwart jaar geledenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind bij Mac dan juist dat overduidelijke prefab weer erg lekker geloof ik.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
het was voor mij ook echt driekwart jaar geledenMaar lekker dat het was
Mac
en dan he
Ja, de superversie. Zat ook nog paprika, ui en champignon bij.quote:
Gewoon een whopper met bacon en met zonder kaas ;- ) .. Maar ik heb een kado'tje gekregen om 100 euro stuk te slaan bij de bijenkorf. Dan ben ik weer in de buurtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind bij Mac dan juist dat overduidelijke prefab weer erg lekker geloof ik.
Goed zo...tis niets onbeleefder dan om met liefde aangeboden eten af te slaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, de superversie. Zat ook nog paprika, ui en champignon bij.
Ik wilde eigenlijk gezond eten, maar we werden getracteerd, en dan neem je beleefd wat je wordt aangeboden
Hier ook strakkiesquote:
En weet je al waar je die honderd euro op gaat stukslaan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:15 schreef Soury het volgende:
Gewoon een whopper met bacon en met zonder kaas ;- ) .. Maar ik heb een kado'tje gekregen om 100 euro stuk te slaan bij de bijenkorf. Dan ben ik weer in de buurt
Nee maar dat lijkt me niet echt een moeilijk gevalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En weet je al waar je die honderd euro op gaat stukslaan?
Ik besta, maar word nerveus van dat soort winkels. Gut ik moet maar es een woning gaan zoeken in Klundert ofzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef Copycat het volgende:
Ik winkel graag in de Bijenkorf.
Ik winkel graag.
Ik winkel.
Ik besta.
Teun zou hoofdletters en smileys gebruikenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
Teun, net geregistreerd, heb je een Wilderiaans alter ego?
KLPD-lijst met criminele Marokkanen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
Afleidingsmanoeuvre.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Teun zou hoofdletters en smileys gebruiken.
Ja vandaar mijn tekst er nog onderquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is een nummer van Armin van Buuren.
Done en opzoutenquote:
Ik ben er nog niet gerust op. Dat geboortejaar? Klopt toch wel aardig?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Nee
![]()
Zou ook niet slim zijn om dan dezelfde naam te nemen
sorry hoorquote:
quote:
Dan zou ik dat moeten doen om te trollen, want ik neem aan dat je mijn standpunten wel aardig kentquote:
wat stom om dat terug te horenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, hier hebben we Fann, vanavond wordt hij weer weg gehaald
Tot hoelaat duurt 'tquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet gerust op. Dat geboortejaar? Klopt toch wel aardig?
Beetje pesten mag toch welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan zou ik dat moeten doen om te trollen, want ik neem aan dat je mijn standpunten wel aardig kent
Coos zit ervoor, met z'n gerechtenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
wat stom om dat terug te horen
sjesus![]()
dat is trouwen LS dat is Coos helemaal niet![]()
kutsfeer
Van 22.00 tot 06.00 uur dus ik ga naar binnen in de winter en kom er uit in de lentequote:
Zoek de trolquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan zou ik dat moeten doen om te trollen, want ik neem aan dat je mijn standpunten wel aardig kent
Nou, met Wilders vind ik dat niet zo heel erg leuk. Ik voel mij wat ongemakkelijk als ik in die hoek gezet wordt.quote:
Warm en lief. Zoals ze isquote:
Ah. Raar dat zo'n ouwe lul zich speciaal op Fok! registreert om hele jankverhalen op te gaan hangenquote:
die had HunnyBunny bedachtquote:
Lekker los op Colaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
Laysa, dit is the main act morgen
John O'Callaghan dus![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Warm en lief. Zoals ze isOoohh jeee ik word misselijk
Vond ik eigenlijk wel mee vallen eerlijk gezegdquote:
nah...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Warm en lief. Zoals ze isOoohh jeee ik word misselijk
Ik zit aan de wijn dus .....quote:
Lachkick heb ik niet, ik heb nog maar één uitzending zag ik. Die andere zijn ergens verloren gegaan. Ook die waar ik met Jaap praat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
die had HunnyBunny bedacht![]()
heb je die lachkick ook?
ik wilde effe snel een ploatje aanvragen en toen zei ik
weet je wat ook leuk is...
en toen ging ik geloof ik nog een kwartier verder voordat ik eindellijk
het ploatje aan kon vragen
Ja tof, ik hoor dat verder nooit dus heerlijkquote:
Ik ook volgens mij ben ik erger. En ik erger me ook eraan (mezelf dus)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Vond ik eigenlijk wel mee vallen eerlijk gezegd
Jij valt ook wel mee hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook volgens mij ben ik erger. En ik erger me ook eraan
Nou ik vind het wel wat hebben, ik zit alleen maar met dat Rotterdamse om me heen, Rollende R en Natte Tquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook volgens mij ben ik erger. En ik erger me ook eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |