Dat zeg ik. Verklaar je nader!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op band?!![]()
Jij hebt nog zo'n ouderwetse bandrecorder naast je pc met 23 inch monitor staan?
[ afbeelding ]
Jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Op band?!![]()
Jij hebt nog zo'n ouderwetse bandrecorder naast je pc met 23 inch monitor staan?
[ afbeelding ]
Mosselen zijn er met de R in de maand Deisyyquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Mosselen dus, ik hou van mosselen![]()
Maar de mosseltijd is toch nog niet voorbij Coos? De R zit toch nog steeds in de maand.
Ik had ze meneer Deisyy nog beloofd dit jaar
Moest vandaag toch wel een paar winkels af want bijna iedereen heeft de verkoop al gestopt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de mosseltijd is toch nog niet voorbij Coos? De R zit toch nog steeds in de maand.
Lekker geMact?quote:
Doe effe een samenvatting dan joh!!quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:51 schreef remlof het volgende:
Die vrijdagavondtrein uit Groningen naar de bewoonde wereld is altijd best gezellig
Het ene studentenmeisje tegen het andere: "ik heb een nieuwe jurk, ik moet er alleen nog ingroeien"
quote:
Net als mijn broer.quote:
Dat is volgens mij het enige waarvoor ik mijn auto soms mis: MacDriven.quote:
Mijn broer niet zozeer, maar thuis hadden we zo'n bakbeest staan. Met heel veel James Last en Demis Rousos.quote:
Dat heb ik met de Burger King.. Tering wat mis ik dat. Zooooo lekker als het voer bij de baas weer niet te haggelen was. Mc vind ik dan weer niksquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het enige waarvoor ik mijn auto soms mis: MacDriven.
Is toch minder, met de fiets.
Het mag 'officieel' ook alleen maar met de autoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het enige waarvoor ik mijn auto soms mis: MacDriven.
Is toch minder, met de fiets.
quote:
Ik vind bij Mac dan juist dat overduidelijke prefab weer erg lekker geloof ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:07 schreef Soury het volgende:
Dat heb ik met de Burger King.. Tering wat mis ik dat. Zooooo lekker als het voer bij de baas weer niet te haggelen was. Mc vind ik dan weer niks
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, hier hebben we Fann, vanavond wordt hij weer weg gehaald
Bekijk deze YouTube-video
is ook beter voor de lijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk....ik moet echt gaan minderen
het was voor mij ook echt driekwart jaar geledenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind bij Mac dan juist dat overduidelijke prefab weer erg lekker geloof ik.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
het was voor mij ook echt driekwart jaar geledenMaar lekker dat het was
Mac
en dan he
Ja, de superversie. Zat ook nog paprika, ui en champignon bij.quote:
Gewoon een whopper met bacon en met zonder kaas ;- ) .. Maar ik heb een kado'tje gekregen om 100 euro stuk te slaan bij de bijenkorf. Dan ben ik weer in de buurtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind bij Mac dan juist dat overduidelijke prefab weer erg lekker geloof ik.
Goed zo...tis niets onbeleefder dan om met liefde aangeboden eten af te slaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, de superversie. Zat ook nog paprika, ui en champignon bij.
Ik wilde eigenlijk gezond eten, maar we werden getracteerd, en dan neem je beleefd wat je wordt aangeboden
Hier ook strakkiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |