quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:00 schreef Trevland het volgende:
Sommige zeggen hai ik zeg doei![]()
mijn wekker gaat al weer om 6:30
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:00 schreef Trevland het volgende:
Sommige zeggen hai ik zeg doei![]()
mijn wekker gaat al weer om 6:30
Daarom zit je op FOK! ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo het bier is op bij de bejaarde![]()
Nooit gedacht dat een verjaardag bij zo'n oud wijf leuk zou zijn
Nee ik zit op fok omdat ik net terug ben van de verjaardag. Het bier daar was op dusquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo het bier is op bij de bejaarde![]()
Nooit gedacht dat een verjaardag bij zo'n oud wijf leuk zou zijn
Jawel ik zit er elke maandagochtend zonder bier dusquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Zonder bier is het niet meer leuk !
ik ook dacht 9uur zijn we weer thuis,maar was gezelliequote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel ik zit er elke maandagochtend zonder bier dus![]()
Maar was wel even verrassend gezellig. Ik had verwacht dat ik binnen een uurtje weer thuis zou zijn
Gelukkig is maandag de winkel openquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel ik zit er elke maandagochtend zonder bier dus![]()
Maar was wel even verrassend gezellig. Ik had verwacht dat ik binnen een uurtje weer thuis zou zijn
Ik ga toch geen bier meenemen naar mn werkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gelukkig is maandag de winkel open
Nee nee zo bedoel ik het nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga toch geen bier meenemen naar mn werk
Hoe dan wel?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee nee zo bedoel ik het niet
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik zit op fok omdat ik net terug ben van de verjaardag. Het bier daar was op dus
Thuis heb ik nog wel hoor, eerst ergens anders het bier opzuipen he dan pas je eigen bierquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maandag kun je nieuwe halen voor thuis
Zo moet het ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thuis heb ik nog wel hoor, eerst ergens anders het bier opzuipen he dan pas je eigen bier
Wil jij iets doen voor mij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |