Of een anti histamine-tabletje.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:50 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Een koud theezakje (eerst in gekookt water dompelen en dan af laten koelen) erop wil ook weleens helpen (kamillethee dan , dat is verzachtend voor je huid namelijk ) .
Een marathon in het park vanmiddag! Flap, GotC en necta in sneltreinvaart door de derde les van Evyquote:
Civ!quote:
Kijk es wat super! Goede actie!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Een marathon in het park vanmiddag! Flap, GotC en necta in sneltreinvaart door de derde les van Evy
Hoe is het met jou?
Ik zwaai me rot maar aanbellen ho maarquote:
Het voornemen is om vaker samen te lopen en het loopt absoluut een stuk lekkerder dan in je eentje dus ik stem helemaal voorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef RATMEN het volgende:
Kijk es wat super! Goede actie!
Met mij is het helemaaaal top.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zwaai me rot maar aanbellen ho maarHoe is het?
Zijn er trouwens mensen die vanavond zin hebben in een potje catan/cluedo/zinloos dobbelen? Ik heb zin om spelletjes te doen
Ik heb genoegquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:54 schreef Civilian het volgende:
Ben ondertussen nog wel ff snel langs de appiebier 's op
het is ook wel een beetje een last minute idee ineens hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:57 schreef zeemonster het volgende:
Ik niet .. ik ga heerlijk lezen vanavondVolgende keer doe ik mee Necta
Owkeejquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb genoegBeetje inschattingsfoutje bij mn feestje. Kom anders gewoon deze kant op, kijken we dan wel of het film/spelletje/zinloos geouwehoer wordt
Trams zijn best leukquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:04 schreef Civilian het volgende:
OwkeejHeb je nog wel 'n tijd en plaatsaanduiding voor mij dan?
Anders blijf ik doelloos met de tram rijden zonder eindbestemming
Nee, dat zijn ze nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Trams zijn best leuk![]()
oh, tijd heb ik niet in de PM gezet, ik ben thuis, kijk maar
Civ! Het zijn twee haltes! Je kan het kruipen bijna!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:13 schreef Civilian het volgende:
Nee, dat zijn ze nietHet is dat ik parkeergeld moet betalen, anders zat 't er nog dik in dat ik met de auto zou komen
Oh ik ben zo verschrikkelijk lui soms! Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Civ! Het zijn twee haltes! Je kan het kruipen bijna!
Oh dat geeft niet maar ik ben verdiept in een (voor velen ) kinderachtig boek , The Vampire Diariesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
het is ook wel een beetje een last minute idee ineens hoorVolgende keer zal ik het eerder aankondigen.
Neequote:Op zondag 21 maart 2010 00:13 schreef nectarientje het volgende:
Je hebt er mij niet mee hoorIk heb een beginnetje gemaakt met de filmopvoeding van Civ: pulp fiction. Het halen van de laatste tram bleek echter belangrijker dan de film
Hij houdt echt niet van wandelen geloof ik
En het feit dat je nu thuis bent, bewijst wel dat het echt een kippe-eindje isquote:Op zondag 21 maart 2010 00:19 schreef Civilian het volgende:
Neeik houd echt niet van wandelen
Niet om dit tijdstip, in mijn buurt
Ja, het is echt een klein eindjequote:Op zondag 21 maart 2010 00:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En het feit dat je nu thuis bent, bewijst wel dat het echt een kippe-eindje is
Oei! dan zal ik m nu niet afkijken![]()
Je hebt net gezien hoe je dan kan reagerenquote:Op zondag 21 maart 2010 00:24 schreef Civilian het volgende:
Ja, het is echt een klein eindjeOverdag wil ik 't best lopen, heb 't zelfs gedaan
Maar 's avonds, neuh..
Stel je voor dat ze me aanranden ofzo
Volgende keer zwaardje mee voor 'n wandeling dusquote:Op zondag 21 maart 2010 00:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je hebt net gezien hoe je dan kan reageren![]()
![]()
Ik duik denk ik maar geheel verantwoord mijn bed in. Slaap lekker!![]()
Heeft ze niet een tijdje geleden flink d'r hoofd gestoten? Klinkt namelijk nu als een zware hersenschudding. Is wel erg vaag allemaal, zou d'r toch niet gerust op zijn.quote:Op zondag 21 maart 2010 03:58 schreef SolidasRock het volgende:
Dat was me het dagje wel. Summer blijft maar overgeven zodra ze rechtop zit en klaagt nog steeds over de hoofdpijn. Op de heenweg ging alles goed tot vlak voor alphen a/d rijn ze ineens overgaf in de geleende auto () Toen heeft ze de hele dag op de bank gelegenen zodra ze rechtop kwam ging ze weer overgeven en op de terugweg moest ik elke kilometer stoppen.
Ik heb er 4 uren over gedaan van alphen a/d rijn naar den haag. Morgen ga ik met iemand anders en blijft zij thuis. Bijna spijt van dat ik uitgerekend nu moet verhuizen en niet 3 maanden geleden of over 3 maanden pas. Ik schiet continu in de stress omdat alles nu op mijn schouders rust.Heb ik iets over me uitgeroepen of zo?
Ik heb alle vijf de boeken op de ereader.. als je ze wil dan hoor ik het welquote:Op zondag 21 maart 2010 11:49 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heeft ze niet een tijdje geleden flink d'r hoofd gestoten? Klinkt namelijk nu als een zware hersenschudding. Is wel erg vaag allemaal, zou d'r toch niet gerust op zijn.
M'n oog is trouwens weer dik. Nu ook btje blauwig. Ziet er toch naar uit dat iemand (of ik zelf) me heeft mishandeld zonder dat ik het weetZit al de hele ochtend mn vrijdag na te lopen of ik mss mn hoofd heb gestoten ofzo, maar kan echt niets bedenken.
Ow en zeemonster....volg je de serie ook? Die vind ik eigenlijk een stuk boeiender dan de boeken
Zij heeft ruzie met een meisje uit mijn vriendengroep en zodoende willen mijn vrienden haar (en mij) niet helpen met verhuizen.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:07 schreef zeemonster het volgende:
Verhuizen is niet makkelijk als er iemand ziek is, maar verhuis je helemaal alleen ? Dan is het nog minder makkelijk kan ik mij voorstellen.. Het is handiger als je het met een groepje doet denk ik?
Succes met verhuizen en beterschap .
Jij bent verantwoordelijk, want jij hebt de auto geleend en hem op het moment door een derde laten besturen.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zij heeft ruzie met een meisje uit mijn vriendengroep en zodoende willen mijn vrienden haar (en mij) niet helpen met verhuizen.
Ze is hele dag thuis gebleven, als ze rechtop staat gaat ze nog steeds overgeven, ze kan nu alleen maar plat liggen en ze heeft haar hoofd bij mijn weten niet gestoten? Ze weigert ook te eten vanaf gisterochtend.
Overigens, ik heb een auto geleend, de persoon die me hielp vandaag heeft de auto ff verplaatst en ondanks mijn geroep is hij achteruit tegen een paal gebotst, stukje lak van bumper is eraf. Wie is nu verantwoordelijk voor de schade?
Nope, van mijn makker.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Jij bent verantwoordelijk, want jij hebt de auto geleend en hem op het moment door een derde laten besturen.
Is het een huurauto?
Tja .. als je vriend met de schade kan leven heb je geluk , is het alleen een beetje lakschade of ook een deuk? Aangezien het een paaltje wasquote:
Lakschade op bumper, het was eerst een deuk maar het is uit zichzelf weer rechtgekomen.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:23 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Tja .. als je vriend met de schade kan leven heb je geluk , is het alleen een beetje lakschade of ook een deuk? Aangezien het een paaltje was.
Lakschade kan je misschien nog wel wegpoetsen of netjes met een lakstift bijwerken (hele kleine lakschades dan)
nog wat leuks gekocht?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:10 schreef Flappekz het volgende:
Het is echt weer heerlijk weer zo te zien. Zo ff lekker de stad in
Fijne vrienden. Volwassen reactie ook van zequote:Op zondag 21 maart 2010 15:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zij heeft ruzie met een meisje uit mijn vriendengroep en zodoende willen mijn vrienden haar (en mij) niet helpen met verhuizen.
Jijquote:Overigens, ik heb een auto geleend, de persoon die me hielp vandaag heeft de auto ff verplaatst en ondanks mijn geroep is hij achteruit tegen een paal gebotst, stukje lak van bumper is eraf. Wie is nu verantwoordelijk voor de schade?
Wettelijk gezien je vriend die die schade heeft gereden, moreel gezien vind ik dat jij er voor op moet draaien. Jij hebt die auto geleend en draagt daar moreel gezien de verantwoordelijkheid voorquote:Op zondag 21 maart 2010 15:07 schreef SolidasRock het volgende:
Overigens, ik heb een auto geleend, de persoon die me hielp vandaag heeft de auto ff verplaatst en ondanks mijn geroep is hij achteruit tegen een paal gebotst, stukje lak van bumper is eraf. Wie is nu verantwoordelijk voor de schade?
Ik zou bijna zeggen deel de kosten....quote:Op zondag 21 maart 2010 16:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wettelijk gezien je vriend die die schade heeft gereden, moreel gezien vind ik dat jij er voor op moet draaien. Jij hebt die auto geleend en draagt daar moreel gezien de verantwoordelijkheid voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |