Of een anti histamine-tabletje.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:50 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Een koud theezakje (eerst in gekookt water dompelen en dan af laten koelen) erop wil ook weleens helpen (kamillethee dan , dat is verzachtend voor je huid namelijk ) .
Een marathon in het park vanmiddag! Flap, GotC en necta in sneltreinvaart door de derde les van Evyquote:
Civ!quote:
Kijk es wat super! Goede actie!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Een marathon in het park vanmiddag! Flap, GotC en necta in sneltreinvaart door de derde les van Evy
Hoe is het met jou?
Ik zwaai me rot maar aanbellen ho maarquote:
Het voornemen is om vaker samen te lopen en het loopt absoluut een stuk lekkerder dan in je eentje dus ik stem helemaal voorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef RATMEN het volgende:
Kijk es wat super! Goede actie!
Met mij is het helemaaaal top.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zwaai me rot maar aanbellen ho maarHoe is het?
Zijn er trouwens mensen die vanavond zin hebben in een potje catan/cluedo/zinloos dobbelen? Ik heb zin om spelletjes te doen
Ik heb genoegquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:54 schreef Civilian het volgende:
Ben ondertussen nog wel ff snel langs de appiebier 's op
het is ook wel een beetje een last minute idee ineens hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:57 schreef zeemonster het volgende:
Ik niet .. ik ga heerlijk lezen vanavondVolgende keer doe ik mee Necta
Owkeejquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb genoegBeetje inschattingsfoutje bij mn feestje. Kom anders gewoon deze kant op, kijken we dan wel of het film/spelletje/zinloos geouwehoer wordt
Trams zijn best leukquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:04 schreef Civilian het volgende:
OwkeejHeb je nog wel 'n tijd en plaatsaanduiding voor mij dan?
Anders blijf ik doelloos met de tram rijden zonder eindbestemming
Nee, dat zijn ze nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Trams zijn best leuk![]()
oh, tijd heb ik niet in de PM gezet, ik ben thuis, kijk maar
Civ! Het zijn twee haltes! Je kan het kruipen bijna!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:13 schreef Civilian het volgende:
Nee, dat zijn ze nietHet is dat ik parkeergeld moet betalen, anders zat 't er nog dik in dat ik met de auto zou komen
Oh ik ben zo verschrikkelijk lui soms! Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Civ! Het zijn twee haltes! Je kan het kruipen bijna!
Oh dat geeft niet maar ik ben verdiept in een (voor velen ) kinderachtig boek , The Vampire Diariesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
het is ook wel een beetje een last minute idee ineens hoorVolgende keer zal ik het eerder aankondigen.
Neequote:Op zondag 21 maart 2010 00:13 schreef nectarientje het volgende:
Je hebt er mij niet mee hoorIk heb een beginnetje gemaakt met de filmopvoeding van Civ: pulp fiction. Het halen van de laatste tram bleek echter belangrijker dan de film
Hij houdt echt niet van wandelen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |