abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79392893
quote:
Op zondag 21 maart 2010 00:19 schreef Civilian het volgende:
Nee ik houd echt niet van wandelen Niet om dit tijdstip, in mijn buurt
En het feit dat je nu thuis bent, bewijst wel dat het echt een kippe-eindje is

Oei! dan zal ik m nu niet afkijken
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zondag 21 maart 2010 @ 00:24:57 #177
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_79393016
quote:
Op zondag 21 maart 2010 00:20 schreef nectarientje het volgende:

[..]

En het feit dat je nu thuis bent, bewijst wel dat het echt een kippe-eindje is

Oei! dan zal ik m nu niet afkijken
Ja, het is echt een klein eindje Overdag wil ik 't best lopen, heb 't zelfs gedaan Maar 's avonds, neuh..
Stel je voor dat ze me aanranden ofzo
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_79393080
quote:
Op zondag 21 maart 2010 00:24 schreef Civilian het volgende:
Ja, het is echt een klein eindje Overdag wil ik 't best lopen, heb 't zelfs gedaan Maar 's avonds, neuh..
Stel je voor dat ze me aanranden ofzo
Je hebt net gezien hoe je dan kan reageren
Ik duik denk ik maar geheel verantwoord mijn bed in. Slaap lekker!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zondag 21 maart 2010 @ 00:29:49 #179
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_79393159
quote:
Op zondag 21 maart 2010 00:27 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Je hebt net gezien hoe je dan kan reageren
Ik duik denk ik maar geheel verantwoord mijn bed in. Slaap lekker!
Volgende keer zwaardje mee voor 'n wandeling dus
Ik duik er zo ook in
Was gezellig! Slaap lekker!
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_79396133
Dat was me het dagje wel. Summer blijft maar overgeven zodra ze rechtop zit en klaagt nog steeds over de hoofdpijn. Op de heenweg ging alles goed tot vlak voor alphen a/d rijn ze ineens overgaf in de geleende auto ( ) Toen heeft ze de hele dag op de bank gelegenen zodra ze rechtop kwam ging ze weer overgeven en op de terugweg moest ik elke kilometer stoppen.

Ik heb er 4 uren over gedaan van alphen a/d rijn naar den haag. Morgen ga ik met iemand anders en blijft zij thuis. Bijna spijt van dat ik uitgerekend nu moet verhuizen en niet 3 maanden geleden of over 3 maanden pas. Ik schiet continu in de stress omdat alles nu op mijn schouders rust. Heb ik iets over me uitgeroepen of zo?
pi_79398132
Verhuizen is niet makkelijk als er iemand ziek is, maar verhuis je helemaal alleen ? Dan is het nog minder makkelijk kan ik mij voorstellen.. Het is handiger als je het met een groepje doet denk ik?

Succes met verhuizen en beterschap .
  zondag 21 maart 2010 @ 11:31:42 #182
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_79398682
Goedemorgen allemaal!

Solid, het is gewoon een kwestie van pure pech...jullie kunnen er alle 2 nix aan doen toch? Succes en sterkte in ieder geval!
Ik ben van pindavlees
pi_79399139
quote:
Op zondag 21 maart 2010 03:58 schreef SolidasRock het volgende:
Dat was me het dagje wel. Summer blijft maar overgeven zodra ze rechtop zit en klaagt nog steeds over de hoofdpijn. Op de heenweg ging alles goed tot vlak voor alphen a/d rijn ze ineens overgaf in de geleende auto ( ) Toen heeft ze de hele dag op de bank gelegenen zodra ze rechtop kwam ging ze weer overgeven en op de terugweg moest ik elke kilometer stoppen.

Ik heb er 4 uren over gedaan van alphen a/d rijn naar den haag. Morgen ga ik met iemand anders en blijft zij thuis. Bijna spijt van dat ik uitgerekend nu moet verhuizen en niet 3 maanden geleden of over 3 maanden pas. Ik schiet continu in de stress omdat alles nu op mijn schouders rust. Heb ik iets over me uitgeroepen of zo?
Heeft ze niet een tijdje geleden flink d'r hoofd gestoten? Klinkt namelijk nu als een zware hersenschudding. Is wel erg vaag allemaal, zou d'r toch niet gerust op zijn.

M'n oog is trouwens weer dik. Nu ook btje blauwig. Ziet er toch naar uit dat iemand (of ik zelf) me heeft mishandeld zonder dat ik het weet Zit al de hele ochtend mn vrijdag na te lopen of ik mss mn hoofd heb gestoten ofzo, maar kan echt niets bedenken.

Ow en zeemonster....volg je de serie ook? Die vind ik eigenlijk een stuk boeiender dan de boeken
pi_79399475
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:49 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Heeft ze niet een tijdje geleden flink d'r hoofd gestoten? Klinkt namelijk nu als een zware hersenschudding. Is wel erg vaag allemaal, zou d'r toch niet gerust op zijn.

M'n oog is trouwens weer dik. Nu ook btje blauwig. Ziet er toch naar uit dat iemand (of ik zelf) me heeft mishandeld zonder dat ik het weet Zit al de hele ochtend mn vrijdag na te lopen of ik mss mn hoofd heb gestoten ofzo, maar kan echt niets bedenken.

Ow en zeemonster....volg je de serie ook? Die vind ik eigenlijk een stuk boeiender dan de boeken
Ik heb alle vijf de boeken op de ereader.. als je ze wil dan hoor ik het wel , je kan ze met Adobe Digital Editions ook prima op de pc lezen. Ik vind boeken bijna altijd leuker Stiekem heb ik ook Twilight gelezen en die is ook leuker als boek dan de film (alle vier de delen).

Maar ik kijk ze ook hoor , het oog wil ook wat anders als letters . Leuke serie iig!
  zondag 21 maart 2010 @ 12:10:17 #185
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_79399824
Het is echt weer heerlijk weer zo te zien. Zo ff lekker de stad in
Ik ben van pindavlees
pi_79405198
Oeh nog maar 2 dagen voordat ik mijn andere auto krijg . Wat kan een mens toch blij zijn met iets stoms als een vervoersmiddel .. Maar goed ik kan net zo enthousiast reageren op een plastic polshorloge bij wijze van spreken .
pi_79405927
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:07 schreef zeemonster het volgende:
Verhuizen is niet makkelijk als er iemand ziek is, maar verhuis je helemaal alleen ? Dan is het nog minder makkelijk kan ik mij voorstellen.. Het is handiger als je het met een groepje doet denk ik?

Succes met verhuizen en beterschap .
Zij heeft ruzie met een meisje uit mijn vriendengroep en zodoende willen mijn vrienden haar (en mij) niet helpen met verhuizen.

Ze is hele dag thuis gebleven, als ze rechtop staat gaat ze nog steeds overgeven, ze kan nu alleen maar plat liggen en ze heeft haar hoofd bij mijn weten niet gestoten? Ze weigert ook te eten vanaf gisterochtend.

Overigens, ik heb een auto geleend, de persoon die me hielp vandaag heeft de auto ff verplaatst en ondanks mijn geroep is hij achteruit tegen een paal gebotst, stukje lak van bumper is eraf. Wie is nu verantwoordelijk voor de schade?

De mensen die denken dat het niet slechter kan, hebben het allemaal mis...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2010 15:20:36 ]
pi_79406369
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:07 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Zij heeft ruzie met een meisje uit mijn vriendengroep en zodoende willen mijn vrienden haar (en mij) niet helpen met verhuizen.

Ze is hele dag thuis gebleven, als ze rechtop staat gaat ze nog steeds overgeven, ze kan nu alleen maar plat liggen en ze heeft haar hoofd bij mijn weten niet gestoten? Ze weigert ook te eten vanaf gisterochtend.

Overigens, ik heb een auto geleend, de persoon die me hielp vandaag heeft de auto ff verplaatst en ondanks mijn geroep is hij achteruit tegen een paal gebotst, stukje lak van bumper is eraf. Wie is nu verantwoordelijk voor de schade?
Jij bent verantwoordelijk, want jij hebt de auto geleend en hem op het moment door een derde laten besturen.

Is het een huurauto?
pi_79406379
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:20 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Jij bent verantwoordelijk, want jij hebt de auto geleend en hem op het moment door een derde laten besturen.

Is het een huurauto?
Nope, van mijn makker.
pi_79406492
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:20 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Nope, van mijn makker.
Tja .. als je vriend met de schade kan leven heb je geluk , is het alleen een beetje lakschade of ook een deuk? Aangezien het een paaltje was .

Lakschade kan je misschien nog wel wegpoetsen of netjes met een lakstift bijwerken (hele kleine lakschades dan)
pi_79407244
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:23 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Tja .. als je vriend met de schade kan leven heb je geluk , is het alleen een beetje lakschade of ook een deuk? Aangezien het een paaltje was .

Lakschade kan je misschien nog wel wegpoetsen of netjes met een lakstift bijwerken (hele kleine lakschades dan)
Lakschade op bumper, het was eerst een deuk maar het is uit zichzelf weer rechtgekomen.
pi_79407483
Tja als je het eerlijk gaat doen , wordt het uit eigen zak betalen , zoveel verstand heb ik er niet van . Misschien even vragen naar hoe je vriend verzekerd is wat betreft de auto? En anders je eigen verzekering even bellen (schade aan derden , je WA verzekering) . Alleen jij hebt niet gereden , dus jouw verzekering zal het niet vergoeden denk ik.

Ik zou het zelf trouwens niet durven hoor, een auto van iemand lenen en er dan een ander in laten rijden . Goede les voor de toekomst . Maar het zal wel loslopen , bel gewoon de eigenaar van de auto even .
pi_79407613
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:10 schreef Flappekz het volgende:
Het is echt weer heerlijk weer zo te zien. Zo ff lekker de stad in
nog wat leuks gekocht?
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_79408969
quote:

[..]

Fijne vrienden. Volwassen reactie ook van ze
quote:
Jij
Don't you love her madly?
pi_79409115
quote:

Wettelijk gezien je vriend die die schade heeft gereden, moreel gezien vind ik dat jij er voor op moet draaien. Jij hebt die auto geleend en draagt daar moreel gezien de verantwoordelijkheid voor
pi_79414104
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:33 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Wettelijk gezien je vriend die die schade heeft gereden, moreel gezien vind ik dat jij er voor op moet draaien. Jij hebt die auto geleend en draagt daar moreel gezien de verantwoordelijkheid voor
Ik zou bijna zeggen deel de kosten....
  zondag 21 maart 2010 @ 19:14:54 #197
17979 MissMSX
Knightmare
pi_79414930
Ik zou zeggen dat jij moreel verplicht bent alles te doen om te zorgen dat de vriend van wie je de auto hebt geleend schadeloos gesteld wordt. Maar degene die reed is uiteindelijk degene die z'n portemonnee zal moeten trekken. Als die om wat voor reden dan ook moeilijk gaat doen moet jij iig de autoeigenaar uit je eigen zak betalen vind ik.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zondag 21 maart 2010 @ 20:15:56 #198
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_79417805
Ik ben vandaag heen en weer naar Katwijk gefietst. Dat was leuk
Voices tell me I'm the shit.
pi_79426118
Fijn weekend was het .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  zondag 21 maart 2010 @ 22:02:27 #200
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_79426237
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:53 schreef Marvelous het volgende:

[..]

nog wat leuks gekocht?
Yep
Ik ben van pindavlees
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties