abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79333234
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:55 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik denk met een redelijke zekerheid te kunnen stellen dat gewelddadig zijn in bed (zoals bedreven en beschreven m.b.t. Sander V) wel degelijk een uitzondering is. En gelukkig ook maar.
Nou ja, er is natuurlijk wel een verschil tussen een ferme tik op de kont en wurgseks.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:59:30 #252
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_79333280
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:54 schreef Leandra het volgende:
- Verhaal -
5.000,- maar!?! Armoedzaaiers!

Er komt een onderzoek naar hoe het kon gebeuren dat meneer een uniform kreeg. Ik ben wel benieuwd!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_79333351
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou ja, er is natuurlijk wel een verschil tussen een ferme tik op de kont en wurgseks.
Precies
Edit: en een verschil is er ook tussen gewenst en ongewenst

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2010 13:04:18 ]
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:05:44 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79333476
Ik weet niet hoor, maar als mensen aan wurgseks doen dan is het meestal vooral degene die gewurgd wordt die het spannend vindt, en die het initieert, dat lijkt me bij Sander V. niet het geval.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:08:15 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79333568
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:55 schreef Teun_ZHV het volgende:

Ik denk met een redelijke zekerheid te kunnen stellen dat gewelddadig zijn in bed (zoals bedreven en beschreven m.b.t. Sander V) wel degelijk een uitzondering is. En gelukkig ook maar.
Ik denk het niet. Gelukkig maar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:08:47 #256
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79333586
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:05 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet hoor, maar als mensen aan wurgseks doen dan is het meestal vooral degene die gewurgd wordt die het spannend vindt, en die het initieert, dat lijkt me bij Sander V. niet het geval.
en het feit dat ze het allebei deden maar dat hij soms even eruit gehaald moest worden lijkt me toch dat de initiatie ok was
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79333619
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

5.000,- maar!?! Armoedzaaiers!

Er komt een onderzoek naar hoe het kon gebeuren dat meneer een uniform kreeg. Ik ben wel benieuwd!
Het verbaast mij niets, ik verwonder mij slechts over de verbazing hier.
Het valt mij zelfs mee dat "het blauw" niet nog veel vaker in de fout gaat. Het zijn veelal mensen met een vmbo vooropleiding die wel dagelijks blootgesteld worden aan minder normale en/of extreme situaties. Dat men dát nog zo vaak aankan met die "beperkte" capaciteit, vind ik wel weer knap.

Dat ik niet of nauwelijks met die voorgeprogrammeerde tollenaars uit de voeten kan, is weer iets anders.
pi_79333660
Ik ben werekelijk stomverbaasd dat een heleboel mensen hier de verklaring van een of andere anonieme ex die naar de pers stapt, klakkeloos voor waar aannemen.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:09 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]
Het zijn veelal mensen met een vmbo vooropleiding die wel dagelijks blootgesteld worden aan minder normale en/of extreme situaties. Dat men dát nog zo vaak aankan met die "beperkte" capaciteit, vind ik wel weer knap.
Volgens mij heeft intelligentie niet veel te maken met het kunnen handlen van extreme situaties.

Het helpt misschien wel om de juiste keuzes te kunnen maken op zo'n moment, maar ik denk niet dat de kans op totaal doordraaien bij intelligente mensen kleiner is bedoel ik
pi_79333706
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:10 schreef Helly het volgende:
Ik ben werekelijk stomverbaasd dat een heleboel mensen hier de verklaring van een of andere anonieme ex die naar de pers stapt, klakkeloos voor waar aannemen.
En dan nog uit de Telegraaf ook.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:12:00 #260
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_79333710
quote:
Dit topic toont aan hoe waardeloos 'gezond verstand' van mensen soms is.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:12:14 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79333719
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:08 schreef Re het volgende:
[..]
en het feit dat ze het allebei deden maar dat hij soms even eruit gehaald moest worden lijkt me toch dat de initiatie ok was
Dat geeft vooralsnog aan dat zij er niet op tegen was, dat geeft nog steeds niet aan dat het haar voorstel was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_79333747
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Gelukkig maar.
Ik volg je even niet, jij denkt dat veel mensen kicken op types als Sander V en hun geweld?
Ik ben dat in mijn leven nog bij geen enkele dame tegengekomen
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:12:56 #263
116015 SicSicSics
pi_79333753
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het verbaast mij niets, ik verwonder mij slechts over de verbazing hier.
Het valt mij zelfs mee dat "het blauw" niet nog veel vaker in de fout gaat. Het zijn veelal mensen met een vmbo vooropleiding die wel dagelijks blootgesteld worden aan minder normale en/of extreme situaties. Dat men dát nog zo vaak aankan met die "beperkte" capaciteit, vind ik wel weer knap.

Dat ik niet of nauwelijks met die voorgeprogrammeerde tollenaars uit de voeten kan, is weer iets anders.
If you pay peanuts...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_79333767
quote:
Neemt niet weg dat het wel waar kan zijn, en dat is niet geheel verrassend gezien wat hij heeft gedaan.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:14:11 #265
116015 SicSicSics
pi_79333819
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik volg je even niet, jij denkt dat veel mensen kicken op types als Sander V en hun geweld?
Je bent waarschijnlijk ook geen agressieve kleerkast die aan de anabolen en onder de tattoo's zit.
Fine, fuck you then!
pi_79333877
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:12 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

If you pay peanuts...
Jups, of, "If you want monkeys...."
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:15:44 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79333878
quote:
We hebben inmiddels al 2 exen die naar de pers zijn gestapt of door de pers zijn benaderd, een Esther en een Anneke.
Ik heb geen idee of ze in hun naïviteit vragen (van de pers) beantwoord hebben, of graag hun 15 minutes of fame pakken, of simpelweg te stom zijn om eerst naar de politie te stappen en een verklaring af te geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:15:52 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79333883
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:12 schreef Teun_ZHV het volgende:

Nee, ik denk dat er veel mensen zijn waarbij het er in de slaapkamer ook ruw(er) aan toegaat.
pi_79333912
Ach, als je zijn foto zag dan is het toch logisch dat die gast niet spoort. Hij heeft gewoon een uitstraling waaruit je kan afleiden dat hij agressief is.
pi_79333964
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Protocollen worden niet voor niets bedacht. Zonder dat gaat er nog veel en veel meer fout.
Dat weet je niet. Als mensen weer meer zelf verantwoordelijk voor hun gedrag worden gehouden, dan heb je die protocollen ook niet nodig.
Nu is het in Nederland (volgens die knakker op de radio) een soort Pavlovreactie geworden: Er gaat iets mis -> er wordt een nieuwe regel of protocol ingesteld -> hopelijk paîs en vree. En dan krijg je dus een bevolking die wil (eist) dat heel het leven in protocollen is vastgelegd, want er mocht eens iets misgaan of niet in een draaiboek staan. En ondertussen is het symptoombestrijding ipv de oorzaak aanpakken. Een loze oplossing dus, maar de burger kan weer rustig slapen, want er is immers een nieuw protocol!
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_79334041
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:16 schreef CasB het volgende:
Ach, als je zijn foto zag dan is het toch logisch dat die gast niet spoort. Hij heeft gewoon een uitstraling waaruit je kan afleiden dat hij agressief is.
Laag voorhoofd, doorlopende wenkbrauw, dat soort werk?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_79334083
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fysiognomie Lees vooral de laatste zin even.
pi_79334101
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk ook geen agressieve kleerkast die aan de anabolen en onder de tattoo's zit.
Nee, dat niet. Maar met mijn 47 jaar volgens mij wel een redelijke ervaringsdeskundige. Daarnaast deel je op een zekere leeftijd ervaringen uit met soortgenoten die ook niet stil hebben gelegen. Ik kom dan ongepast en extreem geweld niet of nauwelijks tegen.
pi_79334131
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

We hebben inmiddels al 2 exen die naar de pers zijn gestapt of door de pers zijn benaderd, een Esther en een Anneke.
Ik heb geen idee of ze in hun naïviteit vragen (van de pers) beantwoord hebben, of graag hun 15 minutes of fame pakken, of simpelweg te stom zijn om eerst naar de politie te stappen en een verklaring af te geven.
Mag ik een linkje? Ik heb alleen die ene gelezen en die namen zijn ook nieuw voor me.
pi_79334290
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Als mensen weer meer zelf verantwoordelijk voor hun gedrag worden gehouden, dan heb je die protocollen ook niet nodig.
Nu is het in Nederland (volgens die knakker op de radio) een soort Pavlovreactie geworden: Er gaat iets mis -> er wordt een nieuwe regel of protocol ingesteld -> hopelijk paîs en vree. En dan krijg je dus een bevolking die wil (eist) dat heel het leven in protocollen is vastgelegd, want er mocht eens iets misgaan of niet in een draaiboek staan. En ondertussen is het symptoombestrijding ipv de oorzaak aanpakken. Een loze oplossing dus, maar de burger kan weer rustig slapen, want er is immers een nieuw protocol!
Zoals ik al zei, protocollen zijn niet voor niets bedacht. Ze zijn er juist omdat het individu vaak faalt en/of dingen vergeet en over het hoofd ziet (zo zijn ze dan ook ontstaan) Ik ben het wel met je eens dat je in sommige situaties van een protocol af moet wijken, maar wat mij betreft, volgt er dan onmiddellijk weer een ander protocol. Door de bank genomen ben je er volgens mij het beste mee af.

Alleen moet er wel iemand zijn die beslissingen durft te nemen. En daar zit volgens mij vaak een zekere angst om bij een verkeerde beslissing onderuit gehaald te worden (einde carrière)
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:27:26 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79334329
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Teun_ZHV het volgende:

Nee, dat niet. Maar met mijn 47 jaar volgens mij wel een redelijke ervaringsdeskundige. Daarnaast deel je op een zekere leeftijd ervaringen uit met soortgenoten die ook niet stil hebben gelegen. Ik kom dan ongepast en extreem geweld niet of nauwelijks tegen.
Ongepast en extreem geweld is ook maar net welke connotatie je er zelf aan geeft.
pi_79334446
quote:
Beetje macho inderdaad, maar niet alle macho's zijn agressief natuurlijk.
pi_79334478
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:20 schreef Helly het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fysiognomie Lees vooral de laatste zin even.
Je kan wel bepaalde persoonlijkheden aan iemands uiterlijk aflezen, hoor.
Maar dan wat minder goed in zwembroek.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:34:17 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79334550
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Helly het volgende:
[..]
Mag ik een linkje? Ik heb alleen die ene gelezen en die namen zijn ook nieuw voor me.
Beide artikelen staan compleet in deze posts... die overigens uit dit topic komen.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:18 schreef Jojoke het volgende:
Hele Telegraaf-artikel
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)dadig_in_bed___.html
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:27 schreef Jojoke het volgende:
Hele AD-artikel
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/22(...)-Milly-kaartje.dhtml
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_79334566
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ongepast en extreem geweld is ook maar net welke connotatie je er zelf aan geeft.
Ik ga er vanuit dat ik na een robbertje plezier al mijn ledematen nog kan gebruiken en er nergens blijvend letsel is ontstaan. Nóg veel belangrijker: dat het voor beiden gewenst en plezierig was. En misschien nóg belangrijker; dat bij alles wat je deed en/of onderging, er sprake was van wederzijds respect en het in de hand houden van bewustzijnsvernauwing. Kortom, zelfcontrole.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:39:28 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79334744
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan wel bepaalde persoonlijkheden aan iemands uiterlijk aflezen, hoor.
Maar dan wat minder goed in zwembroek.
Ja, maar in een hoop gevallen wordt dat gedaan door mensen die geen flauw idee hebben waarmee ze bezig zijn en dan is het gewoon vooringenomenheid.

Als een knul van 2 meter gezeik heeft met een etterbakje van 1.74 dan maakt het ook al weinig meer uit of dat kleine huftertje net tegen die knul van 2 meter gezegd heeft dat hij hem op zal zoeken en neer zal schieten, dan zijn er altijd mensen die het met "ja maar hij is maar heel klein" proberen te vergoeilijken.

Als er al bepaalde karaktereigenschappen zijn af te lezen aan iemands uiterlijk dan is dat iig niet door de meute te doen, want zelfs de meest hufterig uitziende persoon wordt ineens als leuk en betrouwbaar gezien als hij Idols wint of acteur is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:41:32 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79334827
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:34 schreef Teun_ZHV het volgende:

Ik ga er vanuit dat ik na een robbertje plezier al mijn ledematen nog kan gebruiken en er nergens blijvend letsel is ontstaan. Nóg veel belangrijker: dat het voor beiden gewenst en plezierig was. En misschien nóg belangrijker; dat bij alles wat je deed en/of onderging, er sprake was van wederzijds respect en het in de hand houden van bewustzijnsvernauwing. Kortom, zelfcontrole.
En dat kan volgens jou niet met ruigere seks?
pi_79334917
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dat kan volgens jou niet met ruigere seks?
Maar waar schrijf ik ergens dat ik tegen ruigere sex ben
Ik heb één en ander in verband gebracht met het handelen van Sander V. Daar verwijs ik dan ook expliciet naar in die bewuste posting. En jij was in je reactie blij dat er wel van die types rond lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2010 13:44:16 ]
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:44:49 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79334969
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:43 schreef Teun_ZHV het volgende:

Maar waar schrijf ik ergens dat ik tegen ruigere sex ben
Ik heb één en ander in verband gebracht met het handelen van Sander V. Daar verwijs ik dan ook naar in die bewuste posting. En jij was in je reactie blij dat er wel van die types rond lopen.
Ik reageerde op deze post van jou:
quote:
Gewelddadig zijn in bed dus ...
pi_79335048
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar in een hoop gevallen wordt dat gedaan door mensen die geen flauw idee hebben waarmee ze bezig zijn en dan is het gewoon vooringenomenheid.

Als een knul van 2 meter gezeik heeft met een etterbakje van 1.74 dan maakt het ook al weinig meer uit of dat kleine huftertje net tegen die knul van 2 meter gezegd heeft dat hij hem op zal zoeken en neer zal schieten, dan zijn er altijd mensen die het met "ja maar hij is maar heel klein" proberen te vergoeilijken.

Als er al bepaalde karaktereigenschappen zijn af te lezen aan iemands uiterlijk dan is dat iig niet door de meute te doen, want zelfs de meest hufterig uitziende persoon wordt ineens als leuk en betrouwbaar gezien als hij Idols wint of acteur is.
Ik had het meer over bepaalde uiterlijke kenmerken zoals van die mooiboy types, waarbij je echt al een beetje weet met wat voor'n soort type jongen je te maken hebt.
Maar zoiets als een "moordenaars-look" geloof ik ook niet echt in. Hoewel ik soms ook wel rillingen krijg van bepaalde foto's van psychopaten, maar dat is meer achteraf, omdat je dan al weet wat ze gedaan hebben. Dan zie je ook wat je wil zien.

Toch zijn mensen redelijk vaak wel afhankelijk van eerste indrukken. En in sommige gevallen merk je dan wel of iemand een creep is of niet, maar op basis van de foto van Sander V. kan je echt niet meer zeggen dan "macho".
Zoals deze:

Zwaar gestoord die lui, maar ik zie het er niet echt aan af. Beetje dode blik misschien, maar ja. Als je niet beter wist zou je het er echt niet aan af zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door -Strawberry- op 19-03-2010 13:52:05 ]
pi_79335101
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik reageerde op deze post van jou:
[..]

Gewelddadig zijn in bed dus ...
Ja, dat weet ik toch
Maar daar staat dan ook "(zoals bedreven en beschreven m.b.t. Sander V)"
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:51:00 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79335193
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:

Ja, dat weet ik toch
Maar daar staat dan ook "(zoals bedreven en beschreven m.b.t. Sander V)"
Desalniettemin gaat het daarbij nog steeds om de sexual act, niet om de persoon. En die sexual act lijkt mij niet zo out there.
pi_79335368
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zoals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zwaar gestoord die lui, maar ik zie het er niet echt aan af. Beetje dode blik misschien, maar ja. Als je niet beter wist zou je het er echt niet aan af zien.
Zo kijken alle Oostblokkers .

Maar dan zijn we het eens, dat je iemands karakter inderdaad niet aan zijn uiterlijk kunt aflezen (en de wetenschap is het dara grotendeels ook mee eens).
pi_79335433
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik had het meer over bepaalde uiterlijke kenmerken zoals van die mooiboy types, waarbij je echt al een beetje weet met wat voor'n soort type jongen je te maken hebt.
Maar zoiets als een "moordenaars-look" geloof ik ook niet echt in. Hoewel ik soms ook wel rillingen krijg van bepaalde foto's van psychopaten, maar dat is meer achteraf, omdat je dan al weet wat ze gedaan hebben. Dan zie je ook wat je wil zien.

Toch zijn mensen redelijk vaak wel afhankelijk van eerste indrukken. En in sommige gevallen merk je dan wel of iemand een creep is of niet, maar op basis van de foto van Sander V. kan je echt niet meer zeggen dan "macho".
Zoals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

als ik zo naar hun gezichten kijk dan denk ik dat het freaks zijn die met hamers en schroevedraaiers zwervers bewerken en dat filmen
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:57:58 #290
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_79335442
Zijn (ex) vriendinnen deugen dus óók al niet. Nogal een pretje voor de familie van Milly om al die verhalen over geweldadige sex in de krant te lezen..... Echt iets waar ze vast helemaal blij van worden...

Een fatsoenlijke meid zou zich kapot schamen en er beslist niet mee te koop gaan lopen. Wat een walgelijk volk
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_79335458
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Desalniettemin gaat het daarbij nog steeds om de sexual act, niet om de persoon. En die sexual act lijkt mij niet zo out there.
Ja, in mijn generatie is mijn ervaring dat het echt niet zo heel vaak voorkomt. Het komt wel voor, maar dan met inachtneming van die latere posting (zelfcontrole, respect, wederzijds genoegen, etc)

In honderden specifieke gevallen ben ik nauwelijks (misschien op één hand te tellen) tegengekomen dat er sprake was van gewelddadig zijn in bed op een manier dat het ongewenst of zo extreem was dat je er nadien hinder van zou kunnen ondervinden.
pi_79335570
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:57 schreef gameniet het volgende:

[..]

als ik zo naar hun gezichten kijk dan denk ik dat het freaks zijn die met hamers en schroevedraaiers zwervers bewerken en dat filmen
Lees je dat af van hun gezichten of google?
pi_79335652
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lees je dat af van hun gezichten of google?
een van de meest bizarre gevallen ooit.
ontzettend wrede moorden gepleegd door verveelde rijkeluiszoontjes eb waarvan de beelden op liveleak staan
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:04:02 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79335692
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:58 schreef Teun_ZHV het volgende:

Ja, in mijn generatie is mijn ervaring dat het echt niet zo heel vaak voorkomt. Het komt wel voor, maar dan met inachtneming van die latere posting (zelfcontrole, respect, wederzijds genoegen, etc)
Maar dat was er toch? Die ex maande hem tot stoppen en dat deed ie dan ook steeds.
En ik denk dat je jouw generatie ( ) toch niet zo goed kent als je denkt.
pi_79335720
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:02 schreef gameniet het volgende:

[..]

ontzettend wrede moorden gepleegd door verveelde rijkeluiszoontjes eb waarvan de beelden op liveleak staan
Weet ik. Daarom plaatste ik de foto's ook.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:05:35 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79335753
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:02 schreef gameniet het volgende:
Ik was dat hamerfilmpje net weer vergeten.
pi_79335965
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar dat was er toch? Die ex maande hem tot stoppen en dat deed ie dan ook steeds.
En ik denk dat je jouw generatie ( ) toch niet zo goed kent als je denkt.
Dat zal het zijn
pi_79335975
Doet het er echt toe dat hij bij de politie is gekomen? Hij had zijn daad evengoed kunnen begaan als hij bij de McDonald's werkte natuurlijk.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:12:16 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79336035
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat zal het zijn
Het is natuurlijk absurd te denken de seksuele mores van je hele generatie helder te hebben.
pi_79336164
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is natuurlijk absurd te denken de seksuele mores van je hele generatie helder te hebben.
Je wil gewoon je gelijk halen. Ik geef het je hoor

Even los van het feit dat ik niet alleen namens mijzelf sprak, maar ook namens anderen, want zoals al aangegeven, op een zeker moment ga je zaken delen

En mocht ik en die anderen m.b.t. mijn generatie ernaast zitten, hoe ben jij dan zo overtuigd van het feit dat jij wél die wijsheid in pacht hebt om te stellen wat je stelt m.b.t. mijn generatie?

Over absurd gesproken

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2010 14:15:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')