Heb in het redressiehelmtopic antwoord gegeven.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:14 schreef Incantrix het volgende:
Het-is-mij, ik weet niet precies wat de 'minimum eisen' zijn voor een helmpje, maar Stef's hoofd is nu ook aan één kant 'groter' als aan de andere en hij heeft ook een beetje een 'cone-head' nu zeg maar, met een soort van bult helemaal boven, bij zijn kruin zeg maar, misschien dat hij daarom toch in aanmerking komt? En de fysio zei ook dat wellicht later zal blijken dat het tóch niet nodig is, maar je kunt beter opgeven en afblazen als te laat opgeven en niet meer geholpen worden zei hijIk zal vandeweek wel eens kijken of ik een foto kan maken van de bult achterop, het ziet er vanaf opzij uit alsof de achterkant recht omhoog loopt en dan op het hoogste punt een soort punt heeft, ofzo. Nouja, foto volgt, denk ik
met hapjes hoef je niet ineens een schema te introduceren, hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 22:07 schreef Ssserpente het volgende:
Succes morgen, Poppjans. Sterkte ook met z'n hoofdje. Hoop dat het meevalt. Je klinkt zelf iig vrij laconiek.![]()
Wij moeten morgen ook weer.
Ik hoop dat ze een voedingsschema oid hebben om zachtjesaan de bijvoeding te introduceren. Tot nu toe is er van schema nl totaal geen sprake geweest. Maar met hapjes tussendoor is dat misschien toch wel handig.
Ik zie her en der bijvoorbeeld op Internet dat kindjes van zes maanden rond 1900/2000 uur hun laatste papfles krijgen. Ik geef Lente om 2200 uur een pyjamapapje en dan drinkt ze 's nachts en overdag gewoon bv. Maar hoevéél voedingen dan precies..? Geen idee!
Inderdaadquote:Op maandag 22 maart 2010 11:04 schreef Rubey het volgende:
Thx. Dan ga ik dat over een paar weken eens proberen.
Fijn dat hij het lekker vindt, dat geeft vertrouwens voor als je weer moet werken!
Och jemig, krijg je echt zulke adviezen? Dat je echt overal op moet gaan letten qua houding?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:02 schreef Xenia het volgende:
Misschien een tip voor de kindjes met een voorkeurshouding: Omdat andersom verschonen er nogal eens bij inschoot,
Heej Poppejans wat gek dat je daar geen foldertje over meegekregen hebt? Wij toen wel en wij hadden toen ook de arts, uh die met de Friese naam.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Och jemig, krijg je echt zulke adviezen? Dat je echt overal op moet gaan letten qua houding?
Pff ik hoop maar dat dat mij lukt dan!
Donderdag komt de kinderfysio hier thuis, dus ben heel erg benieuwd wat ze precies komt doen
De tip is wel leuk, iets boven het aankleedkussen hangen ga ik misschien ook wel doen
Nee, ik heb niks meegekregen. Wat stom! Is ze zeker vergeten, vorige keer rende ze me nog achterna toen ik Wolf al aan het omkleden was, was ze zo'n stickertje vergeten in zn boekje te plakken met paracetamol adviezen na vaccinatiequote:Op maandag 22 maart 2010 13:36 schreef Twinkly het volgende:
Dat mobiel klinkt wel leuk zeg!
[..]
Heej Poppejans wat gek dat je daar geen foldertje over meegekregen hebt? Wij toen wel en wij hadden toen ook de arts, uh die met de Friese naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |