Ja die ruikt wel naar zwitsalquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar het meeste daarvan ruikt toch heul niet naar Zwitsal? Die wel dus?
Scrubben ipv staalborstel morgen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die ruikt wel naar zwitsal![]()
En is heel lekker en
Bedankt.quote:
quote:
Hoeraaaaaaaaa voor julliequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die ruikt wel naar zwitsal![]()
En is heel lekker en
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Scrubben ipv staalborstel morgen?
quote:
STOEPLIEFquote:
Nee, tbh. Die maar eens gaan zoeken een keerquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaaaaaaaa voor jullie![]()
Jullie wisten al wel van de parfum dus?
Parfum? WAAR? HEBBEN!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Huppel is boos op mij. Moet jij ook niet boos zijn?quote:
IK HAD 4 UUR GESLAPEN!! SPECIAAL VOOR JOU MN WEKKER ALLEMEJEZUSVROEG GEZET EN DAN STAAT JE FOON UITquote:
Hoe is het met de hoofdpijnquote:
Ik kan niet boos op jou blijven, daar ben je te liev voor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Huppel is boos op mij. Moet jij ook niet boos zijn?
Ik was al wakker en ik wilde niet weer in slaap vallen, dus ik stond voor 6:45 al onder de douche.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK HAD 4 UUR GESLAPEN!! SPECIAAL VOOR JOU MN WEKKER ALLEMEJEZUSVROEG GEZET EN DAN STAAT JE FOON UIT![]()
Ja maar ik dacht dat je die alleen online kan bestellenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo goed als weg. Nog af en toe vandaag wat druk op den schedel gevoeld, maar verder niets noemenswaardigs.quote:
Dus je was wel eerst boos?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan niet boos op jou blijven, daar ben je te liev voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |