Blijven bewegen, dan ben je al van de noob-snipers af.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:27 schreef BaraCuda het volgende:
Vind dat rush helemaal niks. Veel te veel snipers helaas.
Hier nog één. Rush is wel eens leuk maar mijn favoriet blijft conquest. Rush komt zo unbalanced over.quote:
Heb geen idee..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:31 schreef Razorback het volgende:
[..]
Bij hoeveel golden stars krijg je die nou eigenlijk?
Ik vind rush wel leuk op zn tijd, maar Conquest is gewoon feest als je een goede server hebt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:38 schreef BaraCuda het volgende:
Begrijp me niet verkeerd. Concuest is geniaal!
Yup, Fraps en dan F10quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoe maak ik screenshots btw? In beta werkte Sysreq niet. Maar volgens mij hebben ze helemaal geen capture screen in de game gezet....
Via fraps doen ofoz?
NEEquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:41 schreef TwenteFC het volgende:
wat een kut map is dit, kunnen we deze er niet helemaal uithalen?
ik denk 10, want ik heb zelf al 7 golden stars gehaald, dus 10 lijkt me logsichquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:31 schreef Razorback het volgende:
[..]
Bij hoeveel golden stars krijg je die nou eigenlijk?
Wat is er schatje?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:14 schreef porean het volgende:
Wat een slechte en erg corrupte admins op de FoK server zeg..
Echt unglaublich!
faalhaasquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had een dogtag van cerreur kunnen pakken, toch maar neergeknald met shotgun.
Leuk he? Spelen met nieuwe features!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad vette admin abuse van mij, wel 5x zonder reden een @say command gebruikt.
Hehehe.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had een dogtag van cerreur kunnen pakken, toch maar neergeknald met shotgun.
Nee geen last van.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Hehehe.
Btw, hebben jullie ook last van connection problemen bij het inloggen?
Op welke termijn is het?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:46 schreef MrMonkeyman het volgende:
Zijn er nog mensen die het spel willen hebben op Steam? Ik heb een Engelse vriend die anders de fourpack wil kopen en die kost in UK maar 100 euro, en dan heb je meteen 4 kopies, is overigens dezelfde persoon waar ik ook al eerder Left4Dead 2 met andere mensen (waaronder Spankmaster C) had gekocht.
Held.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
Net zat ik in een tank die naar de base van de tegenstander ging om te baserapen.
Dit vond ik zo zielig dat ik ben uitgestapt en terug ben gerend naar m'n eigen basis
Gewoon C4 op je eigen tank gooien en aansteken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
Net zat ik in een tank die naar de base van de tegenstander ging om te baserapen.
Dit vond ik zo zielig dat ik ben uitgestapt en terug ben gerend naar m'n eigen basis
Werkt dat wel?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon C4 op je eigen tank gooien en aansteken.
Mwa, denk deze komende hele week nog de tijdquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op welke termijn is het?
Kan morgen een kameraad van me vragen.
Kijk wel enorm uit met het kopen van steam games uit het buitenland, vriend van me zijn account was gelijk gebanned. Na flink mailen en gedoe met valve uiteindelijk wel terug gehad. Maar was wel zijn geld kwijt en geen game.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:46 schreef MrMonkeyman het volgende:
Zijn er nog mensen die het spel willen hebben op Steam? Ik heb een Engelse vriend die anders de fourpack wil kopen en die kost in UK maar 100 euro, en dan heb je meteen 4 kopies, is overigens dezelfde persoon waar ik ook al eerder Left4Dead 2 met andere mensen (waaronder Spankmaster C) had gekocht.
Volgens mij is dat eerder het geval wanneer je als europeaan een game/key toevoegt die bestemd is voor de aziatische markt ofzo...quote:Op zondag 21 maart 2010 00:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijk wel enorm uit met het kopen van steam games uit het buitenland, vriend van me zijn account was gelijk gebanned. Na flink mailen en gedoe met valve uiteindelijk wel terug gehad. Maar was wel zijn geld kwijt en geen game.
Hij had vanuit de UK vandaan, zelfde actie als wat hier genoemd wordt.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:34 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Volgens mij is dat eerder het geval wanneer je als europeaan een game/key toevoegt die bestemd is voor de aziatische markt ofzo...
Vreemd, de UK is wel lid van de EU. Er zou eigenlijk geen reden moeten zijn om gebanned te worden als je als nederlander met een UK versie speelt. Maar als steam van mening is dat zij daar het recht toe heeft zou ik wel voorzichtig zijn idd.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Hij had vanuit de UK vandaan, zelfde actie als wat hier genoemd wordt.
Ja, maar dit is iets anders, je kan bij Steam een Bad Company 2 squad pak kopen net zoals bij Left4Dead 1/2 en Borderlands je ook 1 kopie voor jezelf kon kopen en 3 om weg te geven. Heb via hem ook al THQ pack gekocht en toen ook samen met hem en SpankmasterC en GamerV Left4Dead 2 fourpack gekochtquote:Op zondag 21 maart 2010 00:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijk wel enorm uit met het kopen van steam games uit het buitenland, vriend van me zijn account was gelijk gebanned. Na flink mailen en gedoe met valve uiteindelijk wel terug gehad. Maar was wel zijn geld kwijt en geen game.
Bedoel je dat het echt bij Steam zelf is? In dat geval lijkt het me geen probleem..quote:Op zondag 21 maart 2010 01:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ja, maar dit is iets anders, je kan bij Steam een Bad Company 2 squad pak kopen net zoals bij Left4Dead 1/2 en Borderlands je ook 1 kopie voor jezelf kon kopen en 3 om weg te geven. Heb via hem ook al THQ pack gekocht en toen ook samen met hem en SpankmasterC en GamerV Left4Dead 2 fourpack gekocht
Ja, via steam zelf, kijk maar:quote:Op zondag 21 maart 2010 01:08 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Bedoel je dat het echt bij Steam zelf is? In dat geval lijkt het me geen probleem..
50 euro prijsverschil tussen de prijs van het squad pack wat ons aangeboden wordt en wat de britten daarvoor moeten betalen is wel wat groot, misschien toch alleen een UK aanbod? Aan de andere kant, ik kan niet echt iets vinden dat die aanbieding regio gebonden is.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:11 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ja, via steam zelf, kijk maar:
http://store.steampowered.com/app/24960/
Het gaat om de squad pack die in UK 89,97 pond kost
De Left4Dead 2 fourpack was toen ook in UK store gekocht, maar aan NLers gegeven :pquote:Op zondag 21 maart 2010 01:39 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
50 euro prijsverschil tussen de prijs van het squad pack wat ons aangeboden wordt en wat de britten daarvoor moeten betalen is wel wat groot, misschien toch alleen een UK aanbod? Aan de andere kant, ik kan niet echt iets vinden dat die aanbieding regio gebonden is.
Ik heb trouwens nog geen problemen ondervonden met keys van vage online cd-key winkels dus het zou zomaar kunnen werken
Ik zou het ook gewoon proberen voor zo'n prijsquote:Op zondag 21 maart 2010 02:13 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
De Left4Dead 2 fourpack was toen ook in UK store gekocht, maar aan NLers gegeven :p
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:32 schreef Ame_thyst het volgende:
Wanneer woorden die @*)& medics nu eens generfed, unbalanced kut zooi.
Ik zie iedereen klagen over elke class (behalve engi misschien?), lijkt me redelijk balanced dusquote:Op zondag 21 maart 2010 15:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
Boh, ik word gewoon helemaal kriegel van al die snipers
Mwa, de enige klachten die ik hoor is dat er gewoon telkens te veel snipers zijn.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:55 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zie iedereen klagen over elke class (behalve engi misschien?), lijkt me redelijk balanced dus
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:30 schreef kutagh het volgende:
@TwenteFC: Typisch de online community, ze begrijpen maar 1 ding: Neerschieten is het belangrijkste. Daarom moet je dus ook goede vrienden als squad-leden zien te vinden
Dus zo ontstaan snipersquote:Op zondag 21 maart 2010 17:22 schreef Granaatappel het volgende:
Dan die Engineer met z'n slappe silenced SMG. Sniper is wel leuk vind ik.
En zo te zien mis ik ook niets aan de multiplayer. Ben heel blij dat ik 'm niet officieel heb gekocht.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:14 schreef kutagh het volgende:
Geen mod-tools, geen publieke server files (je moet dus per se van bepaalde providers afnemen en kan niet zelf op een eigen server zetten voor LAN bijvoorbeeld). Aantal maps is wel redelijk, aantal gamemodes vind ik wel mager. Squad Deathmatch, Squad Rush, Rush en Conquest (Conquest is team deathmatch met beetje plekken capturen erdoorheen, Rush is soort Search 'n' Destroy). Latency vind ik niet altijd even geweldig.
Het kan leuk zijn, maar dan moet je met een goede groep vrienden spelen.
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:08 schreef pberends het volgende:
Tja, ik moet toch zeggen dat ik dit echt een slecht spel vind.
- You're leaving combat area! Go back in 10 sec!.
- Flurry graphics.
- "Je kan alles kapotschieten!" Not.
- Korte single player.
- Extreem scripted.
- Irritante geluidseffecten (dat constante "oorsuizen" als je geraakt bent).
- Rood onduidelijk scherm waarna je het overzicht verliest als je geraakt bent.
Het jammer allemaal.
[..]
En zo te zien mis ik ook niets aan de multiplayer. Ben heel blij dat ik 'm niet officieel heb gekocht.
Juist.quote:
Of die van MW2...quote:Op zondag 21 maart 2010 19:39 schreef Catch_me het volgende:
Mensen die de SP van de battlefield serie serieus nemen_!
dat werkt niet zoals wij dat zouden willen.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:15 schreef TwenteFC het volgende:
Ben trouwens een beetje naar Procon aan het kijken, en ik zie daar reserverd slots staan.
Zou het wat zijn om daar de FOKKers op toe te voegen? aangezien wij toch voorrang hebben op iedereen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:46 schreef MrMonkeyman het volgende:
Inderdaad, die gehele interface is godsgruwelijk irritant.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:02 schreef Wouzer het volgende:
heb zojuist mijn pc voorzien van 32bits windows 7 omdat ik telkens crashes heb.
Krijg ik nu telkens de melding could nog connect to EA.
Begin echt de balen te krijgen van dit spel. Wil gewoon installeren en gamen. Niet uren moeten verkloten om iets werkende te krijgen.
Hebben meer mensen last van, ik ook op 360 net.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:02 schreef Wouzer het volgende:
heb zojuist mijn pc voorzien van 32bits windows 7 omdat ik telkens crashes heb.
Krijg ik nu telkens de melding could nog connect to EA.
Denk dat ik ga wachten tot ze een grote patch uitbrengen. ipv die irritatiequote:Op zondag 21 maart 2010 21:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad, die gehele interface is godsgruwelijk irritant.
Het reageert allemaal zo traag, en zo sloom. En de geluidjes zijn allemaal zo irritant.
Vraag me echt af waarom ze die dingen allemaal zo snel hebben afgeraffeld.
Als je eenmaal bezig bent gaat het allemaal wel.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:12 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Denk dat ik ga wachten tot ze een grote patch uitbrengen. ipv die irritatie
Gamen is niet meer wat het geweest is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link naar de loco's?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:18 schreef Nuck.Chorris het volgende:
EA servers liggen plat. vandaar de crash. op de EA fora gaan de mensen inmiddels helemaal loco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |