50 euro prijsverschil tussen de prijs van het squad pack wat ons aangeboden wordt en wat de britten daarvoor moeten betalen is wel wat groot, misschien toch alleen een UK aanbod? Aan de andere kant, ik kan niet echt iets vinden dat die aanbieding regio gebonden is.quote:Op zondag 21 maart 2010 01:11 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ja, via steam zelf, kijk maar:
http://store.steampowered.com/app/24960/
Het gaat om de squad pack die in UK 89,97 pond kost
De Left4Dead 2 fourpack was toen ook in UK store gekocht, maar aan NLers gegeven :pquote:Op zondag 21 maart 2010 01:39 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
50 euro prijsverschil tussen de prijs van het squad pack wat ons aangeboden wordt en wat de britten daarvoor moeten betalen is wel wat groot, misschien toch alleen een UK aanbod? Aan de andere kant, ik kan niet echt iets vinden dat die aanbieding regio gebonden is.
Ik heb trouwens nog geen problemen ondervonden met keys van vage online cd-key winkels dus het zou zomaar kunnen werken
Ik zou het ook gewoon proberen voor zo'n prijsquote:Op zondag 21 maart 2010 02:13 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
De Left4Dead 2 fourpack was toen ook in UK store gekocht, maar aan NLers gegeven :p
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:32 schreef Ame_thyst het volgende:
Wanneer woorden die @*)& medics nu eens generfed, unbalanced kut zooi.
Ik zie iedereen klagen over elke class (behalve engi misschien?), lijkt me redelijk balanced dusquote:Op zondag 21 maart 2010 15:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
Boh, ik word gewoon helemaal kriegel van al die snipers
Mwa, de enige klachten die ik hoor is dat er gewoon telkens te veel snipers zijn.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:55 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zie iedereen klagen over elke class (behalve engi misschien?), lijkt me redelijk balanced dus
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:30 schreef kutagh het volgende:
@TwenteFC: Typisch de online community, ze begrijpen maar 1 ding: Neerschieten is het belangrijkste. Daarom moet je dus ook goede vrienden als squad-leden zien te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |