Je laat het zelf toe dat het impact heeft op je gezin. Je kan je er ook bij neerleggen dat er momenten zijn dat je broer je ouders evengoed nódig heeft, ook al is het zijn eigen stomme rot schuld. Als je ouders nou juist dat weekend bijv. ziek waren geweest, dan is de babytijd toch ook niet gedeeltelijk verprutst omdat je niet kon logeren?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:19 schreef miss_sly het volgende:
Het heeft dus een behoorlijke impact op ons gezin en ik ben ernstig van plan hem dat toch nog eens duidelijk onder zijn neus te wrijven als ik hem ooit weer spreek.
Ik bedoel met 'ons gezin' in dit geval het gezin waartoe ik behoor met de nieuwe aanwas zoals onze partners en kinderen. Dus mijn ouders, mijn zus en haar gezin en ik en mijn gezin. Hij doet er namelijk nogal luchtig over ( "fijn dat jullie dat even geregeld hebben" ) maar er is niet 'even' wat geregeld. Ik vind dat hij ook best mag horen wat het voor degenen thuis heeft betekend, en dan niet in de laatste plaats voor mijn ouders.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:44 schreef moussy het volgende:
bluh, ik zat in een dicht topic..
[..]
Je laat het zelf toe dat het impact heeft op je gezin. Je kan je er ook bij neerleggen dat er momenten zijn dat je broer je ouders evengoed nódig heeft, ook al is het zijn eigen stomme rot schuld. Als je ouders nou juist dat weekend bijv. ziek waren geweest, dan is de babytijd toch ook niet gedeeltelijk verprutst omdat je niet kon logeren?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:57 schreef trui het volgende:
ik heb vrijwel deze hele lentedag binnen doorgebracht, hard aan 't werk, boehoe. en nu moet ik nog anderhalf uur reizen ook voor ik thuis ben en dan zal het zo'n beetje wel donker zijn. morgen regen, geloof ik...
Auw!!! Astronautenvoedsel?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Lente.. het enige wat me vandaag blij kan maken zeg !
Ik heb honger, maar ik krijg geen hap door mijn keel, omdat mijn mond teveel pijn doet!
Momenteel leef ik op yoghurt en appelmoes, omdat dat zo'n beetje het enige is wat ik binnenkrijg
K heb net manlief geinstrureerd om smeerkaas mee te nemen..quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef Vicky het volgende:
Inderdaad. De eerstkomende vakantie is volgens mij de herfstvakantie. Woensdagmidda kan wel..
Ik ga oz eerst Ziggo eens bellen. Ik heb nog steeds geen telefoon. Dag 2
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:47 schreef Vicky het volgende:
net gebeld, er is nog steeds een storing
Oh, wat balen zeg.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:57 schreef trui het volgende:
ik heb vrijwel deze hele lentedag binnen doorgebracht, hard aan 't werk, boehoe. en nu moet ik nog anderhalf uur reizen ook voor ik thuis ben en dan zal het zo'n beetje wel donker zijn. morgen regen, geloof ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn god waarom haalt dit het journaal![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:26 schreef Stiemie het volgende:
Oke mensen stop de persen! Laat vallen waar je mee bezig bent!
We moeten een actie beginnen want volgens het 8 uur journaal is er een niet te omvatten ramp.
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn god waarom haalt dit het journaal![]()
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:26 schreef Stiemie het volgende:
Oke mensen stop de persen! Laat vallen waar je mee bezig bent!
We moeten een actie beginnen want volgens het 8 uur journaal is er een niet te omvatten ramp.
dat zijn er wel heel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn god waarom haalt dit het journaal![]()
![]()
Kostbare klus om die allemaal te moeten vervangen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Dat wel ja, maar het 8 uur journaal???quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat zijn er wel heel veel![]()
lang leve de belastingcenten!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat zijn er wel heel veel![]()
jij zegt precies wat ik denk, ik kon het alleen niet onder woorden brengenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:44 schreef moussy het volgende:
bluh, ik zat in een dicht topic..
[..]
Je laat het zelf toe dat het impact heeft op je gezin. Je kan je er ook bij neerleggen dat er momenten zijn dat je broer je ouders evengoed nódig heeft, ook al is het zijn eigen stomme rot schuld. Als je ouders nou juist dat weekend bijv. ziek waren geweest, dan is de babytijd toch ook niet gedeeltelijk verprutst omdat je niet kon logeren?
welnee. zoveel hoofden zoveel zinnen. maar het is rot.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik bedoel met 'ons gezin' in dit geval het gezin waartoe ik behoor met de nieuwe aanwas zoals onze partners en kinderen. Dus mijn ouders, mijn zus en haar gezin en ik en mijn gezin. Hij doet er namelijk nogal luchtig over ( "fijn dat jullie dat even geregeld hebben" ) maar er is niet 'even' wat geregeld. Ik vind dat hij ook best mag horen wat het voor degenen thuis heeft betekend, en dan niet in de laatste plaats voor mijn ouders.
En ik begrijp het prima en ik steun ze ook, mijn ouders, maar soms komt het gewoon even rauw op mijn dak als er iets waar ik me op had verheugd heel niet doorgaat. En tja, ik ben ook maar een mens, met mijn menselijke stomme fouten en mijn boosheid op mijn broer voor wat hij gedaan heeft. So sue me.
arme belastingbetalerquote:
klopt, ik heb er nog een aantal laten slopen door de kippen en de resterende staan nog steeds bij de schutting voor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog een keer een auto vol buxussen bij jou opgehaald. Het leek wel een broeikasEn stinken inderdaad, naar kattepies
hooooohoooiiiquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:52 schreef k_i_m het volgende:
joehoeeee
mijnese slapen ook allebeiquote:
De jouwe slaapt tenminste in haar eigen bed.quote:
Gewoon een pleister plakken... Daar zou ik dus geen strijd over voeren, zeker niet voor bedtijd...quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijnese slapen ook allebei
Hopen dat ze ook blijven slapen!
Amber wilde niet slapen, die was zwaar over de zeik. Ze wilde een pleister op haar duim terwijl er niks zat. M. had gezegd dat ze geen pleister zou krijgen, nou toen was het huis te klein.
Tess ging zonder problemen, alleen die verwacht ik vannacht wel weer in mijn bed
goed van je!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef k_i_m het volgende:
Alhoewel ik net toch nog een cadeau heb gekocht voor Beppie d'r verjaardag, terwijl ik mezelf nog zo had beloofd geen speelgoed meer te kopen.
Dát is je eigen schuld mevrouwtjequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De jouwe slaapt tenminste in haar eigen bed.
Gelukkig.... We zijn niet de enige..quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef k_i_m het volgende:
Hier staat het campingbedje weer op de kamer.
dan blijf ik pleisters plakken voor onzindingenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon een pleister plakken... Daar zou ik dus geen strijd over voeren, zeker niet voor bedtijd...
Haha, nou de jouwe wilt blijkbaar ook niet in haar eigen bed.quote:
Het zal wel een fase zijn denk ik dan...quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan blijf ik pleisters plakken voor onzindingen
Die van mij heeft vaker in d'r eigen nest liggen stinken dan die van jouquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Haha, nou de jouwe wilt blijkbaar ook niet in haar eigen bed.Dus het maakt gewoon geen reet uit.
Ja hoor, alleen geen sex.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:07 schreef pessie het volgende:
Dat klinkt alsof jullie allemaal niet hele makkelijke slapers hebben.. Krijgen jullie zelf dan nog wel iets van nachtrust?
En ik hou van houten speelgoed
True.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die van mij heeft vaker in d'r eigen nest liggen stinken dan die van jou.
weinig maar het wentquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:07 schreef pessie het volgende:
Dat klinkt alsof jullie allemaal niet hele makkelijke slapers hebben.. Krijgen jullie zelf dan nog wel iets van nachtrust?
Ach, je bent toch al bezwangerd?quote:
Dat heeft hij niet gedaan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:09 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ach, je bent toch al bezwangerd?
uitslapen? tisda?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:09 schreef Ticootje het volgende:
Ja dat vicky, ik kan niet meer uitslapen, dan ben ik helemaal kapot..
Ja, hier hetzelfde verhaal hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gewoon de pech dat ik heel veel om 8 uur op mijn werk moest verschijnen de afgelopen weken. Ik heb er gewoon de kracht niet voor om een uur boven te gaan zitten tot ze slaapt. Over het algemeen gaat het best goed en gaat ze ook gewoon in d'r eigen bed slapen zonder mokken, maar nu heeft d'r vader haar een paar keer te snel naar beneden gehaald en vertikt ze het gewoon.
Nouja, als ik weer kracht heb ga ik wel weer boven zitten, dan is het met een paar dagen weer zoals het "hoort'.
supergezellig in een bed van 1.40 met een paar voeten in je rugquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:16 schreef mikoxx het volgende:
Stiekem lijkt het me zo ontzettend gezellig, zo'n nachtje samen slapen
Ikkesnap hoor, maar t is toch ook welquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
supergezellig in een bed van 1.40 met een paar voeten in je rug
Goed donker houden als dat mogelijk isquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:16 schreef mikoxx het volgende:
Iemand nog slaaptips voor in een tent? Ben zo bang dat ze megavroeg wakker worden als we op vakantie zijn
Ik vond dat bij Jen gewoon meevallen hoor... Standaard tijd zeg maar... En dan ging papa eruit en die ging met Jen naar de bakkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:16 schreef mikoxx het volgende:
Iemand nog slaaptips voor in een tent? Ben zo bang dat ze megavroeg wakker worden als we op vakantie zijn
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Goed donker houden als dat mogelijk is.
't zijn net papegaaien.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Goed donker houden als dat mogelijk is.
Oh ja oh ja oh ja???? Echt???? Oh, je bent eenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vond dat bij Jen gewoon meevallen hoor... Standaard tijd zeg maar... En dan ging papa eruit en die ging met Jen naar de bakker
En al zijn ze om 6 uur wakker, kunnen ze dan niet een beetje in de tent rondschuiven dat jij ze vanaf je bed in de gaten kan houden?quote:
Kan je niet ergens een grote handdoek over de binnentent hangen? Joh, zo'n tent is van zichzelf al best donker hoor, dat gaat reuze meevallenquote:
dan 13 maanden (ruim). En 8 uur..... wow!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En al zijn ze om 6 uur wakker, kunnen ze dan niet een beetje in de tent rondschuiven dat jij ze vanaf je bed in de gaten kan houden?
(hoe oud zijn ze eigenlijk)
Doe de ochtenden dan om en om. De een eruit, de jongens hoeven toch niet meteen aangekleed te worden? Lekker laten rondscharrelen, kan de ander nog een uurtje liggen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:19 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Oh ja oh ja oh ja???? Echt???? Oh, je bent eenstom he, dat ik er zo tegenop zie
maar die beren op de weg he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jen gaat dan ook pas rond 22.00 naar bed... Voor die tijd is het gewoon mishandeling.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:23 schreef mikoxx het volgende:
[..]
dan 13 maanden (ruim). En 8 uur..... wow!
Vastquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kan je niet ergens een grote handdoek over de binnentent hangen? Joh, zo'n tent is van zichzelf al best donker hoor, dat gaat reuze meevallen.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:23 schreef mikoxx het volgende:
oke, wie is de mol?ik kijk het morgenavond pas. Ik twitter ook de komende 24 uur niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Oh heerlijk he? Ik heb er zoveel zin in!!!! (al zijn de beren nog niet helemaal weg) Héééérlijk: twee weken lekker met z'n vieren. Daar kan ik soms toch ook naar verlangen hoor: gewoon: gezinnetje en verder NIEMAND! Herkenbaar?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:24 schreef Vicky het volgende:
en op vakantie kunnen ze best een uurtje langer in pyama blijven lopen
Ik heb er ook zo;n zin in! Over 7 weken zitten wij 3! weken in Italie!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:25 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Oh heerlijk he? Ik heb er zoveel zin in!!!! (al zijn de beren nog niet helemaal weg) Héééérlijk: twee weken lekker met z'n vieren. Daar kan ik soms toch ook naar verlangen hoor: gewoon: gezinnetje en verder NIEMAND! Herkenbaar?
een haakje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:24 schreef Basboussa het volgende:
En neem bekende spulletjes mee, mikoxx! Dat helpt bij mij als we op reis gaan, al belandt mijn dochter op de reisjes standaard bij me in bed, dus als je dat wel gezellig lijkt is de vakantie misschien wel een goed moment om het uit te proberen
En gebruik je camping bedjes? Kun je daar geen soort donker muggennet overheen doen? Ik zag die ooit bij een campingwinkel, voor kindjes. Verdonkert iets, en houdt de muggen op afstand. In een tent kun dat vaak wel aan een ding (hoe noem je dat?) ophangen denk ik?
waaaaatquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo;n zin in! Over 7 weken zitten wij 3! weken in Italie!
Ik zie alleen op tegen de heen en terugreis met de auto.
Jep, precies zoals je zegt... Beetje eng als je kindje kan gaan staan en het net in zn bed kan trekken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:27 schreef mikoxx het volgende:
[..]
een haakje?of aan een tentstok oid?
Ja dat is wel een idee. Ik zag laatst witte muggennetten voor over een campingbedje bij prenatal, maar die zijn net zo groot als het bedje en die klemmen niet dmv elastiek oid. Die 'leg' je er dus losjes overheen. Leek me niet zo heel handig eerlijk gezegd, iemand ervaring met zoiets?
1 mei - 22 meiquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:27 schreef mikoxx het volgende:
[..]
waaaaatoh ja, jij ging al vroeg he? Tjemig, mag k mee?
bedoelde een tentstok idd (ik dacht, paal, het is geen paalquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:27 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ja dat is wel een idee. Ik zag laatst witte muggennetten voor over een campingbedje bij prenatal, maar die zijn net zo groot als het bedje en die klemmen niet dmv elastiek oid. Die 'leg' je er dus losjes overheen. Leek me niet zo heel handig eerlijk gezegd, iemand ervaring met zoiets?
wij gan het in delen rijden. Ik kan totaal niet slapen in de auto en ik heb geen zin om gesloopt aan te komenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:29 schreef Ticootje het volgende:
Heen en terug doen wij 's nachts... beviel ons het beste.
Hebben wij jaar 1 ook gedaan... We zien wel, als het de heenreis niet bevalt neem ik terug wel een hotel ofzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
wij gan het in delen rijden. Ik kan totaal niet slapen in de auto en ik heb geen zin om gesloopt aan te komen
Jullie hebben toch ook zo'n lekker hotelletje onderweg? Leuk joh!! Voordeel: het is dan nog niet heel erg heet oonderweg enzo!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
wij gan het in delen rijden. Ik kan totaal niet slapen in de auto en ik heb geen zin om gesloopt aan te komen
En zo'n travelcot? Die kun je wel dicht maken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:30 schreef mikoxx het volgende:
Dat lijkt mij dus ook tico. Vond het ook maar een vreemde uitvinding. Maar goed, bij de campingwinkel dus. Vervelend dat we daar dus naartoe moetendat brengt bij mij altijd zo'n lekker vakantiesfeertje op gang..
wij doen zelfs 2x een overnachting heen en terug.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:31 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Jullie hebben toch ook zo'n lekker hotelletje onderweg? Leuk joh!! Voordeel: het is dan nog niet heel erg heet oonderweg enzo!
Hoe is t met je sollicitaties enzo?
jaja, schuift dat?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
1 mei - 22 mei
ja hoor, je mag mee, maar dan moet je wel oppassen op de kinders zodat ik en M. een romantisch boottochtje door Venetie kunnen maken
Ligt eraan welke versie je hebt, je hebt ze in baby en peuter, maar volgens mij is de babyversie ook ruim genoeg voor een 13 maanden dreumes.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:33 schreef mikoxx het volgende:
We hebben deryan tentjes, maar ik vraag me af of een kindje van 13 mnd daar nog wel in past?
Hier een muggennet met elastiek. Die trek je zo over de hoeken van het campingbedje. Alleen als het kind gaat staan en groter is dan het bedje moet je hem er pas op doen als het kind slaapt, verder blijft het prima zitten!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:27 schreef mikoxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ligt eraan welke versie je hebt, je hebt ze in baby en peuter, maar volgens mij is de babyversie ook ruim genoeg voor een 13 maanden dreumes.
kost en inwoningquote:
Ja, maar das in het campingbedje niet anders...quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Alleen is de kans wat groter dat erin gespeeld gaat worden, ipv geslapen.
En die is uit een campingwinkel?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hier een muggennet met elastiek. Die trek je zo over de hoeken van het campingbedje. Alleen als het kind gaat staan en groter is dan het bedje moet je hem er pas op doen als het kind slaapt, verder blijft het prima zitten!
Ja, maar die kunnen niet omrollen met kind erinquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar das in het campingbedje niet anders...
Haha, geweldigquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar die kunnen niet omrollen met kind erin.
Het muggennet komt trouwens gewoon bij de Gardo (babywinkel) vandaan waar we ook het bedje gekocht hebben.
hoe herkenbaarquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:41 schreef Ticootje het volgende:
ik ben moe... maar nog geen zin om naar bed te gaan
best wel, met name omdat de dochter nog echt wel een beetje aan het jetlaggen is. (Dus heel vroeg wakker, vroeg willen slapen enzo..) Leef een beetje in twee tijdszonesquote:
Joehoe! :-Pquote:
Joehoe!quote:
Lekker werken, daarna ff borrel met collega's en dan heerlijk weekend.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 06:04 schreef Muks het volgende:
Goedemorgen !
beetje vroeg maar moet nog ff wat in elkaar zetten.
Iemand nog leuke plannen voor vandaag ?
Werken tot de middag, dan in huis rommelen en misschien nog ff op verlaat kraambezoekquote:Op vrijdag 19 maart 2010 06:12 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Lekker werken, daarna ff borrel met collega's en dan heerlijk weekend.
En jij ?
Nou idd!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga maar weer eens solliciteren
wat is dat toch een rotklus
alweer zonder werk? dat is balen zeg... succes!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga maar weer eens solliciteren
wat is dat toch een rotklus
Je weet maar nooit wat je daar vindtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zou eens tussen je matras en de bedbodem proberen BE
neeeee gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:24 schreef Belana het volgende:
[..]
alweer zonder werk? dat is balen zeg... succes!
zeg, waar is die lente die dit topic belooft?
Ja! jakkie.quote:
Ah jakkesquote:
die had een mooie dag uitgezocht om jarig te zijn!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ah jakkes![]()
Zo, puin geruimd van feestje gisteravond. De man was jarig
Ik denk dat ik zo de slingers ook meteen maar ontmantel, hebben we dat maar weer gehad
Diaan, waarom informeer je dan niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
Gisterenavond hoorde ik dat ze bij het kdv een p&o-er nodig hebben... best interessant... op 5 minuten fietsen, gratis kinderopvang... helemaal nu er een reorganisatie komt van de gerechtelijke kaart en wij misschien naar Deventer moeten...
nou, dat klinkt wel heel goed zegquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
Gisterenavond hoorde ik dat ze bij het kdv een p&o-er nodig hebben... best interessant... op 5 minuten fietsen, gratis kinderopvang... helemaal nu er een reorganisatie komt van de gerechtelijke kaart en wij misschien naar Deventer moeten...
Ja hallo, maak me nog drukker!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Eigenlijk ook wel a-typisch; meestal blijken lijken toch in de kast te zitten.
Flyflyflyflyflyquote:
review uit 2004:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:47 schreef E.T. het volgende:
wat moet dat voor hotel geweest zijn, als er twee maanden niet onder het bed is gekeken/gestofzuigd??
FOK! FlyLadies #8 Keep cleaning!quote:
oh echt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Het schijnt een afkorting te zijn voor Finally Loving Yourself.![]()
ik zal je maar niet vertellen wat mij ooit verteld is toen er een andere megaspin in mijn huis was haha.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:31 schreef Orea het volgende:
En ja, zelfs ik heb nu de kriebels over mijn rug. Vooral omdat ik het getik en gewringel al ff hoorde... Tot ik ineens die pootjes zag
Hihi, dat vind ik eigenlijk best grappig. Spinnen schijnen nuttig te zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:35 schreef oeke het volgende:
Oh, dat is dan wel weer het nadeel van de stad. De spin schiet ik van in de stress en de auto-inbraak lees ik overheen.
Vervelend Fuente. Stomme dieven.![]()
Hopelijk doen de buisjes snel hun werk.
Ik vind het een uitkomst! hapklare brokken van dingen die ik moet doen, en aan het eind is álles gewoon gedaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hihi, dat vind ik eigenlijk best grappig. Spinnen schijnen nuttig te zijn.![]()
Oh en over dat flylady, mijn huis is eigenlijk wel netjes (nouja, schoon. Opgeruimd is anders) maar misschien is het juist wel heel gemakkelijk (?)
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:Ik versla er gewoon in, anders. #chaotisch.
da's een broodje aap eh spin.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Mensen eten in hun leven trouwens meerdere spinnen op zonder het te weten heb ik ooit wel eens gelezen.
Zo heb ik er ooit eens een, een knoeperd van een spin een hele dag onder een glas laten zitten, met een boek erop, voor Ferry. EN toen die thuis kwam bleek hij dood.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:33 schreef oeke het volgende:
Nou, ik zou hem gewoon in die afzuigkap laten zitten en wachten tot P. terug komt. En de hele dag niet meer in de keuken komen.![]()
Miss, fijn dat we in de stad wonen he? Ik heb dit jaar nog geen spin gezien geloof ik. Even afkloppen trouwens.
Nee toch? Getver hoe dan? In het eten wat uit de tuin komt ofzo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Vlak voor de herfst komen ze veel naar binnen. Ik zag toen met regelmaat een grote schaduw over de grond lopen. Vanuit mijn ooghoek leek het voor mijn gevoel eerst wel een muis!Dat vind ik dan wel weer heel vies. B was er doodsbenauwd voor, voor die grote dingen.
Mensen eten in hun leven trouwens meerdere spinnen op zonder het te weten heb ik ooit wel eens gelezen.
Nee, da's gewoon structureel, die chaotische inslag van mij.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:43 schreef trui het volgende:
[..]alles goed? toch niet teveel boven de chloor gehangen buuv?
Ja, een muisquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Vlak voor de herfst komen ze veel naar binnen. Ik zag toen met regelmaat een grote schaduw over de grond lopen. Vanuit mijn ooghoek leek het voor mijn gevoel eerst wel een muis!Dat vind ik dan wel weer heel vies. B was er doodsbenauwd voor, voor die grote dingen.
dat met zijn2en..ze zeggen dat t achterhaalde nonsens is..maar ik weet t ook zeker zeker zeker.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:39 schreef Orea het volgende:
Ja Sonnetje, ze zijn altijd met zijn 2-en... dat heb ik in het verleden hier al meegemaaktAls het iets anders is, dan wil ik het niet weten!!
Je wilt niet weten wat voor spinnen ik hier al heb gehad... Grote, dikke harige spinnenspinnen die je niet doodgetrapt kreeg omdat ze keihard waren
(als het kan doen we ze netjes levend naar buiten hoor, maar das vaak als mijn meneer thuis is. Dies niet bang. Hij moet hem van mij dan wel aan de andere kant van de straat loslaten, niet dicht bij huis
Ik kan dat niet en begin automatisch te stampen en te doen)
Ik hoor hem niet meer en zie ook niks meer uitstekenmaar heb dan ook de afzuiger op standje 10 staan
Volgens mijn haagse collega overdreef ik, zulke grote spinnen zijn er niet. Tot ik eens een bewijsfoto met pen er naast mee bracht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:24 schreef Orea het volgende:
*paniek*
Ik hoor een raar tikkend achtig geluid uit de keuken komen (maar er staat een cake in de oven, dus ik lette er niet zo op). Mijn kat is geïnteresseerd en loopt die kant op. Dus denk: toch even kijken.
Na even zoeken, zie ik dat er bovenin het hoekje, waar een soort plastic kapje bij de afzuiger-uitgang zit, een paar (behoorlijke) pootjes steken die naar binnen willen, en die het tikkende geluid veroorzakeneen MEGA spin dus...
![]()
ik trek dit niet...
Heb nu de afzuiger maar aangezet in de hoop dat de spin naar buiten schiet... Maar aan de poten te zien was ie hugeik riep al heel hard BWAH! en toen trok ie zijn poten terug... leuk wonen in de polder
Ik doe dat, na er eerst mee een rondje hysterische mensen die bang zijn van spinnen achterna gezeten te hebben...quote:
ja dat was het haha.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:39 schreef Orea het volgende:
Ja Sonnetje, ze zijn altijd met zijn 2-en... dat heb ik in het verleden hier al meegemaaktAls het iets anders is, dan wil ik het niet weten!!
dat heeft mijn broer 1 keer bij me gedaan..ik raakte in paniek en ik heb m helemaal aan gort geslagen. Sindsdien nooit geen last meer van gehad.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik doe dat, na er eerst mee een rondje hysterische mensen die bang zijn van spinnen achterna gezeten te hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door lily op 19-03-2010 12:18:20 ]
hahah idd ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:28 schreef miss_sly het volgende:
Ik durf er zelfs de stofzuiger niet bij te halen. In mijn overspannen hysterische gedachte zal de spin in kwestie namelijk op de stang van de stofzuiger springen voor ik hem kan opzuigen en dan over de stang vliegensvlug naar mij toe rennen om.....ik denk me te vermoorden en op te eten ofzo
Mooi gedicht, oxyen held, met die spin
McLaura, bijzondere dag dan inderdaad
Ik ga gillen van spinnenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:27 schreef Kleurdoos het volgende:
ik durf een spin niet eens aan te raken met een stofzuiger(grote he)
kleine spinnetjes doen me verder niets, die durf ik ook wel op te pakken. maar die grote*ril*
voor muizen ben ik dan weer niet bang, die probeer ik zelfs tam te maken.
ik heb zelf ook ratten gehad enzo, maar toen er opeens een rat naar beneden rende in t studentenhuis, schrok ik ook wel even hoor
gadverdegadver!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:48 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.flabber.nl/linkdump/video/enorme-spin-op-plafond-4046
ja fuck, kijk dan (dat had ik niet moeten doen)
omg
Moest even denken wat je bedoeldequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:43 schreef McLaura het volgende:
Ik heb Christan even bekeken, super zeg!
met zn poot in het bakje zelfs ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahahahahahaha, dat filmpje.al struikelend over zijn bakje
Daarmee voorkom je dat je druk zet. het voelt een beetje debiel, maar het werkt wel. Moet ook na neusoperaties bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier ook wel eens een muis gehad..
Bij ons lopen ze rechtop tegen de buitenmuur op..
Manlief heeft m toen opgepakt en met een enorme zwieper het balkon overgemikt![]()
Hier al een aardige dag na gister..
Gister nam ik nog 2 pijnstillers per keer en nu maar 1 per keer..
Trouwens er staat in de infofolder: "Als u moet niezen doet u dat dan met open mond"
Dat moet ik nog gaan ondervinden, hoe ik dat moet doen
Dat had ik begrepen Buuf..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daarmee voorkom je dat je druk zet. het voelt een beetje debiel, maar het werkt wel. Moet ook na neusoperaties bijvoorbeeld.
oh! gelukje!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen Buuf..
Ik heb na de ingreep gister nog geen ene keer geniest
Guus vind mijn zoon wel lief :quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:29 schreef Rewimo het volgende:
Muizen is hier geen probleem. Ik ben er niet bang voor en bovendien hebben we Guusvertrouw hem niet op zijn blauwe ogen
[ afbeelding ]
Nadeel is wel dat ie ze gezellig mee naar binnen neemt als ie ze gevangen heeft
Dankje ! Maar ook een druktemaker hoorquote:
Ze horen zacht te zijn, als boter. Lekker op een broodje met wat paremezaanse kaasquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:52 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb hier een avocado maar hoe eet je zo'n ding eigenlijk?
ik heb m doormiddengezaagd en geschild en zit er nu aan te knagen (want het ding is kneppelhard)
is dat de bedoeling? (ik vind het namelijk niet dat ik zeg van: nou doe me er nog maar 1)
het smaakt een beetje naar rauwe kastanjes
ik heb dus nog een halve liggen.
vraag: is het ding wel rijp? en zo nee hoe weet ik dat ie het wel is (ik heb er nog 1 namelijk)
en hoe maak ik zoiets eetbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |