Je laat het zelf toe dat het impact heeft op je gezin. Je kan je er ook bij neerleggen dat er momenten zijn dat je broer je ouders evengoed nódig heeft, ook al is het zijn eigen stomme rot schuld. Als je ouders nou juist dat weekend bijv. ziek waren geweest, dan is de babytijd toch ook niet gedeeltelijk verprutst omdat je niet kon logeren?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:19 schreef miss_sly het volgende:
Het heeft dus een behoorlijke impact op ons gezin en ik ben ernstig van plan hem dat toch nog eens duidelijk onder zijn neus te wrijven als ik hem ooit weer spreek.
Ik bedoel met 'ons gezin' in dit geval het gezin waartoe ik behoor met de nieuwe aanwas zoals onze partners en kinderen. Dus mijn ouders, mijn zus en haar gezin en ik en mijn gezin. Hij doet er namelijk nogal luchtig over ( "fijn dat jullie dat even geregeld hebben" ) maar er is niet 'even' wat geregeld. Ik vind dat hij ook best mag horen wat het voor degenen thuis heeft betekend, en dan niet in de laatste plaats voor mijn ouders.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:44 schreef moussy het volgende:
bluh, ik zat in een dicht topic..
[..]
Je laat het zelf toe dat het impact heeft op je gezin. Je kan je er ook bij neerleggen dat er momenten zijn dat je broer je ouders evengoed nódig heeft, ook al is het zijn eigen stomme rot schuld. Als je ouders nou juist dat weekend bijv. ziek waren geweest, dan is de babytijd toch ook niet gedeeltelijk verprutst omdat je niet kon logeren?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:57 schreef trui het volgende:
ik heb vrijwel deze hele lentedag binnen doorgebracht, hard aan 't werk, boehoe. en nu moet ik nog anderhalf uur reizen ook voor ik thuis ben en dan zal het zo'n beetje wel donker zijn. morgen regen, geloof ik...
Auw!!! Astronautenvoedsel?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Lente.. het enige wat me vandaag blij kan maken zeg !
Ik heb honger, maar ik krijg geen hap door mijn keel, omdat mijn mond teveel pijn doet!
Momenteel leef ik op yoghurt en appelmoes, omdat dat zo'n beetje het enige is wat ik binnenkrijg
K heb net manlief geinstrureerd om smeerkaas mee te nemen..quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef Vicky het volgende:
Inderdaad. De eerstkomende vakantie is volgens mij de herfstvakantie. Woensdagmidda kan wel..
Ik ga oz eerst Ziggo eens bellen. Ik heb nog steeds geen telefoon. Dag 2
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:47 schreef Vicky het volgende:
net gebeld, er is nog steeds een storing
Oh, wat balen zeg.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:57 schreef trui het volgende:
ik heb vrijwel deze hele lentedag binnen doorgebracht, hard aan 't werk, boehoe. en nu moet ik nog anderhalf uur reizen ook voor ik thuis ben en dan zal het zo'n beetje wel donker zijn. morgen regen, geloof ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn god waarom haalt dit het journaal![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:26 schreef Stiemie het volgende:
Oke mensen stop de persen! Laat vallen waar je mee bezig bent!
We moeten een actie beginnen want volgens het 8 uur journaal is er een niet te omvatten ramp.
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn god waarom haalt dit het journaal![]()
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:26 schreef Stiemie het volgende:
Oke mensen stop de persen! Laat vallen waar je mee bezig bent!
We moeten een actie beginnen want volgens het 8 uur journaal is er een niet te omvatten ramp.
dat zijn er wel heel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn god waarom haalt dit het journaal![]()
![]()
Kostbare klus om die allemaal te moeten vervangen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Dat wel ja, maar het 8 uur journaal???quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat zijn er wel heel veel![]()
lang leve de belastingcenten!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat zijn er wel heel veel![]()
jij zegt precies wat ik denk, ik kon het alleen niet onder woorden brengenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:44 schreef moussy het volgende:
bluh, ik zat in een dicht topic..
[..]
Je laat het zelf toe dat het impact heeft op je gezin. Je kan je er ook bij neerleggen dat er momenten zijn dat je broer je ouders evengoed nódig heeft, ook al is het zijn eigen stomme rot schuld. Als je ouders nou juist dat weekend bijv. ziek waren geweest, dan is de babytijd toch ook niet gedeeltelijk verprutst omdat je niet kon logeren?
welnee. zoveel hoofden zoveel zinnen. maar het is rot.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik bedoel met 'ons gezin' in dit geval het gezin waartoe ik behoor met de nieuwe aanwas zoals onze partners en kinderen. Dus mijn ouders, mijn zus en haar gezin en ik en mijn gezin. Hij doet er namelijk nogal luchtig over ( "fijn dat jullie dat even geregeld hebben" ) maar er is niet 'even' wat geregeld. Ik vind dat hij ook best mag horen wat het voor degenen thuis heeft betekend, en dan niet in de laatste plaats voor mijn ouders.
En ik begrijp het prima en ik steun ze ook, mijn ouders, maar soms komt het gewoon even rauw op mijn dak als er iets waar ik me op had verheugd heel niet doorgaat. En tja, ik ben ook maar een mens, met mijn menselijke stomme fouten en mijn boosheid op mijn broer voor wat hij gedaan heeft. So sue me.
arme belastingbetalerquote:
klopt, ik heb er nog een aantal laten slopen door de kippen en de resterende staan nog steeds bij de schutting voor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog een keer een auto vol buxussen bij jou opgehaald. Het leek wel een broeikasEn stinken inderdaad, naar kattepies
hooooohoooiiiquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:52 schreef k_i_m het volgende:
joehoeeee
mijnese slapen ook allebeiquote:
De jouwe slaapt tenminste in haar eigen bed.quote:
Gewoon een pleister plakken... Daar zou ik dus geen strijd over voeren, zeker niet voor bedtijd...quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijnese slapen ook allebei
Hopen dat ze ook blijven slapen!
Amber wilde niet slapen, die was zwaar over de zeik. Ze wilde een pleister op haar duim terwijl er niks zat. M. had gezegd dat ze geen pleister zou krijgen, nou toen was het huis te klein.
Tess ging zonder problemen, alleen die verwacht ik vannacht wel weer in mijn bed
goed van je!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef k_i_m het volgende:
Alhoewel ik net toch nog een cadeau heb gekocht voor Beppie d'r verjaardag, terwijl ik mezelf nog zo had beloofd geen speelgoed meer te kopen.
Dát is je eigen schuld mevrouwtjequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De jouwe slaapt tenminste in haar eigen bed.
Gelukkig.... We zijn niet de enige..quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef k_i_m het volgende:
Hier staat het campingbedje weer op de kamer.
dan blijf ik pleisters plakken voor onzindingenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon een pleister plakken... Daar zou ik dus geen strijd over voeren, zeker niet voor bedtijd...
Haha, nou de jouwe wilt blijkbaar ook niet in haar eigen bed.quote:
Het zal wel een fase zijn denk ik dan...quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan blijf ik pleisters plakken voor onzindingen
Die van mij heeft vaker in d'r eigen nest liggen stinken dan die van jouquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Haha, nou de jouwe wilt blijkbaar ook niet in haar eigen bed.Dus het maakt gewoon geen reet uit.
Ja hoor, alleen geen sex.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:07 schreef pessie het volgende:
Dat klinkt alsof jullie allemaal niet hele makkelijke slapers hebben.. Krijgen jullie zelf dan nog wel iets van nachtrust?
En ik hou van houten speelgoed
True.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die van mij heeft vaker in d'r eigen nest liggen stinken dan die van jou.
weinig maar het wentquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:07 schreef pessie het volgende:
Dat klinkt alsof jullie allemaal niet hele makkelijke slapers hebben.. Krijgen jullie zelf dan nog wel iets van nachtrust?
Ach, je bent toch al bezwangerd?quote:
Dat heeft hij niet gedaan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:09 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ach, je bent toch al bezwangerd?
uitslapen? tisda?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:09 schreef Ticootje het volgende:
Ja dat vicky, ik kan niet meer uitslapen, dan ben ik helemaal kapot..
Ja, hier hetzelfde verhaal hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gewoon de pech dat ik heel veel om 8 uur op mijn werk moest verschijnen de afgelopen weken. Ik heb er gewoon de kracht niet voor om een uur boven te gaan zitten tot ze slaapt. Over het algemeen gaat het best goed en gaat ze ook gewoon in d'r eigen bed slapen zonder mokken, maar nu heeft d'r vader haar een paar keer te snel naar beneden gehaald en vertikt ze het gewoon.
Nouja, als ik weer kracht heb ga ik wel weer boven zitten, dan is het met een paar dagen weer zoals het "hoort'.
supergezellig in een bed van 1.40 met een paar voeten in je rugquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:16 schreef mikoxx het volgende:
Stiekem lijkt het me zo ontzettend gezellig, zo'n nachtje samen slapen
Ikkesnap hoor, maar t is toch ook welquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
supergezellig in een bed van 1.40 met een paar voeten in je rug
Goed donker houden als dat mogelijk isquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:16 schreef mikoxx het volgende:
Iemand nog slaaptips voor in een tent? Ben zo bang dat ze megavroeg wakker worden als we op vakantie zijn
Ik vond dat bij Jen gewoon meevallen hoor... Standaard tijd zeg maar... En dan ging papa eruit en die ging met Jen naar de bakkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:16 schreef mikoxx het volgende:
Iemand nog slaaptips voor in een tent? Ben zo bang dat ze megavroeg wakker worden als we op vakantie zijn
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Goed donker houden als dat mogelijk is.
't zijn net papegaaien.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Goed donker houden als dat mogelijk is.
Oh ja oh ja oh ja???? Echt???? Oh, je bent eenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vond dat bij Jen gewoon meevallen hoor... Standaard tijd zeg maar... En dan ging papa eruit en die ging met Jen naar de bakker
En al zijn ze om 6 uur wakker, kunnen ze dan niet een beetje in de tent rondschuiven dat jij ze vanaf je bed in de gaten kan houden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |