Ah, deel 4 kon ik al niet vinden!quote:
Vegen en dweilenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:08 schreef P.F het volgende:
Hoe maakten mensen vroeger schoon? Zonder stofzuiger?
En: Maandag wasdag en de ramen lapppen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:08 schreef P.F het volgende:
Men had veelal zeil of parket met een kleed erop en een loper in de gang en op de trap.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:08 schreef P.F het volgende:
Of met de goede kant op de sneeuw, daar wordt het heel fris van!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:14 schreef svann het volgende:
[..]
Men had veelal zeil of parket met een kleed erop en een loper in de gang en op de trap.
Bijhouden met stoffer en blik.
Voor een grotere beurt ging het kleed met de goede kant over een stang in de tuin en werd het met een matteklopper uitgeklopt. Of met de goede kant op het gras.
Je klopt dus op de achterkant.
Kan je niet 1 klein dingetje doen na je werk?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:51 schreef Coccinella het volgende:
ik heb ook een schoonmaakschema gemaakt, heeft n mooi plekje op de koelkast. Was enthousiast bezig in het begin, maar de laatste tijd heb ik echt geen zin meer iets te doen in huis na mijn werk.![]()
Moet mezelf maar eens een "het is bijna voorjaarschoonmaakschop" gaan geven
LOL! Ik ben bang voor spinnen, maar niet die van de webben. Dat zijn van die dunne, die lust ik rauw!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef Hetteret het volgende:
Ik heb me beperkt tot Kelly's missie. Toch gek dat na een paar weken je weer spinnewebben hebt terwijl je never nooit een spin voorbij zag komen. Nou ja dan zie je in elk geval resultaat.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze liep laatst over mijn plafond. die zag ik echt niet over het hoofd.![]()
Maar even in een spoiler voor the faint hearted
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Deze heb ik met de staubsauger gedaan. Normaal maakt het me niet uit, maar deze was buiten groot ook snelquote:Op maandag 1 maart 2010 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
En toch klikte ik......![]()
In zo'n geval hol ik naar de buurman/buurvrouw!
Kan ook, maar dan zet ik hem uuuuuuren buiten. En daarna een prop papier in de slang.....quote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Deze heb ik met de staubsauger gedaan. Normaal maakt het me niet uit, maar deze was buiten groot ook snel
De zak vervangen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan zet ik hem uuuuuuren buiten. En daarna een prop papier in de slang.....
Goed gedaan! En frisse bedjes zijn zo lekker!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De zak vervangen.En ik ben niet bang voor spinnen, dus het maakt me echt niet uit. Wel voor muizen, dus ik snap hoe het voelt.
![]()
en ik was vandaag echt goed bezig!bedjes weer fris, en alle slopen weer gestreken in de kast! Whoehoei!
Er woont in mijn huis géén muis. Nooit. Never. niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goed gedaan! En frisse bedjes zijn zo lekker!
Volgens mij eet die spin van jou muizen......
Ik bedoelde niet dat je muizen hebt.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er woont in mijn huis géén muis. Nooit. Never. niet.![]()
![]()
Ik ga zelfs zo ver dat ik geen etenswaren bewaar in de kelder. bang dat ik ze lok.![]()
Ik geniet echt van een fris en opgeruimd huis.en tja, blijkbaar gedij ik goed op een commandostructuur.
zometeen mijn avonddinges. Gewoon fijn.
je hebt gelijk!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef Hetteret het volgende:
Hallo buurvrouw, je zegt dat van je WHB maar de helft is gelukt. Als ik jou was zou ik het woordje "maar" weglaten. De helft is gelukt en dat is al meer dan niets.......chapeau!
Dat IS haske goed!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je hebt gelijk!![]()
De helft is gelukt. Eigenlijk haske goed! Dankjewel. Dat helpt echt.
Ja, maar het toilet doe ik sowieso elke dag. Als moeder van drie zonenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
Prima toch als je tevreden bent. Hoewel ik meer ben van het hygienisch als toilet en minder van rommel als kranten.....
Ik denk altijd: binnenkant kasten is mijn probleem, daar wonen geen mensen.
hahahahaha, ja, meestal zitten ze ook wel. Maar staan is stoerder.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb geen gezin. Maar met 3 zonen dus 4 mannen, zou ik 1 wet hebben.
ZITTEN, zolang er geen putje in het toilet is.....
Ja.quote:
Ik ben niet van de dweilen,ik ben van erg schrobben met zeep enzo en dan een emmer water erdoor gooien en droog trekken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar waarom is dat handig dan? een dweil erdoor is toch makkelijk genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |